lubelskie (Nowodwór)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Łęka Opatowska ul. Akacjowa 4 63-645 Łęka Opatowska powiat: kępiński Tel: (0-62)7814520, Fax: (0-62) 7814521 sekretariat@leka-opatowska.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Łęka Opatowska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel: (0-62)7814520, |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wójt Gminy Łęka Opatowska zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.: ,,Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego do budynku sali OSP w Piaskach" 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchennego - do sali Ochotniczej Straży Pożarnej zlokalizowanej w Piaskach 42, 63-645 Łęka Opatowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym. 2. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, odpowiednio oznaczone, musi posiadać odpowiednie parametry, 2) posiadać instrukcje użytkowania w języku polskim, 3) odpowiadać wymaganiom określonym opisie zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do: 1) Uzyskanie pisemnego zatwierdzenia produktów, 2) Dowóz /dostarczenie/ w dniach roboczych przedmiotu zamówienia do sali OSP w Piaskach, Piaski 42, 63-645 Łęka Opatowska, wniesienie dostarczonego wyposażenia i wszystkich elementów, oraz rozmieszczenie i montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić kosz transportu, rozładunku i montażu, 3) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia. Poprzez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na złożeniu, zainstalowaniu, ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów), 4) informowania Zamawiającego co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie, wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia, 5) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, 6) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru, 7) wszystkie odpady (w tym opakowania, kartony, folie), powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować i usunąć na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw, wywiezienia powstałych odpadów, 8) przekazania Zamawiającemu (w formie papierowej, w języku polskim) w dniu odbioru kart gwarancyjnych, wszelkich atestów i certyfikatów dopuszczających do stosowania dostarczonego wyposażenia oraz instrukcji dostarczonego wyposażenia, 9) odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, i wnoszenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich zniszczeń i uszkodzeń powstałych podczas wnoszenia i montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. Dokument nr: ZPPG.271.5.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do 14.05.2024 r. do godz. 1200. Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Łęka Opatowska, Ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska w zamkniętej kopercie z napisem: ,,Oferta na ,,Zakup i dostawa wyposażenia kuchennego do budynku sali OSP w Piaskach" Wymagania: 4. Zamawiający informuje, że ilekroć w treści zapytania ofertowego i załącznikach służących do opisu przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 5.Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów wyposażenia w granicach (+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Forma składania ofert: Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej na Załączniku nr 2 do ogłoszenia, z wyceną przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do ogłoszenia oraz z zachowaniem wyznaczonego terminu. Do oferty należy dołączyć: Szczegółową kalkulację ceny - załącznik nr 3. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty. Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy. 9. Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 4) zdolności technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca składa oświadczenie, którego treść znajduje się w formularzu ofertowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 11. Zgodnie z art. 7 ust. 1 i 8 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1497), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 12. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: 1) Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami: a) cena oferty (brutto) - waga kryterium 90 % b) długość okresu gwarancji - waga kryterium 10 %, 2) Do wszystkich Wykonawców, w zakresie kryteriów będzie stosowana ta sama metoda obiektywnej oceny oferty: a) Zasady oceny za kryterium ,,cena oferty": C = (Cmin/Cbad) x 90 gdzie C - ilość punktów jakie otrzyma oferta, Cmin - cena najtańszej oferty, Cbad - cena oferty badanej b) Zasady oceny kryterium ,,długość okresu gwarancji": Punktacja za ww. kryterium dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanego w ofercie (Załącznik nr 2) terminu okresu udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie wpisać oferowany okres udzielonej gwarancji. Długość minimalnego wymaganego okresu gwarancji wynosi 24 miesiące, maksymalna długość okresu gwarancji wynosi 60 miesięcy. G = (Gbad/Gmax) x 10 gdzie G - ilość punktów jakie otrzyma oferta, Gmax - najwyższa długość okresu gwarancji, Gbad - długość okresu gwarancji w ofercie badanej. W przypadku, gdy w formularzu oferty Wykonawca nie wskaże żadnego terminu, przyjmuje się, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji wynoszący 24 miesiące. W przypadku gdy w formularzu oferty Wykonawca wskaże okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do obliczeń przyjmuje się, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. 3) Ostateczna ocena punktowa będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z działania: Wx = Cx + Gx gdzie Wx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x", Cx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x" za kryterium ,,cena oferty" Gx - ilość punktów które otrzyma oferta ,,x" za kryterium ,,długość okresu gwarancji" 4) Niniejsze zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz wypełni dodatkowe wymagania zakreślone w zapytaniu ofertowym. 5) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach. 13. Inne postanowienia: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej (nie starsze niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) kserokopii zaświadczenia o nadaniu numeru NIP, 2) Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający udostępnia przez zamieszczenie co najmniej na stronie internetowej, informację o: wyborze wykonawcy albo odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, albo niezłożeniu żadnej oferty, albo zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert. 3) Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy - Załącznik nr 4 do ogłoszenia, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. 14. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielenia przez jednostki organizacyjne Gminy Łęka Opatowska zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 71/2020 Wójta Gminy Łęka Opatowska z dnia 30 grudnia 2020r. Uwagi: 15. Klauzula informacyjna z art. 13. RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Treść informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska z siedzibą pod adresem: ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska jest Gmina Łęka Opatowska reprezentowana przez Wójta Gminy Łęka Opatowska; o adresie witryny internetowej: www.leka-opatowska.pl; oraz Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.lekaopatowska.bip.net.pl/ Dane kontaktowe Administratora danych osobowych: telefoniczne: 62 78 14 520, fax: 62 78 14 521; elektroniczne: sekretariat@leka-opatowska.pl 2. Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska: iod@leka-opatowska.pl. 3. Cel przetwarzania danych osobowych: o wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi art. 6 ust. 1 lit. e RODO; o wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów prawa, art. 6 ust. 1 lit. c RODO; o realizacja umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. b RODO; o inny cel, jeżeli osoby, których dane dotyczą wyraziły na to zgodę art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. W ramach przetwarzania danych w celach określonych w pkt. 3 dane osobowe mogą być przekazywane: o podmiotom przetwarzającym, które przetwarzają te dane w imieniu administratora na podstawie stosownej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji określonej umowy między administratorem a tym podmiotem; o odbiorcom będącym organem publicznym, jednostką lub podmiotem publicznym realizującym zadania publiczne zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem; o innym odbiorcom przetwarzającym te dane w imieniu administratora na podstawie upoważnienia. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z realizowanych celów. Po zakończeniu realizacji określonego celu dane osobowe będą przetwarzane w okresie wskazanym w przepisach obowiązującego prawa lub zgodnie z kryteriami w nich wyznaczonymi. 6. Osobom, których dane osobowe są przetwarzane, przysługują prawa: o dostępu do danych, w tym prawo uzyskania kopii tych danych; o poprawiania błędnych danych, uzupełniania danych brakujących; o Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych, a administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: ? dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; ? osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania; ? dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem; ? dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego; ? o osoba, której dane dotyczą, wnosi sprzeciw wobec przetwarzania; o ograniczania przetwarzania danych: ? osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych; ? przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania; ? administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; ? osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw - ograniczenie do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą; o sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli zachodzą łącznie następujące okoliczności: ? z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją gdy przetwarzanie odbywa się w związku z wykonywaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; ? o nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania chyba że administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; o przeniesienia danych do innego administratora jeżeli zachodzą łącznie następujące okoliczności: ? przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy; ? o przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. 7. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust 1 lit. a) lub przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych odbywa się na podstawie wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) osoba, której dane dotyczą ma prawo cofnięcia tej zgody, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgodny przed jej wycofaniem. 8. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody osoba, której dane dotyczą podaje te dane dobrowolnie. 9. Gdy przetwarzanie danych odbywa się w celu zgodnym z umową podanie tych danych jest wymagane do jej realizacji. 10. Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie przepisów prawa podanie tych danych jest obowiązkowe. 11. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 12. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą podlegały profilowaniu. 13. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. |
© eurobudowa.pl 2004-2024