Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
ul. Anieli Krzywoń 1
39-460 Nowa Dęba
powiat: tarnobrzeski
Telefon: 261-162-206
33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296.
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowa Dęba
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 261-162-206
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego (zamówienie z podziałem na 2 części)
Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie następujące części: 1) Część 1 - dostawa materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ; 2) Część 2 - dostawa sprzętu biurowego w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ; W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części postępowania. Zamawiający udziela niniejszego zamówienia w częściach z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego do magazynu Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanego w Nowej Dębie, Ul. Anieli Krzywoń 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, z których każda obejmuję dostawę materiałów biurowych, niemniej jednak z podziałem na: a) część 1 - drobne materiały biurowe tj.: długopisy, numeratory, segregatory, aktówki, ołówki, gumki, kalendarze, zeszyty, bloki, zakreślacze itp., b) część 2 - sprzęt biurowy tj.: bindownice, dziurkacze, gilotyny, laminatory, tablice itp., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z pozycji asortymentowej został przedstawiony w załączniku do SWZ tj. w Formularzu szczegółowej wyceny (odrębnie dla każdej części postępowania). Dostarczane materiały powinny odpowiadać wszelkim normom jakościowym i być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich z gwarancją jakości nie krótszą niż 12 miesięcy od dnia odbioru asortymentu - dot. materiałów administracyjno-biurowych (dla kleju w sztyfcie z PVP gwarancja ta powinna wynosić min. 24 miesiące). Dostarczony sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, z gwarancją jakości nie krótszą niż 24 miesiące od dnia dokonania odbioru przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zarówno w zakresie części 1 jak i części 2 niniejszego postępowania. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Szczegółowe ilości asortymentu, którego dostarczenie stanowi przedmiot zamówienia opcjonalnego przedstawione zostały w Formularzu szczegółowej wyceny - odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie. Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Umowa w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone niniejsze postępowanie będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia do 10 grudnia 2024r. DOSTAWA asortymentu, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowana w okresie obowiązywania umowy - do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy zarówno zamówienia podstawowego jak i opcjonalnego). Termin dostarczenia kalendarzy na rok 2025 określa projekt umowy. DOSTAWA materiałów nastąpi maksymalnie w 12 partiach (część 1) oraz maksymalnie w 2 partiach (część 2)

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ
Opis: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ tj. drobne materiały biurowe tj.: długopisy, numeratory, segregatory, aktówki, ołówki, gumki, kalendarze, zeszyty, bloki, zakreślacze itp.
Wewnętrzny identyfikator: Część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: DOSTAWA sprzętu biurowego w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ
Opis: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ tj. sprzęt biurowy tj.: bindownice, dziurkacze, gilotyny, laminatory, tablice itp.
Wewnętrzny identyfikator: Część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe

CPV: 30190000, 30100000

Dokument nr: 201025-2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 10/05/2024 10:00:00 (UTC+2)
Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie plików składających się na ofertę, złożonych za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296.

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 10/05/2024 09:30:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Nowa Dęba

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 21 Dzień

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Numer rejestracyjny: 8672227607
Miejscowość: Nowa Dęba
Kod pocztowy: 39-460
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: https://portal.smartpzp.pl/33wog
E-mail: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
Telefon: 261-162-206
Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/33wog
Profil nabywcy: https://portal.smartpzp.pl/33wog

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.