Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
768z dziś
6779z ostatnich 7 dni
21280z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja systemu parkingowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja systemu parkingowego

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Obiektów Sportowych Spółka z o.o
ul. Rekreacyjna 14
75-436 Koszalin
powiat: Koszalin
FAX. (94) 721 60 12, Tel. Sekretariat (94) 721 60 10
biuro@zos.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: ---
Nr telefonu: FAX. (94) 721 60 12,
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot konsultacji: modernizacja systemu parkingowego w PWK Koszalin
Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o., z siedzibą w Koszalinie, Ul. Rekreacyjna 14 zaprasza do wzięcia udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych.
Cel konsultacji
1. Celem konsultacji jest uzyskanie przez ZAMAWIAJĄCEGO informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania postępowania i poinformowanie potencjalnych WYKONAWCÓW o swoich planach i wymaganiach dotyczących zamówienia.
2. ZAMAWIAJĄCY załącza do zaproszenia dokument zawierający opis stanu faktycznego oraz wymagania dotyczące planowanego systemu parkingowego.
3. W trakcie konsultacji ZAMAWIAJĄCY oczekuje pozyskania informacji pozwalających na:
a) pozyskanie informacji o charakterze technicznym,
b) przygotowanie opisu przedmiotu planowanego zamówienia i oszacowanie jego wartości.
4. W toku konsultacji ZAMAWIAJĄCY jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu konsultacji do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia.

Dokument nr: DZP.261.4.2024

Składanie ofert:
3. TERMIN SKŁADANIA propozycji - do dnia 10.05.2024 r. UCZESTNICY konsultacji będą mogli złożyć ZAMAWIAJĄCEMU, na adres wskazany w pkt 1, pisemne stanowisko w przedmiocie konsultacji.

Wymagania:
Zasady prowadzenia konsultacji
1. Termin zgłoszenia - warunkiem udziału w konsultacjach jest przesłanie zgłoszenia drogą mailową na adres jacek.sinkiewicz@zos.koszalin.pl w terminie do dnia 30.04.2024 r. godz. 8:00.
2. Termin konsultacji - konsultacje telefoniczne zostaną przeprowadzone w dn. 06.05.2024 r.
Godzina konsultacji zostanie przekazana w wiadomości e-mail w odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie. W przypadku wystąpienia takiej konieczności ZAMAWIAJĄCY przewiduje przedłużenie terminu konsultacji telefonicznych.
Szczegółowe pytania i potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO zostaną przekazane podczas rozmowy telefonicznej.
4. Termin zakończenia konsultacji - dzień złożenia pisemnych stanowisk to jednocześnie termin zakończenia konsultacji.
5. Sposób prowadzenia konsultacji:
a) konsultacje prowadzone będą w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w językach innych niż polski należy dołączyć tłumaczenia na język polski,
b) konsultacje mają charakter jawny, z zastrzeżeniem danych chronionych na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych i tajemnicy przedsiębiorstwa. ZAMAWIAJĄCY nie ujawni w toku konsultacji ani po ich zakończeniu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli UCZESTNIK, nie później niż wraz z przekazaniem informacji ZAMAWIAJĄCEMU,
zastrzegł, że przekazywane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym podmiotom,
c) konsultacje prowadzi się w sposób zapewniający zachowanie zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz równego traktowania UCZESTNIKÓW,
d) ZAMAWIAJĄCY komunikuje się z UCZESTNIKAMI za pomocą korespondencji wysłanej na adres e-mail, z którego przesłane zostało zgłoszenie chęci do udziału w konsultacjach. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
e) z przeprowadzonych konsultacji ZAMAWIAJĄCY sporządzi protokół, zawierający co najmniej:
i. informację o przeprowadzonych konsultacjach,
ii. informację o podmiotach uczestniczących w konsultacjach,
iii. informację o potencjalnym wpływie konsultacji na planowanie, przygotowanie lub przeprowadzenie Postępowania.
f) protokół wraz z załącznikami jest jawny, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w pkt b),
g) korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, opinie i inne dokumenty związane z konsultacjami pozostają w dyspozycji ZAMAWIAJĄCEGO i nie podlegają zwrotowi po ich zakończeniu.
6. Przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych nie zobowiązuje ZAMAWIAJĄCEGO do:
a) wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczyły konsultacje,
b) w przypadku wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do wykorzystania informacji uzyskanych w trakcie konsultacji.
7. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzję o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które zostało poprzedzone konsultacjami, w dokumentacji postępowania zawrze informację o ich przeprowadzeniu. Jednocześnie ZAMAWIAJĄCY podejmie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział UCZESTNIKÓW konsultacji w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji.
8. Każdy UCZESTNIK Konsultacji samodzielnie ponosi wszelkie koszty powstałe w związku z przygotowaniem do udziału i swoim udziałem w konsultacjach.
9. UCZESTNIKOM konsultacji i innym podmiotom w zakresie prowadzonych konsultacji nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie PZP.

Uwagi:
10. W przypadku, gdy ZAMAWIAJĄCY pozyska dane osobowe w związku z prowadzeniem konsultacji, zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisów ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.