lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
zachodniopomorskie (Police)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont poboczy w ciągu drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Zakład Komunalny w Będzinie Będzino 17 76-037 Będzino powiat: koszaliński tel.: 94 3162 303 gzk@gzkbedzino.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Będzino |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 94 3162 303 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Nazwa nadana zamówieniu: ,,Remont poboczy w ciągu drogi gminnej w Śmiechowie". 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest obustronna maszynowa ścinka poboczy i ułożenie poboczy (maszynowo) kruszywem drogowym 1,0 - 31,5 mm, z 5-6 procentowym spadkiem na długości 1500 m (obustronnie) w ciągu drogi gminnej nr 122/1 w Śmiechowie. Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. 3.3 Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 6 miesięcy. 3.4 Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 niniejszego ogłoszenia. 3.5 Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową.3.6 Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.7 Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 3.8 Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane (Dz.U. z 2021r., poz. 2351). 3.9 Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza/zapewnia Wykonawca. Dokument nr: Z. 271.1.2024 Składanie ofert: 7. Miejsce i termin złożenia oferty Ofertę należy złożyć do dnia 08.05.2024 r. godz. 11:00. Dopuszcza się złożenie oferty: o Osobiście oraz pocztą na adres Gminnego Zakładu Komunalnego w Będzinie 76-037 Będzino 17 Kopertę należy opisać: ,,Oferta - Remont poboczy w ciągu drogi gminnej w Śmiechowie o pocztą elektroniczną na adres email: gzk@gzkbedzino.pl W tytule wiadomości należy wpisać: ,,Oferta - Remont poboczy w ciągu drogi gminnej w Śmiechowie". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia wynosi - 10 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie prowadzone jest w w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień publicznych przez Gminny Zakład Komunalny w Będzinie wprowadzonym Zarządzeniem Nr 3-1 Kierownika Gminnego Zakładu Komunalnego w Będzinie z dnia 16.09.2021 roku. 5. Warunki udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca winien wykazać: a) że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnym następującym sprzętem mechanicznym: - ścinarka do poboczy - min. 1 szt. - układarka do poboczy - min. 1 szt. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 5.2 Wykluczenia: 5.2.1. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują przesłanki wykluczenia wskazane w § 11 Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminny Zakład Komunalny w Będzinie z dnia 16.09.2021 r. 5.2.2. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego W celu potwierdzenia braku wykluczenia o których mowa z pkt. 5.2 Wykonawca składa oświadczenia w formularzu ofertowym.6. Kryterium wyboru oferty: 6.1 Kryteria oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena (brutto) - 100 % (100 pkt) 6.2 Sposób wyliczenia punktów: A. W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru: cena najniższa spośród badanych ofert ilość uzyskanych punktów = ____________________________________________________ cena badanej oferty gdzie: 1% = 1 pkt. x 100 x waga Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. UWAGA: Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną. 8. Warunki płatności; Podstawą do zapłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy jest protokół odbioru końcowego potwierdzający wykonanie i odebranie przedmiotu umowy. Termin wymagalności upływa 30 dnia od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.Szczegółowe warunki rozliczenia przedmiotu umowy zawarto w projekcie umowy. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 1) Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe brutto w złotych polskich (PLN). Podstawa prawna: art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 2) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca przed złożeniem ceny ofertowej powinien dokładnie zapoznać się z wymaganiami zawartymi w ogłoszeniu, oraz terenem tak, aby cena ofertowa obejmowała cały przedmiot zamówienia. 3) Za ustalenie wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 4) Cena podana w ofercie będzie wiążąca, stała i niezmienna przez cały okres realizacji robót. 5) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Uwaga: Jeżeli złożono ofertę, której wybór wprowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Sposób przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym ogłoszeniu. Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (papierowej), elektronicznej w postaci skanu .pdf lub elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym, osobistym lub zaufanym. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych3) Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie. 4) Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia. 5) Rozliczenie następuje tylko w PLN. 6) Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 7) Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane postanowienia umowy dołączone do ogłoszenia - załącznik nr 3 11. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Uwagi: 12. Klauzula informacyjna 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik GZK w Będzinie z siedzibą w Będzinie 17, 76-037 Będzino ? z administratorem można kontaktować pisemnie na adres siedziby administratora; administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez adres email: gzk@gzkbedzino.pl ? Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Remonty dróg gminnych ". ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę Kontakt: 9. Osoba do kontaktu Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Jakub Stanula, e-mail: gzk@gzkbedzino.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024