Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego wraz z kompletem pomiarów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowej, rocznej kontroli stanu technicznego wraz z kompletem pomiarów elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
Partyzantów 42
65-332 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
+ 48 68 328-63-35, tel. 68 329 18 60
biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: + 48 68 328-63-35, t
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
wykonanie usługi przeglądu instalacji elektrycznej zabudowy kempingowej
pozostającej na Ośrodku Szkoleniowo-Rekreacyjnym
w Niesulicach .
1. Niniejsze postępowanie obejmuje przeprowadzenie okresowej, rocznej kontroli stanu
technicznego wraz z kompletem pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej
obiektów zabudowy kempingowej, pozostającej na terenie Ośrodka SzkoleniowoRekreacyjnego Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze w Niesulicach.
2. Ośrodek położony jest w m. Niesulice na działce oznaczonej nr ew. 145/3, w gminie
Skąpe, powiat Świebodzin.
3. Na terenie Ośrodka pozostaje murowany budynek świetlicy, 8 murowanych domków
kempingowych, dwa domki drewniane, altana grillowa, oświetlenie zewnętrzne.
Wszystkie zabudowania wyposażone są w instalację elektryczną, która służy
do zasilania oświetlenia obiektów, elektrycznych płyt kuchennych, bojlerów 70 l
do podgrzania wody, podłogowych mat grzewczych oraz elektrycznych,
konwekcyjnych grzejników.
4. Wykonawca sporządzi dla każdego obiektu osobno, protokoły z przeprowadzonej
kontroli oraz z przeprowadzonych pomiarów wraz z ich opracowaniem.
5. Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienia z przeglądu instalacji elektrycznej.
6. Wykonawca sporządzi wykaz stwierdzonych usterek lub nieprawidłowości wraz z ich
opisem oraz zaleceniami odnośnie dalszego postępowania.
7. W przypadku ujawnienia usterek lub nieprawidłowości wykonawca sporządzi
dokumentację projektowo - kosztorysową ich usunięcia (kosztorys inwestorski,
techniczny opis wykonania i odbioru robót , kosztorys ofertowy itp.).
8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wszystkimi przepisami prawa
obowiązującego w tym zakresie oraz musi spełniać wszelkie wymagania formalne
wynikające z obowiązujących przepisów.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa
obowiązującego w tym zakresie oraz musi spełniać wszelkie wymagania formalne,
wynikające z obowiązujących przepisów.
2
11. Wykonawca przedmiotu zamówienia obowiązany jest do posiadania co najmniej
kwalifikacji wymaganych przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń
i instalacji oraz sieci energetycznych o napięciu do 1kV oraz aktualną polisę
ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności.
12.Oryginały ww. dokumentów wybrany wykonawca przedłoży zamawiającemu przed
zawarciem umowy, celem sporządzenia kserokopii i dołączenia do dokumentacji
postępowania.

CPV: 71356100-9, 71355200-3

Dokument nr: 3033-7.262.97.2024

Składanie ofert:
25.Przygotowaną ofertę, na którą składa się wypełniony druk formularza ofertowego,
należy przesłać w terminie do 09 maja 2024 r., wyłącznie drogą elektroniczną
na adres: biuro.podawcze.pozgo@prokuratura.gov.pl, powołując się na numer
postępowania wskazany na wstępie zapytania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
13. Termin realizacji zamówienia: 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
14. Strony, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, przyjmują rozliczenie
ryczałtowe. Oferowana cena jest ostateczna i nie podlega zmianie oraz zawiera
wszystkie elementy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia między innymi:
koszty dojazdu, materiałów, urządzeń pomiarowych, itp.
15.Podstawą do wystawienia faktury za realizację przedmiotu zamówienia stanowi
protokół odbioru usługi, podpisany przez strony.
16. Termin płatności faktur wynosi 21 dni liczonych od daty jej wpływu wraz
z protokołem do siedziby zamawiającego. W fakturze wykonawca wskaże numer
rachunku bankowego, na który zamawiający przekaże wynagrodzenie.
17. Wykonawca przedstawia ofertę na załączonym formularzu ofertowym (zał. nr 1).
18. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Przy wyborze oferty, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. KRYTERIUM WAGA
1. Cena 95 %
3. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych 5 %
RAZEM 100 %
Oferta najkorzystniejsza otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom,
spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza
(proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość
punktowa oferty.
Sposób obliczenia wartości punktowej (P):
Kryterium: cena brutto oferty (P1) - 95 %
Za spełnienie tego kryterium zamawiający może przyznać maksymalnie 95 punktów.
Wartość punktowa tego kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:

najniższa zaoferowana cena
Ilość punktów = brutto
cena badanej oferty brutto
x 95
3
Do obliczeń uwzględniona będzie całkowita wartość brutto zgodna z wypełnionym przez
wykonawcę formularzem ofertowym (zał. nr 2).
Kryterium: zatrudnienie osób niepełnosprawnych (P2) - 5 %.
Jeżeli wykonawca zatrudnia co najmniej 1 osobę niepełnosprawną, o której mowa
w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych i powierzy jej czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia
oraz złoży takie oświadczenie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), otrzyma z tego
tytułu 5 pkt podczas oceny oferty (P2) - 5 %.
Wykonawca łącznie otrzyma punktów P = P1 + P2.
19.Zamawiający wymaga podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, której
wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
20. Termin ważności oferty: 30 dni.
21. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały
złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, zamawiający wezwie wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty
dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach.
22.Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje na prośbę wykonawcy.
23.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od podpisania
umowy i realizacji zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Kontakt:
24.Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach związanych
z prowadzonym postępowaniem jest:
Stanowisko Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego
Imię i nazwisko Małgorzata Jasińska
tel. 68 329 18 60

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.