wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
zachodniopomorskie (Złocieniec)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądu 5-letniego w zakresie elektrycznym budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dział Techniczny Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Al. Racławickie 1 20-059 Lublin powiat: Lublin tel. (81)448 55 73 dzial.techniczny@umlub.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (81)448 55 73 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługi wykonania przeglądu 5-letniego w zakresie elektrycznym budynków, o którym mowa w Prawie budowlanym (art. 62 ust. 1 pkt. 2): 1. Bud. Collegium Novum, Al. Racławicka 1 w Lublinie, 2. Bud. Katedry i Zakładu Toksykologii, bud. administracyjno - biurowy, bud. garażowy z portiernią (dawna stolarnia), bud. laboratoryjny ,,SARS", Ul. Chodźki 8 w Lublinie. Zakres prac: 1. Wykonanie przeglądu i pomiarów instalacji elektrycznych budynkowych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń prądem, oporności izolacji przewodów, uziemień urządzeń elektrycznych i instalacji odgromowej, 2. Wykonawca w trakcie wykonywania kontroli usunie ewentualne drobne usterki mogące wystąpić sporadycznie w instalacji elektrycznej i odgromowej: polegające na ew. uzupełnieniu brakujących pokryw puszek, sprawności połączeń na zaciskach przewodów L1; L2: L3; N; PE; PEN (ewentualne dokręcenie), mocowań gniazd wtykowych (ewentualne dokręcenie), sprawności połączeń w instalacji odgromowych (dokręcenie i zabezpieczenie połączeń śrubowych wazeliną techniczną), 3. Wykonawca wskaże do wymiany ewentualne niesprawne wyłączniki, aparaty elektryczne w instalacji elektrycznej celem bieżącej wymiany. Wykonawca dokona ich wymiany w czasie wykonywania przeglądu 5-letniego (dostawa ewentualnych uszkodzonych wyłączników, aparatów elektrycznych po stronie Zamawiającego) i wykona pomiary kontrolne po naprawie instalacji, 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację dotyczącą wykonanej kontroli stanu technicznego zawierającą: a) Stronę tytułową z następującymi danymi: - nazwa usługi, - nazwa obiektu budowlanego i adres, - właściciel i zarządca obiektu budowlanego i adres, - wykonawca przeglądu 5-letniego i adres, - data wykonania, b) Spis treści (z numeracją stron), c) Protokół oceny ogólnej instalacji elektrycznej budynku w zakresie: złączy kablowych, rozdzielnic i tablic piętrowych, sprawności połączeń, uziemień, osprzętu i zabezpieczeń, opraw oświetleniowych, okablowania instalacji odgromowej, d) protokoły z przeprowadzonych poszczególnych pomiarów, badań instalacji elektrycznych, e) kopie uprawnień i kwalifikacji osób przeprowadzających kontrolę (uprawnienia budowlane i SEP grupa E, D,), f) świadectw sprawdzenia, legalizacji mierników użytych do przeprowadzenia kontroli, g) wersję elektroniczną w zapisaną w formacie pdf. i edytowalnym (word, excel) na płycie CD lub pendrive. h) dokumentację należy umieścić w segregatorze oznaczonym: Przegląd 5-letni budynku ...... (dla budynku Collegium Novum i dla Zespołu budynków), Dane obiektowe: 1. Bud. Collegium Novum: powierzchnia użytkowa ~6036m2, 2. Bud. administracyjno - biurowy: powierzchnia użytkowa ~291m2, 3. Bud. Katedry i Zakładu Toksykologii - biurowy: powierzchnia użytkowa ~274m2, 4. Bud. laboratorium ,,SARS": powierzchnia użytkowa ~136m2, 5. Bud. garażowy z portiernią: powierzchnia użytkowa ~216m2. Dokument nr: DT.212.49.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Oferty należy dostarczyć do dnia 08.05.2024 r. roku na adres mailowy: dzial.techniczny@umlub.pl lub bezpośrednio do Działu Technicznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie Al. Racławickie 1, pok. 215. Miejsce i termin realizacji: 7. Termin wykonania: do 45 dni od daty zlecenia, Wymagania: 5. Podstawą do zapłaty będzie prawidłowo wystawiona faktura na podstawie podpisanego protokołu odbioru usługi. Termin gwarancji i rękojmi na wykonaną usługę wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru wykonania usługi, 6. Zapłata za przedmiot zlecenia zostanie dokonana w formie przelewu bankowego w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z protokołem odbioru, na konto Wykonawcy podane na fakturze i widniejące w elektronicznym wykazie podatników VAT (tzw. białej liście podatników VAT), 8. Płatność - przelew do 30 dni. Wymagania : 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy. 2. W zakresie doświadczenia, zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy: 2.1. Wymagania w zakresie zdolności technicznej i doświadczenia: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty: minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu przeglądu 5 - letniego budynku publicznego wyposażonego w System Sygnalizacji Pożarowej (z centrale pożarową budynku), w branży elektrycznej o powierzchni użytkowej netto minimum 4000 m2 (do należy oferty załączyć skan referencji lub inny dokument potwierdzający wykonanie prawidłowo usługi). Za budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie taki obiekt w znaczeniu ,,Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225)". 2.2. Wymagania w zakresie zdolności zawodowej i technicznej: Warunek dotyczący dysponowania osobami, które będą realizowały zamówienie tj. Wykonawca dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe SEP w zakresie eksploatacji i dozoru zatrudnionymi zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (do oferty załączyć skan lub kopie uprawnień osób do realizacji usługi), Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto. Kontakt: Osoba do kontaktu: Sylwester Rokicki tel. (81) 448 55 73. |
© eurobudowa.pl 2004-2024