lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku szatniowo-sanitarnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Turek Ogrodowa 4 62-700 Turek powiat: turecki ug@gmina.turek.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Turek |
Wadium: | 4.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek". Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: -rozbiórkę drewnianego budynku szatniowego wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki oraz uporządkowanie terenu pod plac budowy, -budowę wolnostojącego budynku szatniowo-sanitarnego zaprojektowanego w zabudowie parterowej, bez podpiwniczenia w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym, o powierzchni użytkowej 34,21 m2 i kubaturze 168,60 m3, -wykonanie instalacji sanitarnych, -wykonanie instalacji elektrycznych, -zakup i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - montaż armatury sanitarnej, biały montaż wraz z dostosowaniem pomieszczenia nr 4 dla osób niepełnosprawnych - roboty zewnętrzne polegające na uzupełnieniu powierzchni utwardzonej oraz zieleni niskiej (nawierzchni trawiastej) wraz z pielęgnacją do pierwszego koszenia. Przedmiot zamówienia obejmuję również dostawę i montaż- - w zakresie pomieszczenia nr 1: 2 kpl. - zabudowy szaf odzieżowych metalowych o wym. 440x50x220 cm z podziałem na 14 szafek indywidualnych łącznie z okuciami i zamkami. 2 szt. - ławek bez oparcia. - w zakresie pomieszczeń nr 2 i 4: 3 szt. - podajnika do papieru toaletowego, 2 szt. - dozownik mydła w płynie ze stali nierdzewnej 500 ml, 2 szt. - podajnik ręczników papierowych 600 listków, 2 szt. - lustro szlifowane o wym. 40x60 cm.), (lustra zlicowane z płytkami, lustro dla niepełnosprawnych umożliwiające regulacje uchyłu). 2 kpl.- kotar łazienkowych o wym. 200x200 cm z drążkiem ze stali nierdzewnej mocowanym do ścian i sufitu na kołki rozporowe. CPV: 45210000-2, 45111200-0,45111291-4,45223000-6,45262410-8,45300000-0,45310000-3,45330000-9-,45400000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00308010, GKI-GB.ZP.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 09:35 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego. Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej oraz sposobu komunikowania się za pośrednictwem Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu są zawarte w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" (dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz ,,Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)" (dostępnym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 09:30 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_turek/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: GKI-GB.ZP.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: -rozbiórkę drewnianego budynku szatniowego wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki oraz uporządkowanie terenu pod plac budowy, -budowę wolnostojącego budynku szatniowo-sanitarnego zaprojektowanego w zabudowie parterowej, bez podpiwniczenia w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym, o powierzchni użytkowej 34,21 m2 i kubaturze 168,60 m3, -wykonanie instalacji sanitarnych, -wykonanie instalacji elektrycznych, -zakup i montaż stolarki okiennej oraz drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - montaż armatury sanitarnej, biały montaż wraz z dostosowaniem pomieszczenia nr 4 dla osób niepełnosprawnych - roboty zewnętrzne polegające na uzupełnieniu powierzchni utwardzonej oraz zieleni niskiej (nawierzchni trawiastej) wraz z pielęgnacją do pierwszego koszenia. Przedmiot zamówienia obejmuję również dostawę i montaż- - w zakresie pomieszczenia nr 1: 2 kpl. - zabudowy szaf odzieżowych metalowych o wym. 440x50x220 cm z podziałem na 14 szafek indywidualnych łącznie z okuciami i zamkami. 2 szt. - ławek bez oparcia. - w zakresie pomieszczeń nr 2 i 4: 3 szt. - podajnika do papieru toaletowego, 2 szt. - dozownik mydła w płynie ze stali nierdzewnej 500 ml, 2 szt. - podajnik ręczników papierowych 600 listków, 2 szt. - lustro szlifowane o wym. 40x60 cm.), (lustra zlicowane z płytkami, lustro dla niepełnosprawnych umożliwiające regulacje uchyłu). 2 kpl.- kotar łazienkowych o wym. 200x200 cm z drążkiem ze stali nierdzewnej mocowanym do ścian i sufitu na kołki rozporowe. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zawarty został w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 PLN polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej, która została wykonana w sposób należyty. Pod pojęciem ,,budynek użyteczności publicznej" należy rozumieć budynek wymieniony w definicji zawartej w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.). b) skieruję do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i pełnić będzie funkcję kierownika budowy; c) skieruję do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję kierownika robót w ww. specjalności; d) skierują do realizacji zamówienia osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i pełnić będzie funkcję kierownika robót w ww. specjalności. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 127 ust. 1 skorzysta z dokumentów bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych środków. 2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, 1705) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej . 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Należy złożyć wypełniony i podpisany . 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: zawarty został w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024