Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
353z dziś
6364z ostatnich 7 dni
20864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie miejsca integracji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie miejsca integracji

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Suwałki
ul. Świerkowa 45
16-400 Suwałki
powiat: Suwałki
tel.: (87) 565 93 00, fax: (87) 565 93 45
sekretariat@gmina.suwalki.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Suwałki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (87) 565 93 00
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:
,,Utworzenie miejsca integracji w Okuniowcu, gmina Suwałki"
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem zamówienia jest ,,Utworzenie miejsca integracji w Okuniowcu, gmina Suwałki". Wykonanie robót budowlanych polegać będzie na budowie wiaty rekreacyjnej wraz z montażem jednej lampy solarnej na działkach geodezyjnych nr 185, 91/17, obręb ewidencyjny 0026 - Okuniowiec.
3.1. Głównym założeniem robót budowlanych jest:
a) budowa wiaty rekreacyjnej, o wymiarze 5,92 m x 12,42 m, wysokości 3,96 m;
b) zakup i montaż jednej lampy hybrydowej,
c) wykonanie i montaż 4 drewnianych ławostołów,
d) wykonanie instalacji odgromowej,
3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) niniejszym zapytaniu ofertowym,
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, stanowiącymi załącznik do niniejszego zapytania
c) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do niniejszego zapytania ofertowego ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty.

Dokument nr: IN.7011.2.2024.JW

Składanie ofert:
Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy :
a. złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty, w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Suwałki, Ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki;
b. wysłać na adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 14.05.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA:
Przedmiot zamówienia winien być wykonany w terminie: do dnia 30 sierpnia 2024 r.

Wymagania:
2. PODSTAWA PRAWNA:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego - ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. . Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.). Do Zamówienia objętego przedmiotem niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych - t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. (wartość zamówienia poniżej 130 000 złotych).

4. OKREŚLENIE CENY RYCZAŁTOWEJ:
Cena ryczałtowa winna zawierać:
1) Koszty wykonania robót budowlanych;
2) Koszty zakupu materiałów niezbędnych do wykonania założenia budowlanego.
3) Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WRAZ Z OPISEM SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

6.1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
6.1.2. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spełniającymi minimalne warunki w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poniżej:
minimum 1 osobę do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Na potwierdzenie spełniania tego warunków Wykonawca składa oświadczenie, którego treść znajduje się w Formularzu ofertowym.
6.2. Dokumenty, które będą wymagane od Wykonawcy przed podpisaniem umowy: aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień do kierowania (poświadczona za zgodność z oryginałem).
7. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z OPISEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓW ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT:
7.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena (C) - waga 100 % = 100 pkt
Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą sumę punktów, będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
7.2. Kryterium cena ,,C" będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferowanej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w Formularzu Oferty.
Liczba punktów w kryterium ,,cena" zostanie obliczona, zgodnie z następującym wzorem:

najniższa cena brutto podana w ofertach nie podlegających odrzuceniu
C = ------------------------------------------------------------------------------------ x 100 pkt
cena brutto oferty badanej nie podlegającej odrzuceniu

8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
8.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz zaadresować:

Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki
OFERTA NA:

,,Utworzenia miejsca integracji w Okuniowcu, gmina Suwałki"

w wypadku złożenia na adres poczty elektronicznej Zamawiającego sekretariat@gmina.suwalki.pl - w tytule e-maila wskazać należy nazwę zadania na które składana jest oferta.
8.2. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
8.3. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
8.4. Oferta wraz z załącznikami i wszystkimi dokumentami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
8.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.6. Dokumenty niezbędne do złożenia w ofercie:
- formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania,
- kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.

8.7. Na potrzeby oceny ofert Wykonawca powinien wskazać w ofercie Cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia w złotych, stawkę podatku VAT,
8.8. Zaoferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu
i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją.
8.9. Cenę ofertową brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
9.3. O zachowaniu terminu składania ofert decyduje data wpływu oferty w siedzibie Zamawiającego bądź data wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową bądź kurierską.
9.4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

10. PRZEBIEG BADANIA I OCENY OFERT
W toku badania i oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosowanych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.

Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1. zawiera braki uniemożliwiające dokonania oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego;
5. Wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynęło do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.

Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny.

Postępowanie unieważnia się obligatoryjnie, jeżeli:
1) nie wpłynęła żadna oferta lub żadna oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; chyba że może ją zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodujących, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

11. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY:

Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) zostały złożone przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w Zapytaniu ofertowym;
3) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym,
4) Wykonawca, podlega wykluczeniu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023, poz. 129 z późn. zm).
12. ISTOTNE WARUNKI UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA:

Istotne warunki umowy określa projekt Umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.