Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
22999z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stowarzyszenie ,,Lipiańscy Piwowarzy"
Plac im. Huberta Dzikowskiego 1
74-240 Lipiany
powiat: pyrzycki
tel. 502847340
hippmannmarcin@gmail.com
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Lipiany
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 502847340
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji operacji ,,Wywarzone miejsce - stworzenie przestrzeni produktu regionalnego i historii w Lipianach"
w podziale na części
Opis poszczególnych części zamówienia:
Część I
Zakup i dostawa 10 szt. krzeseł w typie skandynawskim, w kolorze neutralnym (np. czarny, siwy lub biały - wszystkie jednakowe), o wymiarach minimalnych:
- szerokość siedziska - 45 cm,
- głębokość siedziska - 40 cm,
- wysokość oparcia - 35 cm,
- wysokość od ziemi do siedziska - 44 cm,
- wysokość całkowita - 80 cm
Krzesła winny być wykonane z wysokogatunkowego tworzywa (np. polipropylen), nogi powinny być metalowe lub drewniane, wzmocnione metalowym stelażem.
Część II
Zakup i dostawa 2 stołów w stylu industrialnym, z blatem drewnianym lub z płyty meblowej imitującej drewno i czarnym stelażem podtrzymującym (nogi), o wymiarach minimalnych:
- blat - 180 x 90 cm
- wysokość stołu - 75 cm.
Część III
Zakup i dostawa 6 szt. gablot stolikowych wraz ze stelażem/postumentem/nogami, na których będzie stała, o wymiarach minimalnych:
- wymiary gabloty 120 cm x 60 cm x 25 cm,
- wysokość całkowita - 90 cm.
Część IV
Zakup i dostawa ściany muzealnej smart, o wymiarach 100 x 230 cm wraz z maskownicą, słupem
230 cm, łącznikiem zawiasowym ścian, służącej do wyeksponowania atrybutów historycznych związanych z warzelnictwem.
Część V
Zakup i dostawa metalowej szafy biurowej w kolorze neutralnym (siwy, biały), o minimalnych wymiarach:
- wysokość - 180 cm,
- szerokość - 90 cm,
- głębokość - 40 cm
Szafa winna mieć dwuskrzydłowe przesuwne drzwi, zamykane na klucz oraz minimum 4 przestawne półki, o obciążeniu przynajmniej 30 kg na półkę.
Wyposażenie, będące przedmiotem zamówienia, dostarczone w ramach każdej z części musi być fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe.
Zamówienie należy dostarczyć pod adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Lipianach, Ul. Szkolna 17, 74-240 Lipiany.
Opis zamówienia w załączniku.

Dokument nr: 02/30/04/2024

Składanie ofert:
Koniec terminu składania ofert
2024-05-13

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
2024-06-14

Wymagania:
Dodatkowe informacje w załączniku.

Uwagi:
Kryteria
Kryterium Waga
Cena 60
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 40
Opis sposobu przyznania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się wyżej przedstawionymi kryteriami dla każdej z części zamówienia:
Nazwa kryterium: cena (cena oferty brutto):
najniższa oferowana cena brutto
Cena = ------------------------------------- *Kp * 60%
cena ofertowa brutto badanej oferty
Kp-współczynnik proporcjonalności 100
Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
Za przedłużenie okresu gwarancji Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
a) okres gwarancji na przedmiot umowy w minimalnym wymiarze 12 miesięcy - 0 pkt.,
b) okres gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze dłuższym od minimalnego o mniej niż 6 miesięcy to jest 12 miesięcy i < 18 miesięcy - 0 pkt.,
c) okres gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze dłuższym od minimalnego o minimum 6 miesięcy to jest 18 miesięcy i < 24 miesiące -20 pkt.,
d) okres gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze dłuższym od minimalnego o minimum 12 miesięcy to jest 24 miesiące -40 pkt.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot umowy wymagany przez Zamawiającego -
12 miesięcy.
W przypadku nie wskazania w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, przyjmuje się iż Wykonawca gwarantuje minimalny 12 miesięczny okres gwarancji.
Okres gwarancji należy rozumieć jako liczony od dnia dostawy przedmiotu zamówienia.
Oferta złożona wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym Ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty, suma kryterium 1 i 2.
Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
W przypadku, kiedy oferenci, otrzymają identyczną liczbę punktów oraz podali taką samą najniższą cenę Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowej. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający wybierze ofertę,
z najniższą ceną.
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający informuje, że wykluczy z możliwości udzielenia zamówienia Wykonawcę, który będzie powiązany kapitałowo lub osobowo z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej;
5) pozostawiania z oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie oświadczenia złożonego wg zał. nr 6.
2. Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835).
Zamawiający zweryfikuje powyższe na podstawie oświadczenia złożonego w treści oferty.
Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Oferta powinna zostać złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego (zał. nr 1-5 do zapytania - odpowiednio dla danej z części), oferta powinna być wypełniona czytelnie
w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Do oferty należy załączyć oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert zarówno na jedną, jak i na wszystkie części zamówienia.
Umowa zawarta z wybranym Wykonawcą może być zmieniona jeżeli zmiana ta nie spowoduje zmniejszenia albo zwiększenia zakresu świadczenia.
Przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zamówienia w terminie, których wykonawca lub zamawiający nie mogli przewidzieć np.:
a) wystąpienie siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, wojna cybernetyczna, cyberatak, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, nie związane z realizacją umowy),
b) opóźnienie przez producenta/dostawcę wykonania/dostawy danego materiału/urządzenia.
Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
Zamawiający w trakcie realizacji umowy, dopuszcza w każdym czasie zmiany jej treści, niepowodujące zmiany treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, dotyczące zmian treści umowy niezwiązanych z wyborem Wykonawcy, np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów.
Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o wszelkich powyższych zmianach,
z zastrzeżeniem, że jeżeli którakolwiek ze Stron nie powiadomi drugiej Strony o zmianie adresu i z tej przyczyny nie dokona odbioru korespondencji, wszelkie powiadomienia wysyłane na ostatnio podany adres, będą uważane za prawidłowo doręczone.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z oferty.
Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert jeżeli
w zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o minimum 7 dni.
Zamawiający zastrzega możliwość wzywania wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Termin ważności oferty wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.