dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
zachodniopomorskie (Police)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie prac budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NACOMI GROUP Sp. z o.o Ziołowa 29 43-365 Wilkowice powiat: bielski wojciech.drozdzik@nacomi.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189077 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wilkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przeprowadzenie prac budowlanych (modernizacyjnych) polegających na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części magazynu na część produkcyjną, budowa części socjalnej dla pracowników produkcji oraz magazynu wraz z przedłużeniem zadaszenia wiaty Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01FG/23 - Wdrożenie wyników prac B+R oraz zrównoważonych metod produkcji na szansą rozwój przedsiębiorstwa w kierunku adaptacji do zmian klimatu Część 1 Przeprowadzenie prac modernizacyjnych w zakładzie Zamaw. Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowa zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórka ściany pomiędzy magazynami, budowa zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu w zakresie prac realizowanych w ramach niniejszego zamówienia. Prace będą wykonywane na nieruchomości obejmującej działkę ewidencyjną oznaczoną numerem: 4619, 4620, 4621, 4631, 4632, 4633/1, 4633/2 obręb 0007 w miejscowości Wilkowice (43-365) Ul. Ziołowa 29, woj. śląskie. Opis techniczny istniejącego budynku: Istniejący obiekt to jednokondygnacyjny budynek hali magazynowej z dwukondygnacyjną częścią produkcyjno- biurową . Podstawowe parametry budynku : szerokość 40 m , długość 138 m , wysokość 11,31 m, powierzchnia zabudowy 5 104,14 m/2 powierzchnia użytkowa 6 632,5 m/2 , kubatura netto 42 461,1 m/3. W obiekcie wyodrębniono dwie części; produkcyjno-magazynową oraz produkcyjno-biurową. Zamawiający w przedmiotowym obiekcie prowadzi działalność gospodarczą, w obiekcie odbywa się produkcja, pakowanie, magazynowanie oraz ekspedycja kosmetyków. Szczegółowy zakres robót dotyczący przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie budowlanym (załącznik nr 5) udostępnianym przez Zamawiającego na wniosek oferenta, po przedłożeniu Zamawiającemu wniosku o udostępnienie projektu budowlanego (załącznik nr 4). CPV: 44112000-8, 44210000-5, 45000000-7, 45223000-6, 45262321-7, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45316000-5, 45320000-6 Dokument nr: 2024-65446-189077, 03/04/2024/FST Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-15 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat bielski Gmina Wilkowice Miejscowość Wilkowice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu ofertowym lub w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i są ściśle związane z przedmiotem umowy i warunkują jej prawidłowe wykonanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianego w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności. Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, pod warunkiem, że zaszły niezależne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty, tj.: - terminy i warunki realizacji zamówienia (w szczególności w przypadku wyrażenia przez Instytucję Pośredniczącą zgody na złożone przez Zamawiającego wnioski o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie lub podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie); - terminy i warunki płatności; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; - inne okoliczności losowe, w tym w szczególności uzasadnionych zmian w zakresie terminu i/lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, okoliczności siły wyższej lub zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. - zmiany terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. - zmiany przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji umowy oraz zmiany umowy o dofinansowanie projektu, - zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Wprowadzenie w/w zmian wymaga akceptacji Zamawiającego oraz wymaga podpisania aneksu do umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent musi wykazać posiadanie następującego doświadczenia i zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia: a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (liczonych przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zadanie w zakresie prac budowlanych lub ogólnobudowlanych o wartości nie niższej niż 3 mln PLN (trzy miliony złotych) netto - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia wraz z wykazem zrealizowanych zadań w zakresie prac budowlanych lub ogólnobudowlanych stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz dołączonych do oferty dokumentów (zawierających co najmniej nazwę zadania oraz jego kwotę) potwierdzających zrealizowanie zadań w zakresie prac budowlanych lub ogólnobudowlanych (np. protokół odbioru obiektu). Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Potencjał techniczny Opis 1. Oferent musi wykazać posiadanie następującego doświadczenia i zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia: b) dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym (narzędziami, urządzeniami), który zapewni realizację zamówienia z uwzględnieniem aspektów ekologicznych - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: a) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Oferent przedłoży oświadczenie, iż nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta powinna spełniać następujące warunki: a) językiem sporządzenia oferty musi być język polski i musi mieć formę pisemną. b) musi być kompletna i zawierać wszystkie załączniki określone w niniejszym zapytaniu tj. - prawidłowo wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 (wraz z załącznikami), - oświadczenie o posiadaniu doświadczenia i zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne stanowiące załącznik nr 2, c) wszystkie składane dokumenty i oświadczenia winne być na ostatniej stronie opieczętowane pieczęcią Oferenta, podpisane przez osobę / osoby upoważnionych do reprezentowania Oferenta. d) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. e) złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odrzucenia ofert nie zawierających ww. informacji oraz wszystkich wymaganych załączników. Zamawiający zastrzega sobie także prawo, w razie wątpliwości co do prawidłowego skalkulowania ceny przez oferenta, do żądania przedłożenia szczegółowego wyliczenia sposobu skalkulowania zaoferowanej ceny. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta powinna być ważna minimum 30 dni od daty upływ terminu składania ofert. 3) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych ani wariantowych w ramach niniejszego opublikowanego postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku pozostałych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia tj.: - Modernizacja systemu odzyskiwania ciepła oraz chłodzenia wody w systemie zamkniętym (w zakładzie Zamawiającego) oparta na rozwiązaniach gospodarki w obiegu zamkniętym zostanie ogłoszone odrębne nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkie podmioty, które złożyły oferty oraz umieści odpowiednią informację na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. niespełniających wymagań formalnych lub merytorycznych. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności, oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7) Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień. Przedstawienie w ofercie informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem danego Oferenta z udziału w niniejszym postępowaniu. 8) Jeżeli cena w ofercie wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różni się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia wyjaśnień w terminie do dwóch dni roboczych od upływu terminu składania ofert, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z oferentem i zastrzega iż może odrzucić tę ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny w tej ofercie. 9) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - tekst ujednolicony (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w niniejszej Ustawie. 10) W sytuacji wyboru konkretnej oferty i zaakceptowaniu jej warunków przewiduje się stosowanie kar umownych. - za niepodjęcie robót w ustalonym terminie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie, za każdy dzień opóźnienia; - za opóźnienie w realizacji umowy i niedotrzymanie terminu zakończenia robót z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jednorazowo, za sam fakt przekroczenia ustalonego terminu realizacji umowy, w wysokości 10% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie przy opóźnieniu nieprzekraczającym 7 dni od ustalonego terminu, albo w wysokości 20% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie za opóźnienie przekraczające 7 dni od ustalonego terminu, oraz dodatkowo, w każdym wypadku w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie za każdy dzień opóźnienia; - za powstanie przerwy w realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 0,15% ceny netto określonej w złożonej przez Wykonawcę ofercie, za każdy dzień przerwy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych w przypadku, gdy poniesiona szkoda przewyższa należną karę umowną. Kary umowne są naliczane niezależnie od siebie i podlegają kumulowaniu. 11) Rozwiązania równoważne: a) Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazw konkretnych producentów, rozwiązań technicznych lub technologii ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu / materiału / oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta; b) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego; c) Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, funkcjonalności, parametry techniczne i użytkowe są takie same lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia; d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty, wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. W PRZYPADKU ROZBIEŻNOŚCI POMIĘDZY TREŚCIĄ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU, A TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO (STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU), TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO JEST WIĄŻĄCA. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZONYM ZAPYTANIU OFERTOWYM SPOSÓB KOMUNIKACJI, W TYM UDZIELENIA INFORMACJI I WYJAŚNIEŃ Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Pan Wojciech Droździk wyłącznie poprzez portal Baza Konkurencyjności (BK2021). Oferent jest zobowiązany przesłać mailowo (na adres: miroslaw.gawlinski@nacomi.pl) wniosek o udostępnienie projektu budowlanego w terminie umożliwiającym mu przygotowanie i złożenie oferty. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia projektu budowlanego w wersji elektronicznej w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o udostępnienie projektu budowlanego. Wskazany projekt budowlany stanowi integralną część niniejszego zapytania, zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i oznaczony jest jako załącznik nr 5. Przedmiar robót (załącznik nr 3) stanowi wyłącznie element pomocniczy i nie jest wiążący co do ostatecznego zakresu, technologii i innych prac pomocniczych. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót budowlanych a projektem budowlanym jako wiążące i nadrzędne należy uznać zapisy projektu budowlanego wraz z załącznikami. Przed złożeniem oferty zaleca się i możliwe jest dokonanie wizji w terenie. O terminie wizji należy powiadomić Zamawiającego z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Dane postępowanie obejmuje część zamówienia. Pozostały zakres zamówienia: - Modernizacja systemu odzyskiwania ciepła oraz chłodzenia wody w systemie zamkniętym (w zakładzie Zamawiającego) oparta na rozwiązaniach gospodarki w obiegu zamkniętym; - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 128 kWp w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" - postępowanie zostało zakończone i rozstrzygnięte. Pozostałe postępowania na elementy zamówienia (za wyjątkiem zakończonych i rozstrzygniętych) zostaną opublikowane do 30 czerwca 2025 roku. Jednocześnie informujemy, iż pozostały zakres zamówienia jak również termin publikacji postępowań o udzielenie zamówień na pozostałe elementy zamówienia może ulec zmianie. Okres gwarancji Minimalny okres: 36 miesięcy Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-30 Data ostatniej zmiany 2024-04-30 22:51:54 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1) Cena - cena całkowita netto w PLN - waga kryterium: 0,9 Cena najniższa spośród otrzymanych ofert - 90 pkt Pozostałe oferty wg wzoru: ( Co / Cn ) x 100 pkt x waga, gdzie: Co - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert Cn - cena oferty ocenianej Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) Gwarancja - gwarancja liczona w miesiącach - waga kryterium: 0,1 Najdłuższy okres gwarancji spośród otrzymanych ofert - 10 pkt Pozostałe oferty wg wzoru: ( Gn / Go) x 100 pkt x waga, gdzie: Gn - okres gwarancji z oferty ocenianej Go - najdłuższy okres gwarancji ze wszystkich złożonych ofert Kontakt: Osoby do kontaktu Wojciech Droździk tel.: e-mail: wojciech.drozdzik@nacomi.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024