dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
śląskie (Pszczyna)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brójce Brójce 39 95-006 Brójce powiat: łódzki wschodni 42 295 01 11 urzadgminy@brojce.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Brójce |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 42 295 01 11 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giemzowie w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku ~ 990,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie", działka nr ew. 139/2, obr. 03 Giemzów, gmina Brójce. Zakres rzeczowy: Parametry techniczne drogi: - długość odcinka objętego modernizacją ok. 990 m; - kategoria drogi - G gminna; - klasa techniczna drogi - L lokalna; - szerokość jezdni ~ 5,00 m; - jednostronny chodnik z kostki betonowej; - zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu po stronie poboczy oraz zjazdy z kostki po stronie chodnika; - szerokość poboczy - 0,75 m; - przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o jednostronnym spadku; Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 106208E w miejscowości Giemzów, na odcinku od drogi powiatowej nr 1164E, od km ok. 0+037 na długości ok. 990 m, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 139/2, obręb 03 Giemzów, gmina Brójce, w tym: 1) Prace projektowe: a) program funkcjonalno-użytkowy opracowany dla zadania ,,Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie" oraz mapa do celów projektowych - dostarcza Inwestor; b) opracowanie koncepcji przebudowy drogi do zaakceptowania przez Inwestora; c) projekt budowlano-wykonawczy (na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Inwestora) wraz z informacją BIOZ; d) projekt stałej organizacji ruchu; e) projekt tymczasowej organizacji ruchu; f) przedmiar robót; g) kosztorys inwestorski; h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; i) inne opracowania, projekty, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, konieczne do należytego zrealizowania Przedmiotu umowy; j) nadzór autorski; k) wersja elektroniczna wykonanego opracowania. 2) Roboty budowlane wykonywane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zaakceptowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; b) inwentaryzacja drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi wraz z ich wycinką po uzyskaniu niezbędnych zgód; c) niezbędne cięcie i frezowanie istniejącej nawierzchni; d) roboty rozbiórkowe nawierzchni zjazdów i dojść do furtek; e) remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami lub wykonanie nowych; f) korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz pod chodniki i zjazdy; g) poszerzenie jezdni do wymaganej przepisami szerokości wraz z wykonaniem pełnej projektowanej konstrukcji jezdni - ok. 20% powierzchni drogi; h) krawężniki i obrzeża na ławach betonowych; i) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na chodniku i zjazdach; j) wykonanie nowych nawierzchni bitumicznych na istniejącej konstrukcji - ok. 80% powierzchni drogi; k) zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego po stronie pobocza z wykonaniem projektowanej podbudowy; l) oczyszczenie nawierzchni drogowych; m) skropienie poszczególnych warstw nawierzchni emulsją asfaltową; n) warstwa wyrównawcza wzmocniona siatką z włókna szklanego; o) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca gr. 5 cm; p) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 4 cm; q) pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 3) Roboty uzupełniające: a) regulacja hydrantów i zaworów wodociągowych, ew. gazowych; b) odmulenie rowów przydrożnych lub wykonanie nowych; c) w przypadku konieczności, wykonanie zgodnie z projektem ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych; d) humusowanie oraz obsypanie projektowanych obrzeży ziemią oraz zlicowanie projektowanego pobocza z istniejącym terenem; e) prace porządkowe; f) poziome i pionowe oznakowanie drogi; g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 CPV: 45233120-6, 71320000-7,45111200-0,45233140-2,45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00297467, ZP.271.1.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawiera rozdział IX. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. RODO zawarte są w rozdziale XXXVII. Specyfikacji Warunków Zamówienia umieszczonej na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu ZP.271.1.3.2024" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia 8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Giemzowie w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku ~ 990,00 m w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie", działka nr ew. 139/2, obr. 03 Giemzów, gmina Brójce. Zakres rzeczowy: Parametry techniczne drogi: - długość odcinka objętego modernizacją ok. 990 m; - kategoria drogi - G gminna; - klasa techniczna drogi - L lokalna; - szerokość jezdni ~ 5,00 m; - jednostronny chodnik z kostki betonowej; - zjazdy o nawierzchni z asfaltobetonu po stronie poboczy oraz zjazdy z kostki po stronie chodnika; - szerokość poboczy - 0,75 m; - przekrój poprzeczny - jezdnia dwukierunkowa o jednostronnym spadku; Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej nr 106208E w miejscowości Giemzów, na odcinku od drogi powiatowej nr 1164E, od km ok. 0+037 na długości ok. 990 m, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 139/2, obręb 03 Giemzów, gmina Brójce, w tym: 1) Prace projektowe: a) program funkcjonalno-użytkowy opracowany dla zadania ,,Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie" oraz mapa do celów projektowych - dostarcza Inwestor; b) opracowanie koncepcji przebudowy drogi do zaakceptowania przez Inwestora; c) projekt budowlano-wykonawczy (na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Inwestora) wraz z informacją BIOZ; d) projekt stałej organizacji ruchu; e) projekt tymczasowej organizacji ruchu; f) przedmiar robót; g) kosztorys inwestorski; h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; i) inne opracowania, projekty, pozwolenia, uzgodnienia i opinie wymagane odrębnymi przepisami, konieczne do należytego zrealizowania Przedmiotu umowy; j) nadzór autorski; k) wersja elektroniczna wykonanego opracowania. 2) Roboty budowlane wykonywane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym zaakceptowanym i zatwierdzonym przez Zamawiającego: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; b) inwentaryzacja drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi wraz z ich wycinką po uzyskaniu niezbędnych zgód; c) niezbędne cięcie i frezowanie istniejącej nawierzchni; d) roboty rozbiórkowe nawierzchni zjazdów i dojść do furtek; e) remont istniejących przepustów pod drogą i zjazdami lub wykonanie nowych; f) korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod konstrukcję jezdni na poszerzeniach oraz pod chodniki i zjazdy; g) poszerzenie jezdni do wymaganej przepisami szerokości wraz z wykonaniem pełnej projektowanej konstrukcji jezdni - ok. 20% powierzchni drogi; h) krawężniki i obrzeża na ławach betonowych; i) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej na chodniku i zjazdach; j) wykonanie nowych nawierzchni bitumicznych na istniejącej konstrukcji - ok. 80% powierzchni drogi; k) zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego po stronie pobocza z wykonaniem projektowanej podbudowy; l) oczyszczenie nawierzchni drogowych; m) skropienie poszczególnych warstw nawierzchni emulsją asfaltową; n) warstwa wyrównawcza wzmocniona siatką z włókna szklanego; o) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa wiążąca gr. 5 cm; p) nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa ścieralna gr. 4 cm; q) pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 3) Roboty uzupełniające: a) regulacja hydrantów i zaworów wodociągowych, ew. gazowych; b) odmulenie rowów przydrożnych lub wykonanie nowych; c) w przypadku konieczności, wykonanie zgodnie z projektem ścieków podchodnikowych z elementów prefabrykowanych; d) humusowanie oraz obsypanie projektowanych obrzeży ziemią oraz zlicowanie projektowanego pobocza z istniejącym terenem; e) prace porządkowe; f) poziome i pionowe oznakowanie drogi; g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją techniczną umieszczony jest na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że: a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto każda; b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniący funkcję: b1) Projektanta branży drogowej - który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), b2) Kierownika budowy - który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). 2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4) Wykaz robót budowlanych zawierający co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto każda, wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ; 5) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi zał. nr 7 do SWZ; 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.; 7) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2023 r. poz. 70) - wzór stanowi załącznik nr 2. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu ZP.271.1.3.2024" (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia 8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia umieszczona na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Szczegółowe informacje na temat udzielania zaliczek zawiera par. 5 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera par. 14 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, umieszczony na stronie prowadzonego postępowania, tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d32896ff-0079-11ef-885b-8267c0608453 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji warunków zamówienia i zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024