mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie ul. Anieli Krzywoń 1 39-460 Nowa Dęba powiat: tarnobrzeski Telefon: 261-162-206 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296. |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nowa Dęba |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 261-162-206 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego (zamówienie z podziałem na 2 części) Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie następujące części: 1) Część 1 - dostawa materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ; 2) Część 2 - dostawa sprzętu biurowego w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ; W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub wszystkich części postępowania. Zamawiający udziela niniejszego zamówienia w częściach z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów administracyjno-biurowych oraz sprzętu biurowego do magazynu Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia 33 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanego w Nowej Dębie, Ul. Anieli Krzywoń 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, z których każda obejmuję dostawę materiałów biurowych, niemniej jednak z podziałem na: a) część 1 - drobne materiały biurowe tj.: długopisy, numeratory, segregatory, aktówki, ołówki, gumki, kalendarze, zeszyty, bloki, zakreślacze itp., b) część 2 - sprzęt biurowy tj.: bindownice, dziurkacze, gilotyny, laminatory, tablice itp., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla każdej z pozycji asortymentowej został przedstawiony w załączniku do SWZ tj. w Formularzu szczegółowej wyceny (odrębnie dla każdej części postępowania). Dostarczane materiały powinny odpowiadać wszelkim normom jakościowym i być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich z gwarancją jakości nie krótszą niż 12 miesięcy od dnia odbioru asortymentu - dot. materiałów administracyjno-biurowych (dla kleju w sztyfcie z PVP gwarancja ta powinna wynosić min. 24 miesiące). Dostarczony sprzęt biurowy musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, z gwarancją jakości nie krótszą niż 24 miesiące od dnia dokonania odbioru przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zarówno w zakresie części 1 jak i części 2 niniejszego postępowania. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. Szczegółowe ilości asortymentu, którego dostarczenie stanowi przedmiot zamówienia opcjonalnego przedstawione zostały w Formularzu szczegółowej wyceny - odrębnie dla każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie. Zamawiający zastrzega, iż dostawy objęte prawem opcji muszą być realizowane na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego. Umowa w zakresie każdej z części na jakie zostało podzielone niniejsze postępowanie będzie obowiązywała od dnia jej zawarcia do 10 grudnia 2024r. DOSTAWA asortymentu, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowana w okresie obowiązywania umowy - do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy zarówno zamówienia podstawowego jak i opcjonalnego). Termin dostarczenia kalendarzy na rok 2025 określa projekt umowy. DOSTAWA materiałów nastąpi maksymalnie w 12 partiach (część 1) oraz maksymalnie w 2 partiach (część 2) 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ Opis: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ tj. drobne materiały biurowe tj.: długopisy, numeratory, segregatory, aktówki, ołówki, gumki, kalendarze, zeszyty, bloki, zakreślacze itp. Wewnętrzny identyfikator: Część 1 Główna klasyfikacja (cpv): 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: DOSTAWA sprzętu biurowego w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ Opis: DOSTAWA materiałów administracyjno-biurowych w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu szczegółowej wyceny, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ tj. sprzęt biurowy tj.: bindownice, dziurkacze, gilotyny, laminatory, tablice itp. Wewnętrzny identyfikator: Część 2 Główna klasyfikacja (cpv): 30190000 Różny sprzęt i artykuły biurowe CPV: 30190000, 30100000 Dokument nr: 201025-2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 10/05/2024 10:00:00 (UTC+2) Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie plików składających się na ofertę, złożonych za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296. Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://portal.smartpzp.pl/33wog/public/postepowanie?postepowanie=65084296 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 10/05/2024 09:30:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Nowa Dęba Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 21 Dzień Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie Numer rejestracyjny: 8672227607 Miejscowość: Nowa Dęba Kod pocztowy: 39-460 Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: https://portal.smartpzp.pl/33wog E-mail: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl Telefon: 261-162-206 Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/33wog Profil nabywcy: https://portal.smartpzp.pl/33wog |
© eurobudowa.pl 2004-2024