Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa środków czystości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa środków czystości

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie
Skołyszyn 232
38-242 Skołyszyn
powiat: jasielski
tel.507-897-526
zamowienia@op.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Skołyszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.507-897-526
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na:
,,DOSTAWA środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do do niniejszego Zapytania - Formularz cenowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej wartości umowy oraz do podniesienia lub obniżenia zamówienia do ok.20% w stosunku do złożonego zapotrzebowania. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykonania umowy, a Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywiście dostarczony asortyment.
2. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy Wykonawca winien przedłożyć:
o pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści oferty,
o umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
o przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej np. poczta elektroniczna, dane niezbędne do wpisania w umowie (m.in. adres zamieszkania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą) oraz inne niezbędne wynikające z treści wzoru umowy załączonego do Zapytania ofertowego.
Niedopełnienie tych formalności stanowić będzie o uchyleniu się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy.

Składanie ofert:
24.Termin złożenia oferty:
Drogą mailową na załączonym formularzu cenowym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego na adres email: spzozskolyszyn zamowienia@op.pl do dnia 10.05.2024r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
Do 4 dni od dnia podpisania umowy.
4. Miejsce dostawy:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie Skołyszyn 232 38-242 Skołyszyn

Wymagania:
5. Warunki jakie muszą spełnić Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
o kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
o Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
o Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
6. Wzór umowy:
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zgodna z załączonym do Zapytania ofertowego wzorem umowy dostawy - załącznik nr 3 zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Termin zawarcia umowy zostanie podany przez Zamawiającego.
2. Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy.
7. Oferty częściowe i oferty wariantowe:
o oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
o oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Tajemnica Przedsiębiorstwa:
o Zamawiający informuje, że protokół do niniejszego postępowania wraz z załącznikami jest jawny Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnianiu postępowania, z tym, że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Udostępnianie protokołu odbywać się będzie na zasadach określonych w Rozporządzeniu w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 26 lipca 2016r. (poz.1128).
o Tajemnica Przedsiębiorstwa:
- Przez tajemnicę Zakładu w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz.U.z 2003r., nr 153, poz1503 z późn.zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności,
- Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę załączone do oferty w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem ,,tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ UZASADNIENIA, IŻ ZASTRZEŻONE INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ
PRZEDSIĘBIORSTWA.
o Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
o W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, lub gdy Zamawiający uzna zastrzeżenia za nieprawidłowe, informacje te mogą zostać odtajnione.
9. Termin płatności:
Zgodnie z Załącznikiem nr 3 (Wzór umowy) do niniejszego Zapytania ofertowego.
10. Okres gwarancji:
Zgodnie z Załącznikiem nr 3 (Wzór umowy) do niniejszego Zapytania ofertowego.
11. Kryterium brane pod uwagę przy ocenie ofert:
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najniższą cenę oferty badanej.
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. 12.Sposób przygotowania oferty:
. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
o Oferta musi zostać podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do jej podpisania. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
. Na etapie składania ofert Wykonawca musi dostarczyć: wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty:
1. Formularz ,,Oferta" - załącznik nr 1,
2. Formularz cenowy - załącznik nr 2,
3. Pełnomocnictwa - jeśli wymaga do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
o Istotne informacje niezbędne do skalkulowania ceny oferty i prawidłowej realizacji zamówienia:
1. Wykonawca oblicza cenę ofertową zgodnie z dyspozycją zawartą w Formularzu ,,Oferta" oraz Formularzu cenowym stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania.
2. Cenę oferty stanowić będzie łączna wartość brutto - wpisana w formularzu ,,Oferta".
3. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
13.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
14.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w każdym momencie bez podania uzasadnienia, w szczególności jeżeli:
o nie złożono żadnej oferty, lub złożone oferty są niezgodne z treścią zapytania,
o cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć kwotę zamierzoną do ceny oferty najkorzystniejszej,
o wystąpiła inna istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie było można wcześniej przewidzieć, w chwili rozpoczęcia postępowania.
o Postępowanie jest obarczone niemożnością do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
15.Zamawiający odrzuci złożoną przez Wykonawcę ofertę w szczególności, jeżeli: . jej treść nie odpowiada treści Zapytania,
. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, . zawiera błędy w obliczeniu ceny, . jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
16.Zamawiający zastrzega możliwość poprawy w złożonej przez Wykonawcę ofercie oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodującycn istotnych zmian w treści oferty.
17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
18.Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
19.W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść Zapytania ofertowego.
20. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
21. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów.
22.Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
23. Zamawiający do powyższego postępowania nie przewiduje zastosowania procedury odwołania.
26. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
27. Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. O świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj.Dz.U.z 2016r.poz.1030 z póź.zm.) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej.
28.Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z treścią wzoru umowy stanowiącym załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego, akceptuje jego treść i nie zgłasza w tym zakresie żadnych uwag.

Uwagi:
29. Klauzula informacja art.13 RODO:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie; 38-242 Skołyszyn 232; tel.13-44 91 024;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Skołyszynie jest Zofia Rolak - kontakt poprzez e-mail: iodospzozskolyszyn@op.pl;
3. Pana/i dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa;
5. Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa;
6. Obowiązek podania przez Pana/ą danyh osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wymikają z zapisów niniejszego zapytania oraz przepisów Kodeksu cywilnego;
7. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;
8. Posiada Pan/i prawo do:
o dostępu do danych osobowych Pana/i dotyczących - na podstawie art. 15 RODO
o sprostowania Pana/i danych osobowych - na podst. art. 16 RODO;
o żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust.2 RODO** - na podst.art.18 RODO;
o wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Panu/i prawo do:
o usunięcia danych osobowych w związku z art.17ust.3 lit.b,d,e RODO ;
o przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO - na podst.art. 21 RODO.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może nnaruszać integralności wymaganej dokumentacji.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ocgrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
25.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Pielęgniarka Koordynująca - Teresa Gajecka tel.507-897-526 email: spzozskolyszyn_zamowienia@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.