Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
608z dziś
6619z ostatnich 7 dni
21120z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa elewacji budynku oficyny

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa elewacji budynku oficyny

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież
ul. Młyńska 3
64-800 Chodzież
powiat: chodzieski
tel.: (67) 28-20-322 wew. 25
sekretariat@mzgm.chodziez.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Chodzież
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (67) 28-20-322
Termin składania ofert: 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na: ,,Naprawa elewacji budynku oficyny przy Ul. Marcinkowskiego nr 5 w Chodzieży"
bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.)

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
naprawę elewacji budynku oficyny przy Ul. Marcinkowskiego nr 5 w Chodzieży.
2. Szczegółowy zakres robót do celów poglądowych został określony w kosztorysie ślepym
wraz z przedmiarem robót (zał. nr 1 do zapytania ofertowego).

Dokument nr: SA.262.7.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.05.2024r. o godz. 10:15.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Miejsce składania ofert - Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, 64-800
Chodzież, Ul. Młyńska 3 (sekretariat, pokój nr 2 - parter).
Termin złożenia ofert - do dnia 10.05.2024r. godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przewidywany termin zakończenia robót 30.06.2024r.

Wymagania:
IV. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym,
- zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu odnośnie uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile to wynika z
odrębnych przepisów,
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarantowaną min. 100.000,00
zł. - złożenie przez wykonawcę wskazanego w zapytaniu ofertowym oświadczenia,
- dysponują następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, odpowiednich za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej potwierdzenie
członkostwa Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - złożenie przez wykonawcęwskazanego w zapytaniu ofertowym oświadczenia.
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi do pracy,
zatrudniając własnych, przeszkolonych pracowników.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na
okres 60 miesięcy, licząc od dnia dokonania i podpisania bezusterkowego protokołu
odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4. Świadczone usługi powinny być wykonywane bez zbędnej uciążliwości dla lokatorów
w budynku, w którym będą świadczone usługi.
5. Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z niniejszym postępowaniem, które zawierają
niejednoznacznie określone stawki (ceny) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Dokumenty wymagane do złożenia oferty:
6.
1) Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2
2) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - zał. nr 3
3) Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia - zał. nr 4
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego postępowania.
Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik do
niniejszego postępowania wraz z załącznikami.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
VI.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
14 dni od podanego niżej terminu składania ofert.

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, oznaczonej wyraźnie pieczątką
Wykonawcy, zaadresowanej na Zamawiającego oraz zawierającej napis:
Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć)
,,Naprawa elewacji budynku oficyny przy ul. Marcinkowskiego nr 5 w Chodzieży"
Nie otwierać przed dniem 10.05.2024r. do godz. 10:15.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia
wynikające, np. z omyłkowego otwarcia oferty przed wyznaczonym terminem itp.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych na poszczególne elementy zamówienia.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do negocjacji cenowych w określonym przez Zamawiającego
terminie. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych wcześniej ofertach.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców
pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
W sytuacji odrzucenia ofert zawierających kwotę przewyższającą założoną w budżecie
realizacji zadania, Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranym Wykonawcą lub
powtórzyć zamówienie.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie
internetowej Zamawiającego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MZGM.
Podpisanie umowy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej
oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku
złożenia najkorzystniejszej oferty z ceną brutto przewyższającą kwotę jaka została
przewidziana w budżecie MZGM na realizację przedmiotu zamówienia lub z innego
ważnego powodu.
IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
Warunki płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do
niniejszego postępowania.
Zgodnie z art. 4 pkt. 3 ustawy z dnia 9.11.2018r. o elektronicznym fakturowaniu
w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnych (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1666) Zamawiający wyłącza stosowanie
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego
Fakturowania.

Uwagi:
VIII.KRYTERIA WYBORU OFERT
1.
2.Cena jest jedynym kryterium oceny ofert - 100%.
Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
objętego postępowaniem.3.
X. KLAUZULA INFORMACYJNA na podstawie art. 13 RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
,,RODO", informuję, że:
1. administratorem danych osobowych jest Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej
Chodzież, z siedzibą przy ul. Młyńskiej 3, 64-800 Chodzież;
2. z Inspektorem Ochrony Danych w sprawach danych osobowych można się
skontaktować poprzez adres e-mail: iod@mzgm.chodziez.pl lub pod adresem
wskazanym powyżej;
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Naprawa
elewacji budynku oficyny przy ul. Marcinkowskiego nr 5 w Chodzieży"
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 74 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.
poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
5. obowiązek podania przez Wykonawcę/ów danych osobowych bezpośrednio
Wykonawcę/ów dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1. Wykonawca/cy posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy/ów
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy/ów danych
osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Wykonawca/y, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy/ów dotyczących
narusza przepisy RODO;
2. Wykonawcy/om nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
**
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Dariusz Matusiak - tel.: (67) 28-20-322 wew. 25
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.