Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła

Data zamieszczenia: 2024-04-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zbuczyn
Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn
powiat: siedlecki
ug@zbuczyn.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Zbuczyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane będzie poprzez budowę zewnętrznej instalacji gazu, instalacji zbiornikowej z naziemnymi zbiornikami 2 x 4850 l na gaz płynny oraz zewnętrzne źródło ciepła q=200kw.
Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Projekt techniczny, stanowiący załącznik nr 6.1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8.1 do SWZ.
Zakres części 1 zamówienia obejmuje w szczególności:
wykonanie naziemnych zbiorników z gazem na posesji na płycie fundamentowej z instalacją odgromową;
wykonanie zewnętrznego źródła ciepła na podparciu z automatyką t.j. kotły kontenerowe x 100kW na posesji;
wykonanie instalacji gazowej łączącej zbiorniki z zewnętrznym źródłem ciepła;
połączenie zewnętrznego źródła ciepła z instalacją c.o. w budynku ośrodka zdrowia t.j. zewnętrzne i wewnętrzne przewody c.o. zasilenie i powrót (od kotłów kontenerowych do rozdzielaczy), dostosowanie istniejącej instalacji c.o. do pracy z kotłami gazowymi t.j. pompy, zawory, wymiennik ciepła itp. wg schematu technologicznego;
wykonanie podłączenie elektrycznego zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu z zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie instalacji glikolu zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie ogrodzenia zbiorników i zewnętrznego źródła ciepła.
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na terenie działającego ośrodka zdrowia i winy być wykonywane w sposób nie kolidujący z jego funkcjonowaniem. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Sporządzenia harmonogramu prac i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
2. Utrzymania w należytym porządku obszarów remontowanych, usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
3. Po zakończeniu poszczególnych etapów robót do uporządkowania terenu prac,
4. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia części obiektu bądź wyposażenia w toku realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny,
Zadanie realizowane będzie poprzez budowę zewnętrznej instalacji gazu, instalacji zbiornikowej z podziemnymi zbiornikami 2 x 6400 l na gaz płynny oraz zewnętrzne źródło ciepła q=400kW.
Szczegółowy zakres zamówienia (zakres robót budowlanych i wymagania jakościowe) przedstawiają: Projekt techniczny, stanowiący załącznik nr 6.2 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8.2 do SWZ.
Zakres części 2 zamówienia obejmuje w szczególności:
wykonanie podziemnych zbiorników z gazem na posesji na płycie fundamentowej z instalacją odgromową;
wykonanie zewnętrznego źródła ciepła na podparciu z automatyką t.j. kotły kontenerowe 4 x 100kW na posesji;
wykonanie instalacji gazowej łączącej zbiorniki z zewnętrznym źródłem ciepła;
połączenie zewnętrznego źródła ciepła z instalacją c.o. w budynku ośrodka zdrowia t.j. zewnętrzne i wewnętrzne przewody c.o. zasilenie i powrót (od kotłów kontenerowych do rozdzielaczy), dostosowanie istniejącej instalacji c.o. i c.w.u. do pracy z kotłami gazowymi t.j. zasobnik c.w.u., pompy, zawory, wymiennik ciepła i.t.p. wg schematu technologicznego;
wykonanie podłączenie elektrycznego zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie instalacji odprowadzenia kondensatu z zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie instalacji glikolu zewnętrznego źródła ciepła;
wykonanie ogrodzenia zbiorników i zewnętrznego źródła ciepła.
UWAGA:
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na terenie działającej szkoły i winy być wykonywane w sposób nie kolidujący z jej funkcjonowaniem. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Sporządzenia harmonogramu prac w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu.
2. Utrzymania w należytym porządku obszarów remontowanych, usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
3. Po zakończeniu poszczególnych etapów robót do uporządkowania terenu prac,
4. W wypadku zniszczenia lub uszkodzenia części obiektu bądź wyposażenia w toku realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na koszt własny,

CPV: 45333000-0, 45321000-3,45110000-1,45231110-9,45231220-3,45231222-7,45333000-0,45350000-5,45351000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00306384, IN.271.09.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2c57e3c-061a-11ef-b81b-aebd110f5279
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dok. elektron., o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dok. elektron., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
4. Jeżeli dok. elektron., przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem PRM w sprawie wymagań dla dok. elektron. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewn., wewn.) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewn.).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@zbuczyn.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dok. elektron., o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dok. elektron., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
4. Jeżeli dok. elektron., przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem PRM w sprawie wymagań dla dok. elektron. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewn., wewn.) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewn.).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ug@zbuczyn.pl (nie dotyczy składania ofert).

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.