Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
6079z ostatnich 7 dni
20580z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa naprawy instalacji antenowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa naprawy instalacji antenowej

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Telefon: 12 615 54 44
iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/434720
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 12 615 54 4
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Usługa naprawy instalacji antenowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie"
Opis postępowania: Kraków, dnia 30.04.2024 rok

ZAPYTANIE CENOWE

,,Usługa naprawy instalacji antenowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie"

Nr sprawy: 2024/GMT/51

Postępowanie jest prowadzone bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą oraz zgodnie z Decyzją Nr 58/2021 z dnia 04 listopada 2021 roku Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod nazwą i numerem sprawy postępowania wskazanym w tytule.

1. INFORMACJE OGÓLNE:

1.1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

ul. Mogilska 109

31-571 Kraków

NIP 675-000-55-94

REGON 351081570

1.2. Osoba do kontaktu z Wykonawcami w zakresie merytorycznym:

Ewelina Gumula tel. 47-83-54-619 e-mail: ewelina.gumula@malopolska.policja.gov.pl

Wydział Gospodarki Materiałowo-Technicznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie

w godz. 7:00 - 15:00

1.3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (punkt 2 zapytania).

1.4. Ofertę należy sporządzić do dnia 10 maja 2024 roku do godz. 11:00 i złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://platforma.eb2b.com.pl.

1.5. Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami w tym wszelkie pytania, oświadczenia, wnioski, oferty, zawiadomienia oraz informację proszę przekazywać w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

1.6. Okres związania z ofertą wynosi 30 dni.

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy instalacji antenowej (brak sygnału) wraz przeniesieniem sprzętu z dachu na strych budynku w Komisariacie Policji I w Krakowie Ul. Szeroka 35, 31-053 Kraków. Budynek Komisariatu Policji I jest wpisany do rejestru zabytków Krakowa.

Dokument nr: 2024/GMT/51

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/434720
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-04-30 10:00 2024-05-10 11:00

Kontakt:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Mogilska 109
31-571 Kraków
Telefon: 12 615 54 44
Zamawiający: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokonać oględzin stanu technicznego instalacji antenowej w miejscu jej naprawy tj. w Komisariat Policji I ul. Szeroka 35. Osobą do kontaktu w sprawie jest P. Maria Płaskonka tel. 47 83 57 183 - pracownik Komisariatu Policji I w Krakowie.

Ofertę należy składać zgodnie z formularzem ofertowym. Cena musi zawierać całe należne Wykonawcy wynagrodzenie związane z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem przedmiotu zamówienia.

3. WARUNKI DOTYCZĄCE OFERTY ORAZ REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

3.1. Wykonawca wystawi fakturę VAT na następujące dane: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
W KRAKOWIE 31-571 Kraków ul. Mogilska 109 NIP: 675-000-55-94 REGON: 351081570.

3.2. Zapłata za realizacje zamówienia zostanie dokonana przelewem bankowym na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury.

3.3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace i użyte materiały. Materiały winny być oryginalnymi, sprawnymi technicznie, fabrycznie nowymi produktami gotowymi do pracy, objętymi gwarancją i serwisem wg. zaleceń producenta.

3.4. Zdemontowane elementy instalacji należy pozostawić w miejscu wykonywania usługi. Po wykonaniu usługi wymiany instalacji antenowej należy spisać protokół odbioru robót wymagający akceptacji Zleceniodawcy, co będzie podstawą do przyjęcia faktury.

3.5. Zamawiający określa termin wykonania usługi zamówienia: do 21 dni kalendarzowych od daty wysłania zamówienia.

4. KRYTERIA BADANIA, OCENY I WYBORU OFERT (DLA KAŻDEGO Z ZADAŃ ODDZIELNIE).

4.1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.2. W zakresie zamówienia Zamawiający wyznaczył jedno kryterium oceny i wyboru ofert:

- cena (C) - 100%

4.3. Ocena ofert w kryterium ,,Cena" (C) zostanie ustalona w następujący sposób:

C = (C min / C obliczana) x 100%

Gdzie: C - liczba punktów w kryterium ,,cena"

C min - najniższa cena spośród złożonych ofert

C obliczana - cena oferty badanej

4.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę (największą ilość punktów).

4.5. Ofertę należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, formularz musi być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w zakresie składania ofert handlowych i umieszczone w formie elektronicznej (załączony plik PDF) na platformie zakupowej.

5. INFORMACJE DODATKOWE.

5.1. Informacja dotycząca Ochrony Danych Osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuje, że:

- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31 - 571 Kraków, tel. 47-83-54-611

- dane kontaktowe do inspektora ochrony danych są następujące:

iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl

- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania cenowo-rynkowego pn. ,,Usługa naprawy instalacji antenowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji
w Krakowie" nr sprawy 2024/GMT/51;

- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r.
o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764);

- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami archiwizacyjnymi;

- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- posiada Pani/Pan na podstawie art. 16 RODO prawo dostępu do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- posiada Pani/Pan na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administrowania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

- posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

- nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

- nie przysługuje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e (i.c.) RODO.

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY ZAKRESU ZAMÓWIENIA W STOSUNKU DO ZAKRESU ZAMÓWIENIA PODANEGO
W OFERCIE W PRZYPADKU GDYBY ILOŚCI TE NIE ZNALAZŁY W PEŁNI POKRYCIA W BIEŻĄCYCH WYDATKACH POLICJI W TYM ZAKRESIE ORAZ DO REZYGNACJI Z ZAMÓWIENIA NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

UWAGA! ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE WYBÓR OFERTY, KTÓRA BĘDZIE GWARANTOWAŁA WYDATKOWANIE ŚRODKÓW W SPOSÓB CELOWY, OSZCZĘDNY Z ZACHOWANIEM ZASADY UZYSKIWANIA NAJLEPSZYCH EFEKTÓW Z DANYCH NAKŁADÓW.

ZAŁĄCZNIKI:

1. Załącznik nr 1 - Oferta

2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

3. Załącznik nr 3 - Wzór zamówienia

Grupa asortymentowa:
Postępowanie testowe: Nie
Typ postępowania: Otwarte
Rodzaj postępowania: Niepubliczne

Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Termin publikacji postępowania: 2024-04-30 10:00

Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-04-30 10:00 2024-05-10 11:00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.