dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ powiat: nowotarski 18 26 11 200 tel./fax 18 26 623 12, tel. 18 261 12 89 sekretariat@um.nowytarg.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Nowy Targ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 18 26 11 200 tel./fa |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie zamówienia: pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad zadaniem inwestycyjnym: pn.: ,,Remont istniejącego parkingu parkingu przy Ul. gen. Władysława Sikorskiego w Nowym Targu.". zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującego zamówienia. 1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad zadaniem inwestycyjnym: pn.: ,,Remont istniejącego parkingu parkingu przy Ul. gen. Władysława Sikorskiego w Nowym Targu.". Zakres robót polegać będzie na: - frezowaniu istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego; - rozbiórce istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, istniejących krawężników, istniejącej podbudowy miejsc postojowych; - ułożeniu nowego krawężnika betonowego na lawie z betonu; - wykonaniu podbudowy remontowanych miejsc postojowych z kruszywa łamanego; - wzmocnieniu nawierzchni jezdni i miejsc postojowych siatką polipropylenową, - wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni; - wykonaniu nawierzchni wysp dzielących z betonowej kostki brukowej; - wymianie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami; - regulacji włazów i zasuw; - wykonaniu oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń BRD. Szczegółowo zamówienie określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: SK Projekt Budownictwo mgr inż. Krzysztof Stopka, Ul. Za Torem 3 , 34-434 Zaskale. Dokument nr: DiT.7021.3.8.2024 Specyfikacja: Dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Nowy Targ Urząd - Przetargi - Przetargi z roku 2024 . Składanie ofert: 8) Ofertę należy przesłać e-mailem: do dnia 10.05.2024 r. na adres: sekretariat@um.nowytarg.pl Miejsce i termin realizacji: 6) Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie nadzorowania robót: od przekazania wykonawcy robót placu budowy, - zakończenie nadzorowania robót: do dnia odbioru końcowego robót budowlanych i rozliczenia inwestycji określonej w przedmiocie zamówienia (planowany okres realizacji inwestycji: dwa miesiące), - Wykonawca nadzoru inwestorskiego będzie związany umową również do końca okresu gwarancyjnego obejmującego nadzorowane roboty. Wymagania: 2) Rozliczenie robót z wykonawcą: rozliczenie kosztorysowe. 3) Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca reprezentuje Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych działając w imieniu Zamawiającego w ramach uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu umowy zawartej z wykonawcą. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres czynności określonych w ustawie Prawo Budowlane. W ramach obowiązków Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1/ pobytu na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, każdy pobyt na budowie w czasie prowadzonych robót winien być potwierdzony wpisem ustaleń do dziennika budowy, wymagane są minimum 2 pobyty w tygodniu na budowie, 3/ przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistnienia potrzeby w terminie do 4 godz. od telefonicznego powiadomienia (godziny rozliczane będą w ramach standardowego czasu pracy 700 - 1500), 4/ zapewnienia we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę, 5/ opiniowania proponowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego rozwiązań zamiennych, 6/ jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym zamawiającego, który podejmuje decyzję co do zlecenia tych robót Wykonawcy, 7/ kontrolowania, przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo, obowiązującymi przepisami, w tym BHP, oraz standardami zawodowymi (sztuką budowlaną), 8/ organizacji oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołu (lub notatki) z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 8/ informowania Zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji, 9/ wnioskowania o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody Projektanta i Zamawiającego na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 10/ kontrolowania jakości wykonanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, warunkami konserwatorskimi i obowiązującymi normami, 11/ przygotowania do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego oraz uczestnictwo w odbiorach robót, uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego oraz Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków, 12/ kontrolowania wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, 13/ poświadczenia terminu zakończenia robót, 14/ dostarczenia Zamawiającemu zweryfikowanego operatu kolaudacyjnego pod kątem jego kompletności i prawidłowości, 15/ wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, 16/ rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub zerwania przez jakąkolwiek ze stron, 17/ typowania i określania ilości materiałów pochodzących z rozbiórki przekazywanych zamawiającemu, 18/ uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 19/ Wykonawca musi zapewnić do realizacji zamówienia osoby uprawnione do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej. 4) Ofertę należy złożyć na załączonym druku (załącznik nr 1). 5) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: Obowiązującą formą zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzenie ryczałtowe. Należne wynagrodzenie płatne będzie w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez inspektora nadzoru, podstawą wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru końcowego z czynności nadzoru inwestorskiego. Kontakt: 7) Szczegółowe informacje można uzyskać: w Referacie ds. Drogownictwa i Transportu, Urzędu Miasta Nowy Targ, pokój nr 217, mgr inż. Dorota Waniczek, tel. 18 261 12 89 e-mail: dorota_waniczek@um.nowytarg.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024