dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja systemu parkingowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o ul. Rekreacyjna 14 75-436 Koszalin powiat: Koszalin FAX. (94) 721 60 12, Tel. Sekretariat (94) 721 60 10 biuro@zos.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | FAX. (94) 721 60 12, |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot konsultacji: modernizacja systemu parkingowego w PWK Koszalin Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o., z siedzibą w Koszalinie, Ul. Rekreacyjna 14 zaprasza do wzięcia udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych. Cel konsultacji 1. Celem konsultacji jest uzyskanie przez ZAMAWIAJĄCEGO informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania postępowania i poinformowanie potencjalnych WYKONAWCÓW o swoich planach i wymaganiach dotyczących zamówienia. 2. ZAMAWIAJĄCY załącza do zaproszenia dokument zawierający opis stanu faktycznego oraz wymagania dotyczące planowanego systemu parkingowego. 3. W trakcie konsultacji ZAMAWIAJĄCY oczekuje pozyskania informacji pozwalających na: a) pozyskanie informacji o charakterze technicznym, b) przygotowanie opisu przedmiotu planowanego zamówienia i oszacowanie jego wartości. 4. W toku konsultacji ZAMAWIAJĄCY jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia. Dokument nr: DZP.261.4.2024 Składanie ofert: 3. TERMIN SKŁADANIA propozycji - do dnia 10.05.2024 r. UCZESTNICY konsultacji będą mogli złożyć ZAMAWIAJĄCEMU, na adres wskazany w pkt 1, pisemne stanowisko w przedmiocie konsultacji. Wymagania: Zasady prowadzenia konsultacji 1. Termin zgłoszenia - warunkiem udziału w konsultacjach jest przesłanie zgłoszenia drogą mailową na adres jacek.sinkiewicz@zos.koszalin.pl w terminie do dnia 30.04.2024 r. godz. 8:00. 2. Termin konsultacji - konsultacje telefoniczne zostaną przeprowadzone w dn. 06.05.2024 r. Godzina konsultacji zostanie przekazana w wiadomości e-mail w odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie. W przypadku wystąpienia takiej konieczności ZAMAWIAJĄCY przewiduje przedłużenie terminu konsultacji telefonicznych. Szczegółowe pytania i potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO zostaną przekazane podczas rozmowy telefonicznej. 4. Termin zakończenia konsultacji - dzień złożenia pisemnych stanowisk to jednocześnie termin zakończenia konsultacji. 5. Sposób prowadzenia konsultacji: a) konsultacje prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski, b) konsultacje mają charakter jawny, z zastrzeżeniem danych chronionych na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnicy przedsiębiorstwa. ZAMAWIAJĄCY nie ujawni w toku konsultacji ani po ich zakończeniu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli UCZESTNIK, nie później niż wraz z przekazaniem informacji ZAMAWIAJĄCEMU, zastrzegł, że przekazywane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym podmiotom, c) konsultacje prowadzi się w sposób zapewniający zachowanie zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz równego traktowania UCZESTNIKÓW, d) ZAMAWIAJĄCY komunikuje się z UCZESTNIKAMI za pomocą korespondencji wysłanej na adres e-mail, z którego przesłane zostało zgłoszenie chęci do udziału w konsultacjach. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji. e) z przeprowadzonych konsultacji ZAMAWIAJĄCY sporządzi protokół, zawierający co najmniej: i. informację o przeprowadzonych konsultacjach, ii. informację o podmiotach uczestniczących w konsultacjach, iii. informację o potencjalnym wpływie konsultacji na planowanie, przygotowanie lub przeprowadzenie Postępowania. f) protokół wraz z załącznikami jest jawny, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w pkt b), g) korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, opinie i inne dokumenty związane z konsultacjami pozostają w dyspozycji ZAMAWIAJĄCEGO i nie podlegają zwrotowi po ich zakończeniu. 6. Przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych nie zobowiązuje ZAMAWIAJĄCEGO do: a) wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczyły konsultacje, b) w przypadku wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do wykorzystania informacji uzyskanych w trakcie konsultacji. 7. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzję o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które zostało poprzedzone konsultacjami, w dokumentacji postępowania zawrze informację o ich przeprowadzeniu. Jednocześnie ZAMAWIAJĄCY podejmie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział UCZESTNIKÓW konsultacji w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji. 8. Każdy UCZESTNIK Konsultacji samodzielnie ponosi wszelkie koszty powstałe w związku z przygotowaniem do udziału i swoim udziałem w konsultacjach. 9. UCZESTNIKOM konsultacji i innym podmiotom w zakresie prowadzonych konsultacji nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie PZP. Uwagi: 10. W przypadku, gdy ZAMAWIAJĄCY pozyska dane osobowe w związku z prowadzeniem konsultacji, zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisów ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. |
© eurobudowa.pl 2004-2024