dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Myślenice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów na chatki dla nietoperzy |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Polskie Towarzystwo Przyjaciół Przyrody ,,pro Natura" ul. Podwale 75 50-449 Wrocław powiat: Wrocław telefon: 604 960 390 nietoperze@eko.wroc.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | telefon: 604 960 390 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przetarg nieograniczony pn. DOSTAWA materiałów na chatki dla nietoperzy dla 23 Zadań Postępowanie prowadzane jest na potrzeby realizacji projektu pn.: "LIFE PODKOWIEC PLUS: powrót do lasu - ochrona siedlisk rozrodczych nietoperzy w ujęciu całościowym", (nr LIFE20 NAT/PL/001427). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na chatki dla nietoperzy w ramach następujących Zadań: Zadanie 1. Płytki gresowe Zadanie 2. Klej do płytek mrozoodporny polimerowym Zadanie 3. Sklejka antypoślizgowa Zadanie 4. Taśma PP (polipropylen) Zadanie 5. Zapinka druciana Zadanie 6. Kołki ramowe do wielopunktowych zamocowań Zadanie 7. Ołówek stolarski HB 250mm Zadanie 8. Dwugwint M10x140 drewno-metal ocynk Zadanie 9. Zacisk linowy baryłkowy ocynkowany 4mm m4 Zadanie 10. Pręt gwintowany M10x1000 kl.10.9 ocynkowany Zadanie 11. Linka stalowa 6x19 ocynkowana Zadanie 12. Bezbarwna żywica poliuretanowa Zadanie 13. Rękawice nylonowe S-Nitrile flex PVC Zadanie 14. Taśma akustyczna Zadanie 15. Wiertło do glazury Zadanie 16. Grunt szczepny Zadanie 17. Tarcza do cięcia metalu Zadanie 18. Wkręty do drewna (na końcówkę torx) Zadanie 19. Wkręty do drewna ciesielskie konstrukcyjne (na końcówkę torx) Zadanie 20. Trwałe końcówki udarowe torx Zadanie 21. Wiertła Zadanie 22. Kołki Zadanie 23. Kątownik łącznik ciesielski (przetłaczany wzmocniony) 3. Szczegółowy opis parametrów technicznych i zakresu przedmiotu zamówienia w ramach Zadań nr 1 - nr 23, zawarty jest w Załączniku nr 1, stanowiącym Formularz oferty. 4. Przedmiotem pisemnego odbioru końcowego będzie zrealizowany przedmiot przetargu - przedmiot umowy. 5. Oferent zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób spełniający wymogi określone przez Zamawiającego, a także wynikające z wiedzy technicznej, przepisów prawa, a także doświadczenia i wymogów prawidłowej praktyki tego rodzaju prac. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia 6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wszystkie lub wybrane przez Oferenta zadania jednakże w całości zakresu danego zadania. Zadanie 1. Płytki gresowe Zadanie 2. Klej do płytek mrozoodporny polimerowy Zadanie 3. Sklejka antypoślizgowa Zadanie 4. Taśma PP (polipropylen) Zadanie 5. Zapinka druciana Zadanie 6. Kołki ramowe do wielopunktowych zamocowań Zadanie 7. Ołówek stolarski HB 250mm Zadanie 8. Dwugwint M10x140 drewno-metal ocynk Zadanie 9. Zacisk linowy baryłkowy ocynkowany 4mm m4 Zadanie 10. Pręt gwintowany M10x1000 kl.10.9 ocynkowany Zadanie 11. Linka stalowa 6x19 ocynkowana Zadanie 12. Bezbarwna żywica poliuretanowa Zadanie 13. Rękawice nylonowe S-Nitrile flex PVC Zadanie 14. Taśma akustyczna Zadanie 15. Wiertło do glazury Zadanie 16. Grunt szczepny Zadanie 17. Tarcza do cięcia metalu Zadanie 18. Wkręty do drewna (na końcówkę torx) Zadanie 19. Wkręty do drewna ciesielskie konstrukcyjne (na końcówkę torx) Zadanie 20. Trwałe końcówki udarowe torx Zadanie 21. Wiertła Zadanie 22. Kołki Zadanie 23. Kątownik łącznik ciesielski (przetłaczany wzmocniony) 7. Nie dopuszcza się złożenia oferty na część jednego z wyodrębnionych zadań. W takim przypadku taka oferta w tej części tj. na to Zadanie zostanie przez Zamawiającego odrzucona, a w pozostałej części Zadań uwzględniona tj. o ile będzie złożona na jedno lub więcej zadań ale w całości ich zakresów. Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w biurze Zamawiającego przetargu w Czernicy przy Ul. Wojska Polskiego 6/19, w dniu 15.05.2024 r. o godz. 15:15. Składanie ofert: 2. Oferty należy wysyłać na adres: PTPP ,,pro Natura", Ul. Wojska Polskiego 6/19, 55-003 Czernica. 3. Termin złożenia oferty: do dnia 15.05.2024 r . do godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: Rozdział 2: Termin wykonania zamówienia 1. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony. 2. Zamawiający wymaga aby oferent wykonał dostawę objętą przedmiotem niniejszej umowy do dnia 30.05.2024 r. Za spełnienie tego warunku uznaje się dostarczenie przedmiotu zamówienia pod adres wskazany w umowie przez Zamawiającego. Wymagania: Postępowanie prowadzone jest na potrzeby realizacji projektu pn.: "LIFE PODKOWIEC PLUS: powrót do lasu - ochrona siedlisk rozrodczych nietoperzy w ujęciu całościowym", (nr LIFE20 NAT/PL/001427. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 1. Podstawa prawna prowadzenia przetargu: Art. 70 ? - Art. 70 5 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 ze zmianami). 2Rozdział 3: Warunki dotyczące przeprowadzenia przetargu. 1. Przetarg może się odbyć, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane zadania. Nie dopuszcza składania ofert na część zadania. 3. Oferty złożone na część zadania nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone. 4. Oferty złożone w przetargu wiążą do czasu podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. 5. Wadium - nie jest wymagane. Rozdział 4: Opis oferty i oświadczenia oferenta. Złożona oferta obligatoryjnie w języku polskim powinna zawierać: 1. Nazwę podmiotu i adres siedziby oferenta lub imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania oferenta. 2. Datę sporządzenia oferty. 3. Wysokość oferowanego wynagrodzenia, według następujących zasad: 1) Cena ofertowa (zwana dalej ceną) powinna obejmować wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu przy zastosowaniu polskich norm z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 2) Cena oferty (kwota wynagrodzenia brutto) musi uwzględnić wszystkie składniki ceny niezbędne do wykonania zamówienia ponoszone przez Zamawiającego, tj. m.in. wszystkie koszty wynikające z wykonania czynności, dodatkowe koszty obciążające Zamawiającego z tytułu zapłaty np. składek należnych ZUS, podatku dochodowego, podatku VAT itp., a także ewentualne bonifikaty, zniżki, upusty itp. oraz koszty wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem ewentualnego ryzyka wynikającego z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. UWAGA: Zamawiający nie ma możliwości rozliczenia podatku VAT z urzędem skarbowym - VAT dla Zamawiającego jest kosztem. W przypadku ofert spoza Polski a z UE do ceny ofertowej zostanie doliczony podatek VAT, oraz w przypadku ofert spoza UE, jeśli będzie to wymagane, zostanie doliczone cło, podatek akcyzowy, podatek VAT i taka oferta zostanie przyjęta jako całkowita kwota oferty. 3) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. 4) Cenę ofertową ma stanowić jedna kwota kosztorysowa za przedmiot zamówienia według Formularza oferty. Kwoty muszą być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5) Cena ofertowa, jako tzw. cena kosztorysowa będzie niezmienna przez czas obowiązywania umowy. Nie będzie ona również podlegała żadnym korektom. Powyższe oznacza, iż cena jest stała i nie będzie podlegała negocjacjom, ani innym korektom, jak np. opartym o wzrost inflacji czy innych czynników w umówionym okresie realizacji. UWAGA: W przypadku pominięcia przez oferenta przy wycenie jakiejkolwiek części zamówienia i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu kosztorysowym, oferentowi nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 4. Oświadczenie oferenta, że przyjmuje zastrzeżoną przez Zamawiającego możliwość zmian w postaci rezygnacji z danego zamówienia z przyczyn niezależnych od niego lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych. W takim wypadku oferent nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. 5. Oświadczenie oferenta, iż do dnia 30.05.2024 r., wykona dostawy objęte przedmiotem niniejszego postępowania. 6. Oświadczenie oferenta, iż akceptuje termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem, na rachunek wskazany przez oferenta. 37. Oświadczenie oferenta, iż zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu a także we Wzorze umowy i że nie wnosi do nich zastrzeżeń i w pełni je akceptuje. 8. Oświadczenie oferenta, iż uważa się za związanego składaną ofertą nie później niż do podpisania umowy, liczonego od terminu określonego jako termin składania ofert, chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. 9. Oświadczenie, iż wykonanie zamówienia nastąpi w sposób wskazany w Ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym jak również z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, zgłaszanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 10. Oświadczenie oferenta, iż nie zamierza/zamierza powierzyć część zamówienia dot. wykonania prac podwykonawcy. 11. Oświadczenie oferenta, iż w stosunku do jego firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego. Rozdział 5: W ofercie należy wykazać spełnianie niżej wymienionych warunków i potwierdzić je wymaganymi dokumentami 1. Dokumenty dotyczące oferenta muszą być podpisane przez osobę/osoby do tego upoważnione zgodnie z charakterem prawnym oferenta. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji sposobu reprezentacji oferenta. 2. W przypadku Pełnomocników osób wskazanych we właściwym dokumencie rejestrowym oferenta (o ile dotyczy) - pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione zgodnie z właściwym dla nich rejestrem lub kserokopia pełnomocnictwa. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). UWAGA: W przypadku konsorcjum - w zależności od tego czy konsorcjum składa się z: osób fizycznych czy też z innych pomiotów lub też z osób fizycznych i innych podmiotów - składają one odpowiednio dokumenty opisane powyżej. 1. Oferta powinna być przesłana w dodatkowej zamkniętej kopercie wewnątrz przesyłki z dopiskiem: Dostawa materiałów na chatki dla nietoperzy . NIE OTWIERAĆ PRZED 15.05.2024 r., godz. 15:15. Po upływie wyznaczonego terminu dalsze oferty nie będą przyjmowane. 4. Termin związania ofertą: do 25.05.2024 r., chyba że przetarg został zamknięty bez wyboru którejkolwiek oferty. Rozdział 7: Wadium. Wadium nie jest wymagane. Rozdział 8: Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia. 1. Wszelkie płatności związane z realizacją przedmiotu zamówienia dokonywane będą w PLN. 2. Cena oferty winna być podana w PLN i winna obejmować cały zakres zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Rozdział 9: Wymogi formalne składanej oferty. 1. Oferta powinna być złożona w języku polskim. 2. Oferta oraz wszystkie oświadczenia winny być podpisane przez oferenta lub pełnomocnika. 3. Oferta winna być złożona w oryginale. Wszystkie inne dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność przez oferenta lub pełnomocnika. Jednakże w przypadku 4Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia - kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez takich Oferentów, którego dany dokument dotyczy chyba, że Oferenci ustanowili do tych czynności pełnomocnika. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian i uzupełnień w złożonych ofertach w okresie od złożenia oferty do upływu terminu otwarcia ofert. 5. Niedopuszczalne jest dokonywanie zmian i uzupełnień w złożonych ofertach po ich otwarciu. 2. Otwarcia ofert, sprawdzenia ich pod względem formalno-prawnym i wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja przetargowa powołana przez organizatora przetargu. 3. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi po komisyjnym sprawdzeniu ofert i bez udziału oferentów. 4. Oferty, które nie będą spełniały warunków podanych w ogłoszeniu zostaną odrzucone i nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert nieodrzuconych), Komisja bierze pod uwagę następujące kryteria: 1. cena, 2. aspekty środowiskowe Zadania 1-23. OPAKOWANIE TRANSPORTOWE NIE BĘDZIE zawierać styropianu, plastiku, folii wykonane będzie z materiałów przyjaznych środowisku: drewna, metalu, tektury, papieru, wypełniaczy z materiałów naturalnych itp. 53. termin dostawy. Wybrana zostanie oferta: 1) o najniższej cenie: kryterium oceniane będzie wg wzoru: Cmin Lp = --------------------------------- x Lmax (85pkt) Cof gdzie: Lp - liczba punktów oferty ocenianej, Cmin - cena najtańszej z ofert, Cof - cena oferty ocenianej, Lmax - maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach kryterium. 2) o zminimalizowanym wpływie na środowisko: - Zadania 1-23. Aspekt środowiskowy - opakowanie: opakowanie transportowe (nie dotyczy opakowania producenta) wykonane będzie z materiałów przyjaznych środowisku: drewna, metalu, tektury, papieru, wypełniaczy z materiałów naturalnych itp.: - nie będzie zawierać styropianu, plastiku, folii - 10 pkt, - będzie zawierało plastik, folie nadające się do recyklingu folii - 5 pkt, - będzie zawierało styropian, plastiki nienadające się do recyklingu - 0 pkt. 3) termin dostawy od daty złożenia zamówienia/podpisania umowy: - 1-7 dni - 5 pkt, - 7-10 dni - 3 pkt, - ponad 10 dni - 0 pkt 6. Zamówienia udziela się Oferentowi, który złożył ofertę najkorzystniejszą w zakresie danego zadania. 7. Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę z uzyskaną najwyższą liczbą punktów w zakresie danego zadania. 8. W przypadku zakwalifikowania przez Komisję co najmniej dwóch ofert jako równorzędnych (z tą sama ceną w zakresie danego zadania), Komisja prosi w wyznaczonym terminie o podanie nowych, tylko niższych cen od zaoferowanych (dogrywka). 9. O terminie przeprowadzenia dogrywki w zakresie danego zadania oferenci zostaną powiadomieni pisemnie. 10. Wezwanie do złożenia ofert dodatkowych może być powtarzane do osiągnięcia skutku tj. możliwości wyboru oferty z najniższą ceną w zakresie danego zadania. 11. Postępowanie przetargowe uważa się za ważne, jeżeli wpłynęła jedna ważna oferta w zakresie danego zadania. 12. W przypadku wystąpienia przez Zamawiającego do Oferenta o stosowne wyjaśnienia/uzupełnienia w razie wątpliwości co do treści składanych ofert w zakresie danego zadania, w tym również wątpliwości dotyczących ceny przewiduje się wzajemną komunikację w drodze: pisemnej lub email. Rozdział 11: Postanowienia końcowe. 1. O wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania przetargowego w zakresie danego zadania, Zamawiający informuje oferenta/oferentów w sposób jaki wszczynał daną procedurę tj. poprzez ogłoszenie na stronach www Zamawiającego oraz wysłania informacji do Wykonawcy w drodze: pisemnej lub email. 62. Oferent, który wygrał przetarg w zakresie danego zadania winien podpisać umowę nie później niż 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty. 3. Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana w zakresie danego zadania, uchyla się od zawarcia umowy przez okres 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, chyba, że decyzja Zamawiającego będzie inna. 4. Jeżeli nie złożono w przetargu żadnej oferty w zakresie danego zadania, Zamawiającemu, przysługuje prawo wyboru Wykonawcy bez obowiązku prowadzenia kolejnej procedury - o ile spełnia on wszystkie wymagania dotyczące warunków podmiotowych i przedmiotowych, określonych w ogłoszonym przetargu a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. 5. Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie danego zadania gdy: 1) nie złożono żadnej oferty; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a Zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert; 4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 6. Wnioski o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści ogłoszenia należy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: nietoperze@eko.wroc.pl 7. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu - strona internetowa Zamawiającego (https://pronatura.org.pl) strona internetowa eNotices (https://enotices.ted.europa.eu) |
© eurobudowa.pl 2004-2024