dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
zachodniopomorskie (Police)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Czwartaków 3 86-300 Grudziądz powiat: Grudziądz 261483290, faks 261483222 13wog.przetargi@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=66483093 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Grudziądz |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 261483290, faks 2614 |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy Ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia edmiotem zamówienia jest naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwa o poj. 25m3 w kompleksie wojskowym przy Ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych projektowanych postanowieniach umowy (roboty rozbiórkowe, naprawa podziemnego zbiornika paliwowego wraz z wszystkimi robotami przy zbiornikowymi oraz podłączeniem i uruchomieniem, wywóz i utylizacja odpadów). wiązkiem Wykonawcy jest opracowanie przed przystąpieniem do realizacji robót - ,,harmonogramu robót" w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru wskazanym treścią umowy. Wykonawca w harmonogramie robót określi w szczególności terminy i zakres robót będących przedmiotem odbiorów częściowych. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram w czterech jednobrzmiących egzemplarzach najpóźniej w dniu przekazania terenu robót. res przedmiotu zamówienia: I etap: Przygotowanie zbiornika do wojskowego dozoru technicznego składające się na: - prace rozbiórkowe, zerwanie uszkodzonego płaszcza z maty 3D wraz z jego utylizacją; - czyszczenie i przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia przez WDT rewizji wewnętrznej, utylizacja odpadów ropopochodnych; - wykonanie obliczeń wytrzymałościowych oraz pomiarów grubości ścianek; - zgłoszenie przez Wykonawcę do WDT gotowości do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej (w tym przekazanie informacji Przedstawicielowi Zamawiającego); - rewizja wewnętrzna oraz wykonanie prób szczelności przeprowadzona przez Wykonawcę w obecności przedstawicieli WDT; II etap: Wykonawca przystąpi do realizacji II etapu pod warunkiem otrzymania pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego. - przygotowanie dokumentacji technicznej remontu zbiorników niezbędnej do przeprowadzenia remontu wg wymogów Wojskowego Dozoru Technicznego, uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji przez WDT, uzyskanie pozytywnej decyzji WDT - Wykonawca prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy; - uzyskanie dokumentu WDT, który uprawniać będzie po dokonaniu wszystkich uzgodnień w etapie I do przystąpienia do realizacji robót i czynności określonych etapem II; - demontaż oraz ponowny montaż po wykonanych robotach słupków stalowych wraz z łańcuchem; - ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm z darnią z przerzutem - rozebranie oraz ponowne ułożenie po wykonanych robotach; - ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na okład; - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. I-II; - wykonanie drugiego stalowego płaszcza w zbiorniku z blachy o grubości 5mm; - rewizja wewnętrzna oraz próba szczelności zbiornika po modernizacji z WDT; próby ciśnieniowe; - montaż automatycznego mokrego systemu monitoringu wycieku, podłączenie urządzeń monitoringu z istniejącą centralką przecieku (monitoring nadciśnieniowy typu D9 ASF Thomas), znajdującą się w budynku w odległości 50m od zbiornika, do podłączenia należy wykorzystać istniejące okablowanie; - uzyskanie decyzji wydawanej przez WDT po zakończeniu robót uprawniającej (dopuszczającej zbiornik do eksploatacji). - Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót objętych zawartą umową: - kosztorys powykonawczy, w tym dokumentacja powykonawcza zbiornika paliw - atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności na użyte materiały, wyniki prób itp.; - karty przekazania do utylizacji odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych; - protokół / decyzję dopuszczenia zbiornika do eksploatacji wydany przez Wojskowy Dozór Techniczny; - dokumentację techniczną remontu zbiornika w języku polskim; - protokół z pomiarów skuteczności ochrony katodowej i przeciwporażeniowej; - instrukcje wykonania przeglądów okresowych przez administratora. Zakres przedmiotu zamówienia określony etapem I i II jest zakresem podstawowym, gwarantowanym Wykonawcy wraz z wynagrodzeniem za jego pełne i należyte wykonanie. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy. Remont zbiornika uznany zostanie za zakończony i zrealizowany po uzyskaniu pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego, dopuszczającej zbiornik do eksploatacji. Wykonawca prowadzi w wszystkie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy. Kompleks wojskowy w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny z wyłączeniem części terenu, gdzie będą wykonywane roboty. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, i niezakłóconą możliwość użytkowania terenu. nsport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. onawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.). konawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. onawca ma prawo do wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty (wizja lokalna nie jest bezwzględnym obowiązkiem Wykonawcy warunkującym złożenie oferty). CPV: 45223720-9, 45111300-1,71242000-6, 90500000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00302046, 29/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 08:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowaniepostepowanie=66483093 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/13wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. sób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415). elkie instrukcje dotyczące korzystania z platformy zakupowej w toku postępowania są dostępne pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/13wog/elearning awiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej SMARTPZP. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Sytemu (Regulamin Portalu e - Usług) dostępnym z poziomu modułu Elearning dla wszystkich użytkowników platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. uszcza się w przypadkach wystąpienia awarii systemu np. braku działania platformy zakupowej - kontakt e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: inistratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - p. Moniką Kurzawa, poprzez e-mail: 13wog.iodo@ron.mil.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 13 WOG - Ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz; e osobowe wynikające ze złożonych dokumentów, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy i jej realizacją, dochodzeniem ewentualnych roszczeń, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych po stronie Zamawiającego; iorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p., oraz podmiotom / osobom w zakresie procesu i zarządzania 13WOG w tym dostawcom usług teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych, kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych, związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki służbowe; e osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 13 WOG, przez okres 5 lat od dnia udzielenia zamówienia, przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych roszczeń, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; wiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p. m.in. dotyczą uniemożliwienia przeprowadzenia postępowania z udziałem podmiotu, który nie dopełnił wymagań o których mowa lub niemożliwością zawarcia z nim umowy z przyczyn leżących po jego stronie. awiający wskazuje, że Wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 lub / i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i których dane Zamawiający pośrednio pozyskał / pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): stępniający / wskazujący dane osobowe po stronie Wykonawcy, ma prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych odpowiednio osoby dotyczącej; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych odpowiednio dotyczących narusza przepisy RODO. stępniającemu / wskazującemu dane osobowe po stronie Wykonawcy, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowanie?postepowanie=66483093 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-13 07:30 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/13wog/public/postepowaniepostepowanie=66483093 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.400,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt. 2-3, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, należy przekazać wraz z ofertą. Dokument winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim Wykonawcom w okolicznościach opisanych w art. 98 ust. 1 i 2 Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. lub art. 128 ust. 1 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 29/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia edmiotem zamówienia jest naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwa o poj. 25m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót na warunkach określonych projektowanych postanowieniach umowy (roboty rozbiórkowe, naprawa podziemnego zbiornika paliwowego wraz z wszystkimi robotami przy zbiornikowymi oraz podłączeniem i uruchomieniem, wywóz i utylizacja odpadów). wiązkiem Wykonawcy jest opracowanie przed przystąpieniem do realizacji robót - ,,harmonogramu robót" w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru wskazanym treścią umowy. Wykonawca w harmonogramie robót określi w szczególności terminy i zakres robót będących przedmiotem odbiorów częściowych. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram w czterech jednobrzmiących egzemplarzach najpóźniej w dniu przekazania terenu robót. res przedmiotu zamówienia: I etap: Przygotowanie zbiornika do wojskowego dozoru technicznego składające się na: - prace rozbiórkowe, zerwanie uszkodzonego płaszcza z maty 3D wraz z jego utylizacją; - czyszczenie i przygotowanie zbiornika do przeprowadzenia przez WDT rewizji wewnętrznej, utylizacja odpadów ropopochodnych; - wykonanie obliczeń wytrzymałościowych oraz pomiarów grubości ścianek; - zgłoszenie przez Wykonawcę do WDT gotowości do przeprowadzenia rewizji wewnętrznej (w tym przekazanie informacji Przedstawicielowi Zamawiającego); - rewizja wewnętrzna oraz wykonanie prób szczelności przeprowadzona przez Wykonawcę w obecności przedstawicieli WDT; II etap: Wykonawca przystąpi do realizacji II etapu pod warunkiem otrzymania pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego. - przygotowanie dokumentacji technicznej remontu zbiorników niezbędnej do przeprowadzenia remontu wg wymogów Wojskowego Dozoru Technicznego, uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji przez WDT, uzyskanie pozytywnej decyzji WDT - Wykonawca prowadzi w tym zakresie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy; - uzyskanie dokumentu WDT, który uprawniać będzie po dokonaniu wszystkich uzgodnień w etapie I do przystąpienia do realizacji robót i czynności określonych etapem II; - demontaż oraz ponowny montaż po wykonanych robotach słupków stalowych wraz z łańcuchem; - ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm z darnią z przerzutem - rozebranie oraz ponowne ułożenie po wykonanych robotach; - ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5m i głębokości do 1,5m ze złożeniem urobku na okład; - zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat. I-II; - wykonanie drugiego stalowego płaszcza w zbiorniku z blachy o grubości 5mm; - rewizja wewnętrzna oraz próba szczelności zbiornika po modernizacji z WDT; próby ciśnieniowe; - montaż automatycznego mokrego systemu monitoringu wycieku, podłączenie urządzeń monitoringu z istniejącą centralką przecieku (monitoring nadciśnieniowy typu D9 ASF Thomas), znajdującą się w budynku w odległości 50m od zbiornika, do podłączenia należy wykorzystać istniejące okablowanie; - uzyskanie decyzji wydawanej przez WDT po zakończeniu robót uprawniającej (dopuszczającej zbiornik do eksploatacji). - Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu po wykonaniu wszystkich robót objętych zawartą umową: - kosztorys powykonawczy, w tym dokumentacja powykonawcza zbiornika paliw - atesty, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności na użyte materiały, wyniki prób itp.; - karty przekazania do utylizacji odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych; - protokół / decyzję dopuszczenia zbiornika do eksploatacji wydany przez Wojskowy Dozór Techniczny; - dokumentację techniczną remontu zbiornika w języku polskim; - protokół z pomiarów skuteczności ochrony katodowej i przeciwporażeniowej; - instrukcje wykonania przeglądów okresowych przez administratora. Zakres przedmiotu zamówienia określony etapem I i II jest zakresem podstawowym, gwarantowanym Wykonawcy wraz z wynagrodzeniem za jego pełne i należyte wykonanie. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy. Remont zbiornika uznany zostanie za zakończony i zrealizowany po uzyskaniu pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego, dopuszczającej zbiornik do eksploatacji. Wykonawca prowadzi w wszystkie uzgodnienia z WDT we własnym zakresie i własnym staraniem i w cenie umowy. Kompleks wojskowy w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny z wyłączeniem części terenu, gdzie będą wykonywane roboty. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, i niezakłóconą możliwość użytkowania terenu. nsport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. onawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r., poz. 1587 z późn.zm.). konawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. onawca ma prawo do wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty (wizja lokalna nie jest bezwzględnym obowiązkiem Wykonawcy warunkującym złożenie oferty). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie kryteriów: cena oraz termin gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancja - Wykonawca, może zaoferować minimalny termin gwarancji 10 lat od dnia protokolarnego odbioru robót, maksymalnie do 15 lat. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia, spełniają minimalne poziomy zdolności określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp w następującym zakresie: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem naprawę lub/i remont lub/i modernizację zbiorników podziemnych paliwowych. Każda wykazana zrealizowana robota winna stanowić co najmniej kwotę 100.000,00 zł brutto. b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, skierowaną przez niego do realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym w minimum ograniczonym zakresie do kierowania robotami o charakterze ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - należącym w sposób czynny do Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż przez wyrażenie ,,w sposób czynny" należy rozumieć przynależność danej osoby do Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonej od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, korzystający w sposób nieograniczony z praw mu przysługujących tj. osoba nie została zawieszona, wykreślona itp. (ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa Dz.U. z 2023 r., poz. 551 j.t.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ustawy Pzp) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat przed upłynięciem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę realizacją robót budowlanych. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów jak powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) oświadczenie o dysponowaniu kierownikiem robót celem wykazania spełnienia warunku w zakresie zdolności zawodowej skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania daną osobą. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: - może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków, - podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 3. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć: 1) Kosztorys ofertowy; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego aktualne na dzień składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497) aktualne na dzień składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia, 4) Informacje o Wykonawcy - oświadczenie, 5) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów jeżeli Wykonawca celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie polega na innym podmiocie wraz z oświadczeniami o braku podstaw do wykluczenia jak określono w pkt. 2) i 3) - o ile dotyczy, 6) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - art. 117 ust. 4 ustawy PZP - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 7) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy został wystawiony jako dokument w postaci papierowej należy przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz - art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.400,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt. 2-3, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, należy przekazać wraz z ofertą. Dokument winien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni wszystkim Wykonawcom w okolicznościach opisanych w art. 98 ust. 1 i 2 Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. lub art. 128 ust. 1 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną. 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 2) Przepisy dotyczące ,,pojedynczego" Wykonawcy stosuje się odpowiednio i takim samym skutkiem prawnym do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego. 4) Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. 5) W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający wobec treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany osoby kierującej robotami po stronie Wykonawcy - kierownika robót, uprawnionego w minimum ograniczonym zakresie do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym aktualne składki członkowskie oraz ubezpieczenie, pod warunkiem, iż nowo zaproponowana osoba posiada uprawnienia w zależności od przewidzianej funkcji jak wyżej. 4) w przypadku wystąpienia uzasadnionej konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, których nie uwzględniono w zamówieniu, a stały się one niezbędne i zostały spełnione łączne warunki określone art. 455 ust. 1 pkt.3 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość realizacji robót dodatkowych poprzez zmianę umowy. Przedstawiciel 13 WOG w przypadku wystąpienia takich okoliczności jest zobowiązany do udokumentowania zasadności przeprowadzenia robót dodatkowych i wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. W przypadku wystąpienia uzasadnionej konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp, wniosek o dokonanie zmiany umowy wraz z kosztorysem dodatkowym składa Wykonawca określając w nim proponowany zakres niezbędnych zmian z opisem okoliczności je uzasadniających. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie kryteriów: cena oraz termin gwarancji. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancja - Wykonawca, może zaoferować minimalny termin gwarancji 10 lat od dnia protokolarnego odbioru robót, maksymalnie do 15 lat. 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024