Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA ul. Węgierska 32 37-220 Kańczuga powiat: przeworski 16 640 25 60, faks 16 640 25 81 kanczuga@krosno.lasy.gov.pl https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Kańczuga |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 16 640 25 60, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna w Nadleśnictwie Kańczuga Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1. Utrzymanie szlaków zrywkowych i składów drewna w leśnictwie Szklary oddz. 198b, 197c, 197f, 196g, 198h Temat 1. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Szklary Skład drewna położony na oddz. 196g. Roboty obejmują: karczowanie pni drzew o śr. 10 - 75 cm, wykonanie robót ziemnych - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej o grub. 15 cm z odwozem gruntu do 1 km na odkład. Wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 (pospółki) o grubości warstwy 20 cm. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: profilowanie i zagęszczenie powierzchni gruntowej składu drewna (gruntu rodzimego), usypanie pobocza wokół krawędzi utwardzenia placu. Temat 2. Utrzymanie szlaku zrywkowego w Leśnictwie Szklary Roboty drogowe obejmują wykonanie szlaku zrywkowego na oddz. 198b o długości 200 m oraz szlaku zrywkowego na oddz. 197c, 197f, 196g, 196h o długości 560 m. Roboty obejmują: wykonanie robót ziemnych - dowóz gruntu z dokopu na usypanie poboczy ziemnych. Wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża szlaku zrywkowego o dług. 560 m oraz profilowanie podłoża szlaku zrywkowego utwardzonego kruszywem o dług. 200 m. Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm - z pospółki o grubości warstwy 25 cm na powierzchni szlaku zrywkowego (560 m). Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni dwóch szlaków zrywkowych (560 m i 200 m). Dodatkowo roboty drogowe obejmują: plantowanie poboczy ziemnych szlaków zrywkowych i przyległego terenu. Część 2. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Węgierka oddz. 100a Roboty drogowe obejmują: wykonanie karczowania pni drzew o średnicach od 16 cm do 55 cm, wykonanie robót ziemnych - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (na powierzchni utwardzenia) o grub. 15 cm z odwozem gruntu na odkład, wykonania robót ziemnych - koryta o grub. 20 cm pod warstwy konstrukcyjne utwardzenia z odwozem gruntu na odkład, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm - pospółki o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni utwardzenia składu drewna. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: plantowanie powierzchni składu ziemnego położonego po obu stronach wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa oraz plantowanie terenu (gruntu rodzimego) na pozostałej powierzchni. Część 3. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Węgierka oddz. 93a Roboty drogowe obejmują: wykonanie karczowania pni drzew o średnicach od 16 cm do 55 cm, wykonanie robót ziemnych - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (na powierzchni utwardzenia) o grub. 15 cm z odwozem gruntu na odkład, wykonania robót ziemnych na powierzchni składu - pozyskanie gruntu do zasypania (likwidacji) istniejącego przejazdu jako nasyp ziemny, wykonanie rowu drogowego strona prawa powyżej części przejazdowej. Plantowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne utwardzenia składu, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63 mm - pospółki, o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni utwardzenia składu. Roboty obejmują również wykonanie rowu powyżej składu (przy rozwidleniu przejazdu na długości: w lewo 7 m i w prawo 10 m) jako zabezpieczenie składu i uporządkowanie spływu wód opadowych w tym rejonie. Roboty wykończeniowe obejmują plantowanie powierzchni składu ziemnego położonego wzdłuż krawędzi nawierzchni z kruszywa oraz plantowanie terenu (gruntu rodzimego) na pozostałej powierzchni. Część 4. Utrzymanie składu drewna i szlaku zrywkowego w Leśnictwie Śliwnica oddz. 245f, 246f Temat 1. Utrzymanie składu drewna w Leśnictwie Śliwnica Lokalizacja Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych: wykonanie niwelacji terenu (obniżenia) dla placu do zawracania pojazdów z odwozem gruntu, wykonanie robót ziemnych - odtworzenie rowu drogowego strona prawa z przerzutem gruntu w głąb lasu wraz z rozplantowaniem, częściowo w pobocze składu. Wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni i placu do zawracania pojazdów, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm klasy C90/3 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: plantowanie powierzchni składu drewna o nawierzchni gruntowej oraz plantowanie poboczy ziemnych i skarp wykopów i nasypów oraz plantowanie terenu (gruntu rodzimego) wokół strefy robót. Temat 2. Utrzymanie szlaku zrywkowego w Leśnictwie Śliwnica Roboty drogowe obejmują: wykonanie robót ziemnych - odtworzenie rowu drogowego strona prawa z przerzutem gruntu w głąb lasu, częściowo w pobocza szlaku wraz z rozplantowaniem, wykonanie robót ziemnych - niwelacja terenu strona lewa na dług. 40,0 m, wykonanie 2 przepustów drogowych pod koroną drogi z rur PEHD o sztywności obwodowej SN8 o średnicy fi 600 mm w km 0+145 (wymiana) i w km 0+ 180 (wymiana). Wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - pospółki o grubości warstwy 25 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych pełnych o wymiarach 300x150x15 cm na podsypce piaskowej grub. 10 cm. Dodatkowo roboty drogowe obejmują: usypanie poboczy ziemnych, plantowanie poboczy ziemnych i skarp wykopów i nasypów oraz plantowanie terenu (gruntu rodzimego) wokół strefy robót. CPV: 45233140-2, 45233120-6,45233142-6,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00301590, SA.270.2.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: ,,Platforma"): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga lub przy użyciu poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje,pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. 5. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9 SWZ), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga 7. Wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga , tj.: 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8.Ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 14.Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert): 1)Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazane w ust. 8.), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformie na stronie danego postępowania. W korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub numerem postępowania wskazanym w SWZ. 2)Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - za pomocą adresu e-mail Zamawiającego wskazanego w us. 3 oraz adresu e-mail Wykonawcy wskazanego w formularzu oferty. 3)Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane będą przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość" znajdującego się na stronie danego postępowania, jako załączniki. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Kańczuga z siedzibą przy Ul. Węgierskiej 32, 37-220 Kańczuga, tel./fax 16 640 25 60, e-mail: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy - Tadeusz Ogonowski. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Kańczuga, telefonicznie pod numerem 16 640 25 60, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 911. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP. 6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Niezależnie od postanowień pkt 6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. 9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-13 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024