Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Barwicach
ul. Zwycięzców 22
78-460 Barwice
powiat: szczecinecki
Tel. (94) 373-63-43 ,44, 09, 608 574 597, tel. (094) 713 75 04
m.tomska@um.barwice.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Barwice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (94) 373-63-43
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie Programu funkcjonalno - użytkowego dla realizacji zadania pn. Budowa żłobka w Barwicach.
II. Przedmiot i zakres zamówienia:

1. Zakres zadania obejmuje opracowanie Programu funkcjonalno- użytkowego dla realizacji zdania pn. Budowa żłobka w Barwicach zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3. Opis inwestycji jaki został zawarty we wniosku o dofinansowanie: Zadanie polega na budowie w miejscowości Barwice żłobka dla 24 dzieci do lat 3. Inwestycja posadowiona zostanie na działce nr 541/25 obręb ewidencyjny 3, która stanowi własność gminy Barwice. Zadanie będzie współfinansowane ze środków pochodzących programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029.
4. Dane charakteryzujące inwestycję:
1) budowa żłobka w miejscowości Barwice na części działki o numerze ewidencyjnym 541/25 obręb Barwice 03, gm. Barwice- działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz ochroną konserwatorską- poglądowa mapka, wstępna koncepcja budowy żłobka i informacja z rejestru gruntów stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia,
2) planowany zakres rzeczowy zadania:
a) budynek wolnostojący z jedną kondygnacją nadziemną, nie podpiwniczony, przykryty dachem płaskim,
b) zakładana maksymalna powierzchnia 200 m2 z dwoma oddziałami dla 24 dzieci
o minimalnych powierzchniach po 45 m2 (minimum 25 m2 dla 5 dzieci plus 2,5 m2 na każde kolejne dziecko),
c) zakłada się, iż dzieci będą przebywały w żłobku do 10 godzin wobec powyższego obiekt musi zapewnić pełne wyżywienie przygotowane w kuchni z pełnym zapleczem kuchennym,
d) wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej: przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, energetyczne, gazowe; ciągi komunikacyjne i parkingowe wraz
z oświetleniem terenu; elementy małej architektury - plac zabaw i rekreacji; ogrodzenie, tereny zieleni,
e) wyposażenie do żłobka: kompleksowe wyposażenie wszystkich pomieszczeń, między innymi w meble, pomoce dydaktyczne/ zabawki, dywany, przewijaki, łóżeczka, materace, leżaki, pościele itp.
5. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) opracowania programu funkcjonalno-użytkowego, który posłuży do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art.103 ust. 2 - 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami); program funkcjonalno-użytkowy musi zostać opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
2) dostarczenia do Zamawiającego opracowanego programu funkcjonalno - użytkowego
w ilości dwóch egzemplarzy plus wersja elektroniczna oraz obliczenia planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (płyta CD dokumenty i rysunki jako pliki PDF).

Dokument nr: IN. 271.1.8.2024.MT

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.05.2024 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym druku formularza ofertowego pocztą elektroniczną na adres: m.tomska@um.barwice.pl lub w drodze bezpośredniego doręczenia w terminie do 13.05.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia i sposób rozliczeń:
1. Termin wykonania zamówienia:
1) dostarczenie do Zamawiającego PFU oraz obliczenia planowanych kosztów robót budowlanych w terminie: do dnia 30.06.2024r.

Wymagania:
I. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Nr 219/2021 Burmistrza Barwic z dnia 14 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu ramowych
procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000 zł.
2. Gmina Barwice na realizację inwestycji otrzymała z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/2029/PolskiLad, która kwalifikuje do otrzymania promesy inwestycyjnej do kwoty 5.990.000,00 PLN.
2. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w I transzy:
1) 100 % wynagrodzenia brutto po otrzymaniu przez Zamawiającego opracowanego programu funkcjonalno-użytkowego,
2) termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
IV. Dokumenty jakie należy złożyć:
1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia,
2. Parafowany (zaakceptowany) projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
5. Ofertę należy podpisać przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną,
to do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo lub upoważnienie.
6. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia
i załączniki, o których mowa w treści niniejszego Zaproszenia.
7. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny:

1. Cena ofertowa powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie.
2. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy wycenie jakiegokolwiek elementu zamówienia określonego w dokumentach zamówienia i jej nie ujęcia
w wynagrodzeniu, wykonawcy nie przysługują względem zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.

VIII. Kryteria wyboru ofert:
o 100% - cena oferty brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
IX. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
X. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
XIII. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie z podaniem przyczyny,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. W toku postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonej oferty wyznaczając zakres oraz termin uzupełnień. Niedotrzymanie zakresu lub terminu będzie skutkowało odrzuceniem przez Zamawiającego złożonej przez Wykonawcę oferty.
4. Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o złożonych ofertach w przedmiotowym postępowaniu na e-mail podany w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Kontakt:
7. Osoba do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
o Piotr Kikun, tel.: (094) 713 75 04, e-mail: p.kikun@um.barwice.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.