Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
Jagiellońska 25
40-032 Katowice
powiat: Katowice
zamoweniauw@katowice.uw.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy Ul. Sobieskiego 7 w formule ,,zaprojektuj i wybuduj".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy Ul. Sobieskiego 7 w formule ,,zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiot umowy realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji Prezydenta Miasta Częstochowa o pozwoleniu na budowę,
2) Etap II: wykonanie robót montażowo-budowlanych i dokumentacji powykonawczej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
2. W ramach wykonywania przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności, w tym wymaganych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz wszelkie normy, niezbędnych do doprowadzenia do eksploatacji dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności do:
W ramach etapu I:
1) opracowania koncepcji projektowej dobudowy szybu wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego,
2) opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzyskania wszelkich wymaganych czynności, w tym uzgodnień, opinii, zgód niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
3) sporządzenia wniosku i uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę wydanego przez Prezydenta Miasta Częstochowa (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, które zostanie przekazane Wykonawcy w terminie 40 od dnia podpisania umowy, jednak Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy obowiązany jest wskazać Zamawiającemu dane osoby/osób, dla której/których ma zostać wydane pełnomocnictwo/mają zostać wydane pełnomocnictwa. Wszelkie koszty i wydatki związane ze sporządzeniem wniosku i uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę, w tym koszty opłat skarbowych, koszty uzyskania uzgodnień, opinii, zgód ponosi Wykonawca).
W ramach etapu II:
4) wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej,
5) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
6) sporządzenia zaktualizowanego projektu technicznego, o ile w trakcie robót budowlano-montażowych dojdzie do zmian, które będą wymagały ww. aktualizacji,
7) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokonania aktualizacji w centralnym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
8) złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu wydaną przez właściwy organ dozoru technicznego,
9) sprawowania nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
oraz
10) świadczenia usług konserwacyjnych i naprawczych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
W ramach pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) stwierdzania zgodności realizacji robót z wykonaną dokumentacją projektową,
2) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej lub rozwiązań w niej zawartych,
3) uzgadniania możliwości oraz bieżącego wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz wykonaniu niezbędnych dodatkowych opracowań wynikłych w procesie realizacji (w 2 egz.), zgłaszanych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego wraz z ich odnotowaniem w dzienniku budowy,
4) obowiązkowego udziału w naradach koordynacyjnych oraz innych spotkaniach, a także odbiorach robót,
5) w razie konieczności nanoszeniu zmian do zatwierdzonej dokumentacji projektowej podczas wykonywania robót wraz z pisemnym potwierdzeniem na oświadczeniu, o którym mowa w art. 36a Prawa budowanego,
6) uzupełniania projektów o ewentualne rysunki doprecyzowujące przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania,
7) koordynowania prac projektantów branżowych, konsultantów oraz specjalistów zaangażowanych w sprawowanie nadzoru,
8) pisemnym uzgadnianiu ewentualnej dokumentacji warsztatowej, montażowej, służącej prefabrykacji itp. w zakresie zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym,
9) ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,
10) uwzględnianiu potrzeb i wytycznych Zamawiającego; w przypadku braku możliwości ich uwzględnienia, zajęcie pisemnego stanowiska, popartego rzeczowymi argumentami,
11) uzupełnianiu dziennika budowy na bieżąco, rzeczowo, czytelnie.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikiem.

CPV: 45313100-5, 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00303830, BAI.272.17.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e20f7af-fd72-11ee-885b-8267c0608453
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
2) Poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,.odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z instrukcją interaktywną ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w tym zakresie opisano w II rozdziale SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 166 dni

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000 z dopiskiem ,,Wadium - Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7, BA.I.272.17.2024". Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Śląskiego Urząd Wojewódzkiego w Katowicach.
5. Wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie ezamowienia wraz z innymi wymaganymi do oferty dokumentami, oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. przez Gwaranta - wystawcę tego dokumentu. Beneficjentem wadium jest Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach.
6. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Śląskim Urzędem Wojewódzkim w Katowicach a wystawcą gwarancji/poręczenia, wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BAI.272.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1457899,71 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 447154,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7 w formule ,,zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiot umowy realizowany będzie w dwóch etapach:
1) Etap I: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji Prezydenta Miasta Częstochowa o pozwoleniu na budowę,
2) Etap II: wykonanie robót montażowo-budowlanych i dokumentacji powykonawczej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
2. W ramach wykonywania przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności, w tym wymaganych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz wszelkie normy, niezbędnych do doprowadzenia do eksploatacji dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego zgodnie z przeznaczeniem, w szczególności do:
W ramach etapu I:
1) opracowania koncepcji projektowej dobudowy szybu wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego,
2) opracowania dokumentacji projektowej, w tym uzyskania wszelkich wymaganych czynności, w tym uzgodnień, opinii, zgód niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
3) sporządzenia wniosku i uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę wydanego przez Prezydenta Miasta Częstochowa (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, które zostanie przekazane Wykonawcy w terminie 40 od dnia podpisania umowy, jednak Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy obowiązany jest wskazać Zamawiającemu dane osoby/osób, dla której/których ma zostać wydane pełnomocnictwo/mają zostać wydane pełnomocnictwa. Wszelkie koszty i wydatki związane ze sporządzeniem wniosku i uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę, w tym koszty opłat skarbowych, koszty uzyskania uzgodnień, opinii, zgód ponosi Wykonawca).
W ramach etapu II:
4) wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej,
5) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
6) sporządzenia zaktualizowanego projektu technicznego, o ile w trakcie robót budowlano-montażowych dojdzie do zmian, które będą wymagały ww. aktualizacji,
7) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokonania aktualizacji w centralnym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
8) złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu wydaną przez właściwy organ dozoru technicznego,
9) sprawowania nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
oraz
10) świadczenia usług konserwacyjnych i naprawczych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
W ramach pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) stwierdzania zgodności realizacji robót z wykonaną dokumentacją projektową,
2) wyjaśniania wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej lub rozwiązań w niej zawartych,
3) uzgadniania możliwości oraz bieżącego wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz wykonaniu niezbędnych dodatkowych opracowań wynikłych w procesie realizacji (w 2 egz.), zgłaszanych przez Inspektora Nadzoru, Zamawiającego wraz z ich odnotowaniem w dzienniku budowy,
4) obowiązkowego udziału w naradach koordynacyjnych oraz innych spotkaniach, a także odbiorach robót,
5) w razie konieczności nanoszeniu zmian do zatwierdzonej dokumentacji projektowej podczas wykonywania robót wraz z pisemnym potwierdzeniem na oświadczeniu, o którym mowa w art. 36a Prawa budowanego,
6) uzupełniania projektów o ewentualne rysunki doprecyzowujące przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania,
7) koordynowania prac projektantów branżowych, konsultantów oraz specjalistów zaangażowanych w sprawowanie nadzoru,
8) pisemnym uzgadnianiu ewentualnej dokumentacji warsztatowej, montażowej, służącej prefabrykacji itp. w zakresie zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym,
9) ścisłej współpracy z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru,
10) uwzględnianiu potrzeb i wytycznych Zamawiającego; w przypadku braku możliwości ich uwzględnienia, zajęcie pisemnego stanowiska, popartego rzeczowymi argumentami,
11) uzupełnianiu dziennika budowy na bieżąco, rzeczowo, czytelnie.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikiem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 166 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7 na poziomie 30 % wynagrodzenia zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium przedłużona gwarancja na wykonane roboty.
Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja na wykonane roboty (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że:
1. wykonał min. 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie urządzenia dźwigowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca składa wykaz robót budowalnych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2. Wykaże że będzie dysponował osobami o następujących kwalifikacjach:
a) w zakresie wykonania dokumentacji projektowej:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu tej funkcji,
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu tej funkcji,
b) w zakresie wykonania robót montażowo-budowlanych:
kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik budowy musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w zawodzie i posiadać uprawnienia min. od 5 lat,
kierownikiem robót w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i posiada min. 3 letnie doświadczenie w zakresie posiadanych uprawnień.
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca składa wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Dodatkowo na potwierdzenie posiadania ww. uprawnień przez osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany przedłożyć kopie uprawnień oraz kopie aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, najpóźniej w dniu zawierania umowy o udzielenie zamówienia.
Osoby wskazane powyżej winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
2) Wykaz robót budowalnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowalne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - powyższy wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ;
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000 z dopiskiem ,,Wadium - Dobudowa dźwigu osobowo-towarowego zewnętrznego w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7, BA.I.272.17.2024". Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Śląskiego Urząd Wojewódzkiego w Katowicach.
5. Wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie ezamowienia wraz z innymi wymaganymi do oferty dokumentami, oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. przez Gwaranta - wystawcę tego dokumentu. Beneficjentem wadium jest Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach.
6. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Śląskim Urzędem Wojewódzkim w Katowicach a wystawcą gwarancji/poręczenia, wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy, niezależnie czy są dokonywane na podstawie umowy, czy przepisów ustawowych, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
2. Na mocy ustawy PZP zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w umowie lub w dokumentach zamówienia zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą wynikać z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a związanych z realizacją niniejszej umowy,
2) za zgodą Zamawiającego, zmiana terminu wykonania z powodu okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, należycie udowodnionych,
3) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań (strony mogą wówczas ustalić w szczególności odpowiednio zmieniony termin wykonania przedmiotu umowy),
4) wskazanych w § 14 ust. 1 i ust. 3 umowy,
5) w przypadkach określonych w art. 455 ust.1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy PZP,
6) wskazanych w § 3 ust. 2, w § 5 ust. 8 umowy oraz wskazanych w § 7 ust. 9 umowy (o ile wynikają z przyczyn niedotyczących Wykonawcy),
7) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
8) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
9) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
10) nastąpi zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
11) nastąpią zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
12) wynikną oczywiste omyłki, rozbieżności lub niejasności regulacji umownej, w szczególności w zakresie rozumienia pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium przedłużona gwarancja na wykonane roboty.
Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona gwarancja na wykonane roboty (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.