Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
155z dziś
6165z ostatnich 7 dni
20666z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu przewodów kominowych wentylacyjnych i wykonanie przeglądu i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu przewodów kominowych wentylacyjnych i wykonanie przeglądu i sprawdzenia stanu technicznego wewnętrznej instalacji gazowej

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Budowlani"
ul. Komuny Paryskiej 15
50-451 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71/ 34 24 895 lub 896, 891 fax 71/ 34 24 876
sekretariat@sm-budowlani.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 3 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 71/ 34 24 895 l
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przetarg nieograniczony
na wykonanie przeglądu przewodów kominowych wentylacyjnych
i wykonanie przeglądu i sprawdzenia stanu technicznego wewnętrznej
instalacji gazowej w budynkach Spółdzielni we Wrocławiu.
VIII. Przedmiot specyfikacji
Zakres prac obejmuje wykonanie: A. WENTYLACJA (19 budynków)
1. Przegląd i sprawdzenie technicznej sprawności przewodów kominowych wentylacyjnych w częściach wspólnych i we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Spółdzielni- wykaz adresowy w załączniku Nr 1 do specyfikacji.
2. Spisanie protokołu z przeglądu wg. poz. 1 przez Wykonawcę i użytkownika lokalu, a w części wspólnej przez Pana Janusza Kędzierskiego z naniesieniem na protokole wyników przeglądu stwierdzonych usterek w częściach wspólnych, we wszystkich lokalach i budynkach Spółdzielni z zaznaczeniem z imienia i nazwiska użytkownika lokalu i dokładnego adresu.
3. Usunięcie usterek przewodów kominowych na żądanie Pana Janusza Kędzierskiego . Sporządzenie kosztorysów powykonawczych opracowanych w oparciu o wskaźniki cenotwórcze określone w ofercie na usunięte usterki przewodów kominowych na podstawie potwierdzonego przez użytkownika lokalu i Pana Janusza Kędzierskiego zakresu robót - każdorazowo decyzję o usunięciu usterki podejmuje Pan Janusz Kędzierski po konsultacji z Zarządem Spółdzielni.
B. GAZ (20 budynków)
1. Przegląd i sprawdzenie stanu technicznego sprawności wewnętrznej instalaqi gazowej w częściach wspólnych i we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Spółdzielni - wykaz adresowy w załączniku Nr 2 do specyfikacji.
2. Spisanie protokołu z przeglądu wg poz. 1 przez Wykonawcę i użytkownika lokalu, a w części wspólnej przez Pana Janusza Kędzierskiego z naniesieniem na protokole stwierdzonych i usuniętych usterek w częściach wspólnych i we wszystkich lokalach w 20 budynkach Spółdzielni z zaznaczeniem z imienia i nazwiska użytkownika lokalu i dokładnego adresu.
3. Przygotowanie listy adresowej lokali, w których nie występuje instalacja gazowa.
4. Bieżące usuwanie usterek wewnętrznej instalacji oazowej ujawnionych w trakcie przeglądu wg poz.l. w terminie do trzech dni od daty stwierdzenia usterki.
5. Sporządzenie kosztorysów powykonawczych opracowanych w oparciu o wskaźniki cenotwórcze określone w ofercie na usuniecie usterek na
podstawie potwierdzonych przez użytkownika lokalu i Pana Janusza Kędzierskiego zakresów robót.
C. Pozostały zakres:
I WENTYLACJA
1. Po zakończeniu pierwszego cyklu przeglądów obejmującego 19 budynków Spółdzielni Wykonawca zobowiązany jest do dokonania 3 - krotnego przeglądu uzupełniającego w odstępie jednego tygodnia w lokalach, w których nie zastano wcześniej użytkowników.
2. Na jeden tydzień przed rozpoczęciem pierwszego przeglądu oraz na cztery dni przed rozpoczęciem każdego z przeglądów uzupełniających Wykonawca wywiesi na bramie klatki schodowej czytelne zawiadomienie z podaniem przedmiotu przeglądu oraz terminu jego przeprowadzenia ( daty i godzin, w których przegląd zostanie przeprowadzony), nazwy firmy i nazwiska osoby przeprowadzającej przegląd.
3. Jedna z osób przeprowadzających przegląd musi posiadać czytelny identyfikator z nazwą firmy oraz swoim nazwiskiem i imieniem.
4. W kwestiach wymagających dodatkowych wyjaśnień dotyczących 19 budynków, będących przedmiotem przeglądu informacji udzieli Pan Janusz Kędzierski - tel. 501 461 124
5. Podstawą do spisania protokołu zbiorczego odbioru całości wykonanych robót będą:
- protokoły z przeglądu i sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla każdego lokalu oddzielnie.
- protokoły z przeglądu i sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla części wspólnych.
6. Wykonawca dokona dla każdej nieruchomości odrębnie wprowadzenia danych budynku do rejestru CEEB ZONE.
7. Wykonawca przygotuje wszystkie protokoły w systemie CEEB ZONE i zapewni Zamawiającemu swobodny dostęp do tych protokołów.
II GAZ
1. Po zakończeniu pierwszego cyklu przeglądów obejmującego 20 budynków Spółdzielni Wykonawca zobowiązany jest do dokonania 3 - krotnego przeglądu uzupełniającego
w odstępie jednego tygodnia w lokalach, w których nie zastano wcześniej użytkowników.
2. Na jeden tydzień przed rozpoczęciem pierwszego przeglądu oraz na cztery dni przed rozpoczęciem każdego z przeglądów uzupełniających Wykonawca wywiesi na bramie klatki schodowej czytelne zawiadomienie z podaniem przedmiotu przeglądu oraz terminu jego przeprowadzenia (daty i godzin, w których przegląd zostanie przeprowadzony), nazwy firmy i nazwiska osoby przeprowadzającej przegląd.
3. Jedna z osób przeprowadzających przegląd musi posiadać czytelny identyfikator z nazwą firmy oraz swoim nazwiskiem i imieniem.
4. W kwestiach wymagających dodatkowych wyjaśnień dotyczących 20 budynków, będących przedmiotem przeglądu informacji udzieli: Pan Janusz Kędzierski - tel. 501 461 124
5. Podstawą do podpisania protokołu zbiorczego odbioru całości wykonanych robót będą:
o protokoły z przeglądu i sprawdzenia stanu technicznej sprawności wewnętrznej instalacji gazowej dla każdego lokalu oddzielnie.
o protokoły z przeglądu i sprawdzenia stanu technicznej sprawności wewnętrznej instalacji gazowej dla części wspólnych.
6. Wykonawca dokona dla każdej nieruchomości odrębnie wprowadzenia danych budynku do rejestru CEEB ZONE.
7. Wykonawca przygotuje wszystkie protokoły w systemie CEEB ZONE i zapewni Zamawiającemu swobodny dostęp do tych protokołów.

Otwarcie ofert: VI. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert przy udziale oferentów odbędzie się w dniu 09.05.2024 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy Ul. Komuny Paryskiej 15, sala Nr 1.
Zostaną odczytane nazwy oferentów.

Składanie ofert:
V. Sposób, miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zgodnie z Rozdziałem DI Specyfikacji w sekretariacie Spółdzielni nie później niż do dnia 09.05.2024 r. do godz. 11.00.

Wymagania:
I.Wymagania ofertowe określone w ogłoszeniu prasowym
Wadium w wysokości 3 000,00 zł należy wpłacić, wyłącznie przelewem bankowym, na konto Spółdzielni:
bank PKO BP Nr 52 1020 5242 0000 2602 0018 0430
do dnia 07.05.2024 r. Od wpłat dokonanych gotówką w kasie Banku PKO BP SA Spółdzielnia pobierze prowizję zgodną z cennikiem tego banku.
Oferty pisemne powinny zawierać ;
1. Kwotę ryczałtową za wykonanie przeglądu w jednym lokalu - netto i z podatkiem VAT.
2. Okres gwarancji.
3. Uprawnienia i referencje Oferenta.
4. Termin realizacji zadania
5. Warunki płatności.
6. Inne, podane w Specyfikacji.
II. Pozostałe wymagania ofertowe
Oferta złożona na piśmie powinna zawierać dane przedstawione w następującej kolejności ( w tej kolejności mają być ułożone dokumenty):
1. Datę sporządzenia oferty.
2. Dane identyfikacyjne Oferenta.
3. Aktualny odpis z rejestru prowadzącego rejestr przedsiębiorstw lub zaświadczenie o działalności gospodarczej.
4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS potwierdzające uregulowanie należności.
5. Opis przedmiotu oferty.
6. Kwotę ryczałtową za wykonanie przeglądu w jednym lokalu - netto i z podatkiem VAT.
Ze względu na fakt, że w poszczególnych lokalach może wystąpić jeden z trzech przypadków:
a) są przewody wentylacyjne i jest instalacja gazowa,
b) są przewody wentylacyjne i brak jest instalacji gazowej,
c) są przewody wentylacyjne, ale są one obiete przedmiotem odrębnego zlecenia i jest
instalacja gazowa - dotyczy tylko lokali w budynku przy ul. Ślężnej 151-155, Oferent zobowiązany jest przedstawić w ofercie oprócz kwoty ryczałtowej za wykonanie przeglądu w jednym lokalu dla przypadku a) - także kwoty ryczałtowe za wykonanie przeglądu w jednym lokalu dla przypadków b) i c), ponieważ wynagrodzenie ostateczne Wykonawcy zostanie określone na podstawie ww kwot ryczałtowych jednostkowych i liczby lokali, w których dokonano przeglądu. Liczba lokali mieszkalnych i użytkowych w zasobach Spółdzielni - 1 412 szt, w tym liczba lokali w budynku przy ul. Ślężnej 151-155 - 44 szt.
7. Okres gwarancji (w latach).
8. Referencje od inwestorów w zakresie robót porównywalnych z przedmiotem przetargu.
9. Termin realizacji zadania od daty podpisania umowy (nie dłuższy niż 5 miesiący).
10. Warunki płatności (w tygodniach od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego).
11. Oświadczenie o potencjale kadrowym i produkcyjno-technicznym Oferenta, uprawnienia w zakresie robót objętych przetargiem.
12. Oświadczenie, że wynegocjowana cena jest ostateczna bez względu na obiektywnie mogące wystąpić trudności.
12.1. Wentylacja - Decyzja o usunięciu usterki przewodu kominowego zostanie podjęta każdorazowo przez Pana Janusza Kędzierskiego Głównego Konserwatora po konsultacji z Zarządem Spółdzielni. Rozliczenie usuniętych w procedurze jw. usterek przewodów kominowych nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego opracowanego w oparciu o wskaźniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę w ofercie oraz zakres robót potwierdzony przez użytkownika lokalu oraz Pana Janusza Kędzierskiego - tel. 501 461 124.
12.2. Gaz - Rozliczenie usuniętych usterek wewnętrznej instalacji gazowej ujawnionych w
trakcie przeglądu nastąpi kosztorysem powykonawczym w oparciu o wskaźniki cenotwórcze podane przez Oferenta w ofercie oraz zakres robót potwierdzony przez użytkownika lokalu i Głównego Konserwatora - pana Janusza Kędzierskiego (tel. kontaktowy 501 461 124).
13. Oświadczenie o gotowości rozpoczęcia prac w dniu następnym po podpisaniu Umowy ze Spółdzielnią (nie później niż jeden tydzień po rozstrzygnięciu przetargu).
14. Oświadczenie o dostarczeniu harmonogramu przeglądów do Spółdzielni 3 tygodnie przed rozpoczęciem prac.
15. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i przyjęciu ich bez zastrzeżeń.
16. Oświadczenie o braku zaległych zobowiązań wobec Spółdzielni.
17. Oświadczenie o przyjęciu pozostałych istotnych warunków umowy, którą zwycięzca przetargu podpisze ze Spółdzielnią nie później niż 1 tydzień po rozstrzygnięciu przetargu:
16.1. Wykonywanie robót na wysokości z zachowaniem należytej staranności, przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ oraz ograniczenie do minimum utrudnień dla mieszkańców budynku związanych
z realizacją robót.
16.2. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy, przy użyciu jego sprzętu.
16.3. Użyte materiały i sprzęt będą posiadały wymagane prawem atesty, aprobaty i certyfikaty, które zostaną dołączone do protokołu odbioru technicznego robót.
16.4. Wykonawca na własny koszt wygrodzi, zabezpieczy i oznakuje strefy niebezpieczne przy wykonywaniu robót przez cały okres ich trwania.
16.5. Wykonawca codziennie po zakończeniu prac posprząta teren objęty robotami po ich wykonaniu.
16.6. Na poczet należytego wykonania robót Spółdzielnia zatrzyma do dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót kwotę 3 000,00 zł wpłaconą przez Wykonawcę w fazie przetargu jako wadium.
16.7. Spółdzielnia zatrzyma na okres gwarancji kaucję w kwocie
1 000,00 zł, która zostanie zwrócona Wykonawcy do 14 dni po upływie okresu gwarancji.
16.8. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego całości robót, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron.
16.9. Kary umowne :
16.9.1 Za odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn zależnych od drugiej strony kara umowna w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
16.9.2 Za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
16.9.3 Za opóźnienie zakończenia robót Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,3% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki
16.9.4 Wykonawca całkowicie pokryje koszty wszelkich ewentualnych szkód, które będą miały miejsce w budynku z tytułu wykonywania robót.
16.9.5 Jeżeli szkoda przewyższa wysokość kwoty umownej, stronie uprawnionej przysługuje roszczenie o zapłatę odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody.
16.9.6 Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z przysługującego mu wynagrodzenia.
17. Dowód wpłaty wadium.
18. Dowód wykupu specyfikacji. Warunkiem złożenia oferty jest wykupienie specyfikacji.
19. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej budynków Spółdzielni.
20. Dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia OC, z którego zostaną sfinansowane wszelkie ewentualne szkody Spółdzielni powstałe przy realizacji przedmiotu specyfikacji.
III. Opis przygotowania oferty
1. Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji.
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Oferent sporządza ofertę zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Oferenta, bądź osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentacji Oferenta.
6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
7. W przypadku, gdy Oferent składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta (Oferent składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
8. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
9. W kopercie, bądź na odwrocie koperty należy w sposób trwały umieścić kserokopię wpłaty wadium wraz z numerem konta, na które należy zwrócić wadium.
10. Oferent może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.
11. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z ust. 13 pkt. 1,13 pkt. 2, a wewnętrzna koperta będzie dodatkowo oznaczona słowem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
12. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
13. Składowe oferty należy umieścić w zamkniętej zewnętrznej i wewnętrznej kopercie, z tym, że:
1) koperta zewnętrzna powinna być opisana: ,,Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Budowlani" we Wrocławiu, z dopiskiem ,,GAZ i WENTYLACJA", poniżej: ,,nie otwierać przed dniem 09.05.2024 r. godz. 12.00".
Koperta powinna być opieczętowana na złączach pieczęcią Oferenta. Złącza winny być oklejone przezroczystą taśmą,
2) koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak w ust 13 pkt. 1 powinna zawierać nazwę i adres Oferenta, tak, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia złożenia jej po terminie składania ofert.
IV. Pozostałe postanowienia
1. Spółdzielnia zawiadomi oferentów o rozstrzygnięciu przetargu i jego wyniku zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń w jej siedzibie.
2. Wyłoniony uczestnik przetargu jest związany swoją ofertą w okresie 60 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu i jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym w punkcie 11.16. Specyfikacji pod rygorem utraty wadium i zapłaty odszkodowania za spowodowane szkody, związane z odstąpieniem od podpisania umowy.
3. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadku, gdy:
3.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, specyfikacji, w tym wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i na warunkach jak w punkcie II.16.6J II. 16.7. specyfikacji.
3.2. Przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.
3.3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
4. Spółdzielnia zwraca oferentowi (z wyjątkiem wybranego Oferenta - patrz punkt II. 16.6. Specyfikacji) w terminie 14 dni wpłacone wadium:
4.1. W przypadku ogłoszenia o niedojściu do przetargu lub o jego unieważnieniu.
4.2. Po zgłoszeniu przez Oferenta pisemnego wniosku o wycofaniu oferty przed rozstrzygnięciem przetargu.
4.3. Oferentowi, którego oferta została uznana za nieważną.
4.4. Oferentowi, którego oferta nie została wybrana.
5. Podlegające zwrotowi wadium nie jest oprocentowane.
6. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do :
- negocjacji uzupełniających.
- swobodnego wyboru Oferenta,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
7. Niniejszą specyfikację należy traktować jako poufną i nie należy jej udostępniać osobom trzecim.
IX. Kryteria oceny składanych ofert:
a) cena: 85%
b) gwarancja: 15%

Uwagi:
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
8.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,BUDOWLANI" , ul. Komuny Paryskiej 15, 50-451 Wrocław: tel. 71 342 48 91, e-mail: sekretariat@sm-budowlani.pl
8.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@sm-budowlani.pl
8.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie nieograniczonego przetargu na wykonanie przeglądu przewodów kominowych wentylacyjnych i wykonanie przeglądu i sprawdzenia stanu technicznego wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach Spółdzielni.
8.4.0dbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
8.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8.6.0bowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Specyfikacji warunków zamówienia, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8.8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym, że skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8.10. Na Pani/Panu ciąży obowiązek złożenia oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji.

Kontakt:
VII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Oferentami
Do udzielenia informacji upoważnieni są: l. Pan Wiesław Więckowski tel. 663 020 200
Do przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotowych budynków upoważniony jest: 1. Pan Janusz Kędzierski tel. 501 461 124

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.