dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa wykonania prototypu 5-fazowego przekształtnikowego układu zasilania wraz z zakupem elementów do wykonania prototypu fazowego falownika napięcia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Gdańska Wydział Elektrotechniki i Automatyki ul. Gabriela Narutowicza 11/12 80-233 Gdańsk powiat: Gdańsk tel.: 58 348 62 76 oferty.weia@pg.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 58 348 62 76 |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa wykonania prototypu 5-fazowego przekształtnikowego układu zasilania wraz z zakupem elementów do wykonania prototypu 5 fazowego falownika napięcia OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU informujemy o zamiarze udzielenia zamówienia i zaprasza do składania ofert na: Usługę wykonania 5- fazowego przekształtnikowego układu zasilania wraz z zakupem elementów do prototypu 5 fazowego falownika napięcia. 2. Zamawiający zastrzega, że niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do składania ofert i nie stanowi oferty, a otrzymanie w wyniku niniejszego zaproszenia oferty wykonawcy nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Politechnikę Gdańską bądź zawarciem jakiejkolwiek umowy, a nadto nie łączy się z koniecznością zawarcia przez zamawiającego umowy. II. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Usługa wykonania prototypu 5-fazowego przekształtnikowego układu zasilania wraz z zakupem elementów do wykonania prototypu 5 fazowego falownika napięcia ,,. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany wg. ściśle określonych parametrów i wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszego ogłoszenia. 2. Szczegółowe informacje na temat sposobu realizacji zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia. 3. Przedmiot Zamówienia składa się z: 1) Zakupu niezbędnych elementów do wykonania prototypu 5 fazowego falownika napięcia 2) Usługi wykonania prototypu 5-fazowego przekształtnikowego układu zasilania 4. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wezwać Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertą do złożenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Autentyczność własnych opisów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Dokument nr: ZZ/203/014/24 Składanie ofert: 2. Ofertę należy przesłać do Zamawiającego w formie lub postaci elektronicznej na adres e-mail: oferty.weia@pg.edu.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany w rozdziale III punkt 3 lit. d ogłoszenia o zamówieniu - do dnia 09.05.2024 roku do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: VII.Termin realizacji: 1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie maksymalnie do 24 tygodni, licząc od dnia zawarcia umowy. Wymagania: III. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta musi zawierać co najmniej: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, b) wypełniony formularz rzeczowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do niniejszego ogłoszenia, c) pełnomocnictwo (opcjonalnie, jeżeli dotyczy), d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składane z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zamówienia, Do przygotowania wszystkich dokumentów zaleca się skorzystanie z przygotowanych wzorów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 1; 1.1; 3; do ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, przygotowane dokumenty powinny zawierać wszystkie istotne informacje wymagane w ww. wzorach. 2. Oferta musi zawierać podpis osoby (podpisy osób) uprawnionej / uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy. Przy podpisywaniu wszelkich dokumentów wymaga się zachowania zasady reprezentacji wskazanej we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji krótszy niż określony w zdaniu pierwszym lub nie uzupełni pola dotyczącego okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna że zaproponowany został termin minimalny. 4. Ofertę należy złożyć w: a) formie elektronicznej (tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub b) postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c) postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione lub d) postaci elektronicznej, jako skan oferty wraz z załącznikami podpisanej czytelnym podpisem ( zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego) w formie pisemnej przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub e) formie pisemnej, podpisanej zgodnie z reprezentacją Wykonawcy, na adres korespondencyjny Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, ul. G. Narutowicza 11/12, pokój 104 z dopiskiem oferta na ,, Usługa wykonania prototypu 5-fazowego przekształtnikowego układu zasilania wraz z zakupem elementów do prototypu 5 fazowego falownika napięcia ,,. 5. Każdy z dokumentów składany wraz z ofertą należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub załączyć skan podpisanego dokumentu. 6. Wykonawca przystępując do niniejszego zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę lub ją zmienić poprzez poinformowanie Zamawiającego drogą elektroniczną lub korespondencyjną o wycofaniu oferty oraz złożeniu nowej 8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. IV. Sposób obliczenia ceny: 1. Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia oraz ująć wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Ceną oferty jest cena brutto podana cyframi i słownie na druku ,,OFERTA". 3. Cenę oferty należy określić w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku ,,OFERTA". 4. Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby do wyliczenia ceny oferty Wykonawca zastosował podstawową stawkę podatku VAT w wysokości 23%. 6. Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN. V. Kryteria oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: a) cena (KC) z wagą 100 , obliczana według następującej zależności: KC= (CN /COB)x100 pkt., przy czym: KC- liczba punktów przyznanych w kryterium cena, CN- cena najtańszej oferty, spośród ofert podlegających ocenie, COB- cena oferty badanej nieodrzuconej, 100 - waga kryterium. 2. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów, uzyskanych z ww. kryterium oceny ofert, jednocześnie spełniającą wszystkie wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu. Punkty przyznawane będą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert które uzyskają taką samą liczbę punktów za wskazane w punkcie 1 kryteria oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane we wcześniej złożonych przez nich ofertach. W przypadku, gdy w terminie określonym przez Zamawiającego zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu, której cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może udzielić zamówienia, po zwiększeniu kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty lub zamknąć postępowanie bez wyboru Wykonawcy. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub b) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, c) inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt 8) lit. c, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 9. W zakresie wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: a) została złożona po terminie składania ofert, b) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) jest niezgodna z przepisami ustawy, d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, e) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego, f) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, g) jej treść nie odpowiada treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu wraz z załącznikami, h) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), i)Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, j)zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, k) Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego, licząc od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innej omyłki, o której mowa w punkcie 8) lit. c niniejszego rozdziału, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, l) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, m) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po terminie związania ofertą. 10. Zamawiający wykluczy również Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.), tj.: a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3) ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i poz. 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3), c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3). 11. W przypadku Wykonawcy wykluczonego z postępowania na podstawie przesłanek opisanych w punkcie 11 niniejszego rozdziału Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. 12. Ocena Wykonawcy pod kątem wykluczenia z tytułu przesłanek opisanych w punkcie 11 niniejszego rozdziału nastąpi w oparciu o wskazane w tym punkcie wykazy i listy. VI. Unieważnienie zamówienia: 1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia zamówienia, jeżeli wystąpią opisane poniżej przesłanki: a) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty, b) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie i bez podania przyczyn. |
© eurobudowa.pl 2004-2024