Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
42-217 Częstochowa
powiat: Częstochowa
m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 1: Fotel biurowy (1 sztuka).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 1 wynosi 36 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 1 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 2: Materace piankowe.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 2 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 2 - do 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 3: Ergonomiczne fotele obrotowe biurowe (16 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 3 wynosi 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 3 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 4: Ergonomiczny fotel obrotowy (6 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 4 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 4 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 5: Krzesła konferencyjne do Studium Wychowania Fizycznego i Sportu (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 5 wynosi 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 5 - do 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 6: Krzesła obrotowe dla Wydziału Humanistycznego (7 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 6 wynosi 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 6 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 7: Fotel biurowy (1 sztuka) oraz krzesła konferencyjne (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadań numer 7 wynosi 36 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 7 - do 1 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 8: Biurko z szafką, szufladami i zamkiem do pokoju Prodziekanów (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 8 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 8 - do 3 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 9: Krzesła dla Biblioteki Uniwersyteckiej (3 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 9 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 9 - do 30 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 10: Meble biurowe dla Biblioteki Uniwersyteckiej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 10 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 10 - do 2 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 11: Fotel obrotowy dla Wydziału Sztuki (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadań numer 11 wynosi 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 11 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 12: Fotele obrotowe dla Wydziału Nauk Społecznych (10 sztuk).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 12 wynosi 36 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 12 - do 2 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 13: Fotel obrotowy dla Biura Szkoły Doktorskiej (1 sztuka),
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 13 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 13 - do 1 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 14: Meble dla Biura Szkoły Doktorskiej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 14 wynosi 24 miesiące od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 14 - do 1 miesiąca licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 15: Fotel biurowy (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 15 wynosi 36 miesięcy od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 15 - do 4 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 16: Krzesła laboratoryjne (2 sztuki) i fotele biurowe (2 sztuki).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia dla zadania numer 16 w zakresie 2 sztuk foteli biurowych wynosi 36 miesięcy, dla 2 sztuk krzeseł laboratoryjnych wynosi 24 miesiące - od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym ,,bez uwag".
Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej - załącznik numer 3 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
Termin realizacji całości zamówienia wraz z montażem: w zakresie zadania numer 16 - do 4 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

CPV: 39130000-2, 37414100-4, 39113100-8, 39121100-7, 39111100-4, 39150000-8, 39110000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00304255, ZP.26.1.15.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-08 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platforma zakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości. Ofertę składa się wyłącznie poprzez platformę zakupową. Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno. Aby zakończyć składanie ofert należy kliknąć przycisk ,,Złóż ofertę". Następnie system zaszyfruje ofertę i Wykonawcy, tak by była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku "Złóż ofertę" i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie i stosuje się do Instrukcji składania wniosków. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z artykułem 13 ustęp 1 i ustęp 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - dalej zwane RODO) Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie, Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa;
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Uniwersytecie Jana Długosza w Częstochowie: e-mail: iod@ajd.czest.pl, telefon 34 37-84-133;
3) Podmiotem przetwarzającym Pana/Pani dane osobowe jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie artykułu 6 ustęp 1 litera b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pod numerem ZP.26.1.15.2024 w trybie podstawowym i w celu wykonania umowy zawartej w wyniku tego postępowania;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o artykuł 18 oraz artykuł 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o przepisy artykułu 8, 10 i 11 ustawy o dostępnie do informacji publicznej, na mocy przepisów prawa, w celach kontrolnych i audytowych oraz pomocy prawnej i obrony roszczeń, a w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa także w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz w celach finansowych i windykacyjnych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 3) i 4) oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i niezbędnym do zawarcia z Panią/Panem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, a konsekwencją niepodania przez Panią/Pana swoich danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia przedmiotowej umowy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do artykułu 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie artykułu 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie artykułu 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie artykułu 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w artykule 18 ustęp 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z artykułem 17 ustęp 3 litera b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w artykule 20 RODO;
c) na podstawie artykułu 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest artykuł 6 ustęp 1 litera b i c RODO.
Stosownie do postanowień artykułu 18 ustęp 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w artykule 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strona 1, z późniejszymi zmianami 14), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679'', w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
Ponadto Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w artykule 19 ustęp 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na tym, że:
1) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w artykule 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
2) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w artykule 18 ustęp 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-08 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.