Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
285z dziś
6296z ostatnich 7 dni
20796z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie napraw ekranów akustycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie napraw ekranów akustycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stalexport Autostrada Małopolska S.A
ul. Piaskowa 20
41-404 Mysłowice
powiat: Mysłowice
32 76 27 335,32 7627 569,721-233-869, 32 7627 574, 691-481-758, 32 76 27 555,Faks 32 76 27 556
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 76 27 335,32 7627
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dot. zapytanie ofertowe - wykonanie w latach 2024 i 2025 bieżących napraw ekranów akustycznych nr 20, 23, 29, 30 i 31 zlokalizowanych w ciągu koncesyjnego odcinka autostrady A4 Katowice-Kraków.
1. Wprowadzenie
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. (dalej jako SAM S.A.) jako Koncesjonariusz autostrady płatnej A4 na odcinku od Katowic do Krakowa (dalej jako Autostrada) pełni obowiązki Zarządcy tej drogi. W zakresie tych obowiązków leży również wykonywanie robót o charakterze remontowym, utrzymaniowym i zabezpieczającym na tym odcinku drogi, w tym także robót w zakresie bieżących napraw ekranów akustycznych zlokalizowanych w pasie drogowym Autostrady (dalej jako PDA).
2. Przedmiot zamówienia
2.1 SAM S.A. zamierza w latach 2024 i 2025 zlecić roboty w zakresie wykonania bieżących napraw:
a) ekranu akustycznego nr 23 o łącznej długości 319,0 m i wys. 4,30 m, zlokalizowanego po stronie północnej Autostrady od km 399+730 do km 400+049 (jezdnia w kier. Katowice),
b) ekranu akustycznego nr 29 (etap II) o łącznej długości 297,0 m zlokalizowanego po stronie południowej Autostrady od km 350+325 do 350+640 w tym, 177,0 m o wys. 5,80 m oraz 120,0 m o wys. 2,00 m, w tym również wymiana 1 szt. drzwi ewakuacyjnych,
c) ekranu akustycznego nr 30 o łącznej długości 553,5 m zlokalizowanego po stronie południowej Autostrady od km 357+052 do km 357+591 w tym, 55,0 m i wys. 1,85 m; 96,0 m i wys. 2,00 m; 140 m i wys. 2,10 m; 118,5 m i wys. 2,70 m; 96,0 m i wys. 3,20 m oraz 48 m i wys. 3,70 m, w tym również wymiana 2 szt. drzwi ewakuacyjnych,
d) ekranu akustycznego nr 20 (etap I) o łącznej długości 929,6 m zlokalizowanego po stronie północnej Autostrady od km 397+040 do km 398+798 w tym, 232,0 m i wys. 2,00 m; 238,4 m i wys. 2,05 m; 1,7 m i wys. 2,34 m; 14,7 m i wys. 3,25 m; 181,4 m i wys. 3,7 m; 1,46 m i wys. 3,8 m; 40,5 m i wys. 4,00 m; 219,55 m i wys. 4,20 m, w tym również wymiana 6 szt. drzwi ewakuacyjnych oraz naprawa 6 szt. podestów oraz trzech @ biegów schodów ewakuacyjnych wraz z balustradami,
e) ekranu akustycznego nr 20 (etap II) o łącznej długości 838,7 m zlokalizowanego po stronie północnej Autostrady od km 397+040 do km 398+798 w tym, 158,0 m i wys. 4,00 m; 680,65 m i wys. 4,20 m,
f) ekranu akustycznego nr 31 (IV etap) o łącznej długości 523,5 m zlokalizowanego po stronie północnej Autostrady od km 356+800 do km 357+318 w tym, 55,5 m i wys. 1,90 m; 348,0 m i wys. 2,20 m; 120,0 m i wys. 3,10 m, w tym również wymiana 2 szt. drzwi ewakuacyjnych,
dalej jako Roboty.
2.2 Powyżej wskazane Roboty należy wykonać zgodnie z Wytycznymi, które dla ekranów nr 20, 23, 29, 30 i 31 stanowią odpowiednio załączniki: Załącznik nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 (dalej łącznie jako Wytyczne).
2.3 Pomimo, że Zamawiający dołożył należnej staranności na etapie przygotowania Wytycznych, nie wyklucza się konieczności wykonania innych lub dodatkowych robót niż opisane, w celu wykonania zadania w sposób kompleksowy i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz oczekiwaniami Zamawiającego. Zakres Robót opisany w Wytycznych należy zatem traktować jako zakres orientacyjny, a Oferent powinien dokonać jego weryfikacji na podstawie oględzin w terenie. Roboty obejmują zatem wszelkie prace konieczne do wykonania zadania, choćby nie były wyraźnie wskazane w niniejszym Zapytaniu ofertowym, o ile były one przewidywalne w chwili składania oferty przez Oferenta działającego z należytą starannością. Ponadto jeżeli zakres zadania dla skutecznego, zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania Robót będzie wymagał robót dodatkowych lub robót zamiennych, nie dających się przewidzieć w chwili składania oferty, to wówczas Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego na taki zwiększony lub zmieniony zakres.
2.4 W przypadku zainteresowania z Państwa strony wykonaniem Robót prosimy o złożenie oferty (dalej jako Oferta). Niniejsze zapytanie wraz z Wytycznymi (Załącznik od nr 1 od 5) stanowią podstawę do sporządzenia oraz wyceny Oferty.

Dokument nr: Ldz. 764/2024

Składanie ofert:
7. Składanie Ofert
7.1 Oferty sporządzone na podstawie niniejszego zapytania oraz załączonych Wytycznych muszą być dostarczone lub przesłane pod wskazany niżej adres najpóźniej do godz. 12:00 w dniu 9 maja 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
3. Ceny i termin wykonania zamówienia
3.1. Roboty objęte niniejszym postępowaniem będą kontraktem ryczałtowym o ustalonej cenie, dla którego terminy wykonania ustala się następująco:
a) do dnia 13 grudnia 2024 r. - Roboty w zakresie wykonania remontu ekranu akustycznego nr 23 o łącznej długości 319,0 m.
b) do dnia 13 grudnia 2024 r. - Roboty w zakresie wykonania remontu ekranu akustycznego nr 29 (etap II) o łącznej długości 297,0 m.
c) do dnia 13 grudnia 2024 r. - Roboty w zakresie wykonania remontu ekranu akustycznego nr 30 o łącznej długości 553,5 m.
d) do dnia 17 października 2025 r. - Roboty w zakresie bieżących napraw ekranu akustycznego nr 20 o łącznej długości 929,6 m (odcinki El, E2, E3, E5, E6 zgodnie ze zestawieniem opisanym w Wytycznych).
e) do dnia 17 października 2025 r. - Roboty w zakresie bieżących napraw ekranu akustycznego nr 20 o łącznej długości 838,6 m (odcinek E4 zgodnie ze zestawieniem opisanym w Wytycznych).
f) do dnia 17 października 2025 r. - Roboty w zakresie bieżących napraw ekranu akustycznego nr 31 o łącznej długości 523,5 m.

Wymagania:
3.2. Wykonawca, jeżeli to będzie konieczne, zapewni podczas wykonywania Robót czasową organizację ruchu na Autostradzie dla utrzymania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz bezpieczeństwa osób trzecich, w tym należycie sporządzi projekt czasowej organizacji ruchu i uzyska zatwierdzenie takiego projektu do realizacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oznakowanie zgodnie z zarządzeniem GDDKiA nr 18 z dnia 26 lipca 2022 r. w sprawie typowych schematów oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym autostrady. Zamawiający informuje, iż Roboty należy wykonać z wykorzystaniem poduszki zderzeniowej montowanej do pojazdu ciężarowego o rzeczywistej masie całkowitej RMC > 8 t.
3.3. W Ofercie należy podać ceny ryczałtowe netto i brutto za kompleksowe wykonanie wszystkich Robót zgodnie z podziałem wg pkt. 3.1 lit. a) do f) powyżej oraz cenę za wykonanie całości Robót (dalej jako Ceny).
3.4. Z tytułu realizacji Robót Wykonawcy należne będzie ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości podanej w Ofercie. Wskazane w Ofercie Ceny uwzględniać będą wszystkie nakłady konieczne do prawidłowej realizacji całości zamówienia, w tym m. in.:
a) koszty bezpośrednie organizacji i wykonania Robót wraz z niezbędną tymczasową organizacją ruchu i zabezpieczeniem miejsc ich wykonywania, o której mowa w pkt 3.2 powyżej,
b) wywóz i utylizacja odpadów pochodzących z rozbiórek,
c) ewentualne opłaty za przejazdy płatnym odcinkiem Autostrady,
d) koszty ubezpieczenia, zgodnie z pkt. 5 poniżej,
e) koszty koniecznych materiałów, rusztowań, sprczętu oraz pomiarów i dokumentacji powykonawczej,
f) ewentualne koszty dzierżawy gruntów przylegających do PDA jeśli będzie taka potrzeba np. z uwagi dojazd,
g) wszelkie inne koszty jakie będzie musiał Wykonawca w związku z realizacją Robót.
3.5. Minimalna długość okresu gwarancyjnego dla Robót wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego ich odbioru, zgodnie z zakresem opisanym w pkt 3.1 lit. a) do f), potwierdzonego odpowiednim protokołem częściowym i protokołem końcowym, podpisanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość pięciu @ płatności przejściowych, dla których zostaną sporządzone protokoły częściowe odbioru robót podpisane przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru oraz jeden (1) końcowy protokół odbioru robót podpisany przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
3.7. Termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionych i kompletnych faktur VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT są protokoły odbioru robót.
3.8. Nadzór nad Robotami będzie pełnił Niezależny Inżynier - JS Consult Sp. z o.o., który wyznaczy Inspektora Nadzoru.
4. Istotne warunki wykonania Robót.
4.1 Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca przed złożeniem Oferty zdobył wszelkie informacje, które były potrzebne do jej sporządzenia i dokonał oględzin w terenie. Zamawiający oświadcza, że nie uwzględni jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy uzasadnianych brakiem informacji i nieznajomością warunków panujących w miejscu wykonywania robót.
4.2 Ponadto Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca w sposób prawidłowy oszacował swoje zobowiązania, jakie musi podjąć w związku z wykonaniem Robót.
4.3 W przypadku gdy zakres robót zawiera prace mogące powodować ryzyko powstania szkód wynikających z wibracji, osunięcia lub osłabienia konstrukcji nośnych lub podpór, Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych sporządzi protokół stwierdzający stan techniczny mienia znajdującego się w bezpośredniej strefie odziaływania prac powodujących ryzyko powstania takich szkód. Protokół powinien być sporządzony w sposób zgodny z wymaganiami prawa i sztuki budowlanej biorąc pod uwagę rodzaj występującego zagrożenia, rodzaj i stan zagrożonego mienia oraz sposób i zakres prowadzonych prac budowlanych i powinien m.in. zawierać szczegółowy opis
uszkodzeń istniejących przed rozpoczęciem robót w budynkach, budowlach narażonych na negatywne oddziaływanie ww. prac. Przegląd i spisanie protokołu winno się odbyć z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz Niezależnego Inżyniera.
5. Ubezpieczenia
5.1 Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonywania Robót, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowne dokumenty, że zawarł następujące umowy ubezpieczeniowe, których okres ochronny musi pokrywać się z okresem wykonywania Robót i obowiązywania Umowy:
a) odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu Robót na sumę nie niższą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100 złotych) na jedno zdarzenie i wszystkie zdarzenia, gdzie ubezpieczonym jest Wykonawca,
b) od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników Wykonawcy.
6. Zawartość i forma Oferty
6.1 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej. Dopuszcza się złożenie oferty w formie elektronicznej poprzez przesłanie jej na adres poczty elektronicznej SAM S.A. mjanicki@autostradaa4.com.pl. jednak konieczne będzie złożenie wersji papierowej w terminie do 5 dni od daty przesłania wersji elektronicznej pod rygorem nieważności Oferty.
6.2 Oferta musi zawierać co najmniej:
a) datę sporządzenia oferty,
b) dane Oferenta (pełna nazwa, adres siedziby, nr regon, nr NIP, kopia odpisu KRS lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej),
c) oferowane Ceny (netto i brutto) za wykonanie Robót z zachowaniem podziału wynikającego z pkt 3.3 powyżej.
d) terminy wykonania Robót (jednak nie dłuższe niż określone w pkt 3.1 lit a)-f) powyżej,
e) do oferty należy dołączyć zestawienie z tytułem robót oraz referencje dot. wykonywanych w przeszłości podobnych robót na drogach klasy ,,A" lub ,,S" (za lata 2019 - 2023),
f) deklarację dot. okresu związania z ofertą - minimum 30 dni.
g) z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o roboty budowlane (dalej jako Umowa), a ramowy wzór Umowy stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania,
h) podpisaną informację na temat przetwarzania danych osobowych Oferenta będącego osobą fizyczną w rozumieniu przepisów RODO, przez Zamawiającego, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia do złożenia Oferty,
i) podpisane oświadczenie, którego wzór określa Załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia o wypełnieniu przez Oferenta obowiązku informacyjnego, którego wzór określa Załącznik nr 9 do niniejszego zaproszenia, względem osób fizycznych, które reprezentują go przy składaniu oferty lub są uprawnione do działania w jego imieniu.
6.3 Ponadto przy sporządzaniu Oferty należy wziąć pod uwagę następujące warunki:
a) SAM S.A. zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru dowolnej lub nie wybrania żadnej z dostarczonych Ofert,
b) Oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu złożenia Oferty,
c) wybór Wykonawcy nie będzie odbywał się w oparciu o przepisy ustawy ,,Prawo zamówień publicznych", do których stosowania SAM S.A. nie jest zobligowany.

Kontakt:
7.2 Dalsze informacje można otrzymać do dnia 8 maja 2024 roku w godzinach 8:30 - 15:30.
Osoby kontaktowe: Marcin Janicki Tel. 32 7627 569, Tel. kom. 721-233-869
Osoby kontaktowe: Tomasz Biskupski Tel. 32 7627 574, Tel. kom. 691-481-758
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. ul. Piaskowa 20, 41-404 Mysłowice Tel. 32 76 27 555, Faks 32 76 27 556

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.