Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
531z dziś
6541z ostatnich 7 dni
21042z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

System monitoringu sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

System monitoringu sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tomice
Wadowicka 51
34-100 Tomice
powiat: wadowicki
(33) 823 35 98, faks (33) 823 35 98
gmina@tomice.pl
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html
Województwo: małopolskie
Miasto: Tomice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (33) 823 35 98, faks
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza - dostawa urządzeń pomiarowo - odczytowych wraz z oprogramowaniem
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza - dostawa urządzeń pomiarowo - odczytowych wraz z oprogramowaniem".
2. Zamówienie stanowi część zadania inwestycyjnego pn.: "System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza".
3. Przedmiot zamówienia obejmuje::
3.1 wybór odpowiednich urządzeń spełniających parametry opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
3.2 dostawę urządzeń wraz z oprogramowaniem;
3.3 uruchomienie i wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej obsługiwanej przez GZK Tomice;
3.4 przeszkolenie pracowników GZK Tomice w zakresie obsługi systemu.
4. System monitoringu sieci wodociągowej ma zapewnić monitorowanie punktów u indywidualnych odbiorców usług zaopatrzenia w wodę oraz monitorowanie kluczowych punktów na sieci wodociągowej.
5. Planowany do uruchomienia system będzie obejmował:
5.1 14 sieciowych punktów pomiarowych sieciowych;
5.2 650 punktów zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody;
5.3 urządzenie mobilne wraz z oprogramowaniem do zbierania, przetwarzania i archiwizacji danych z odczytów.
6. Koszty transportu związane z dostawą urządzeń objętych przedmiotem zamówienia leżą po stronie Wykonawcy (dostawcy urządzeń).
7. Miejsce dostawy: Gminny Zakład Komunalny w Tomicach, Ul. Wadowicka 3, 34-103 Witanowice (Stacja Uzdatniania Wody w Witanowicach).
8. Punkty pomiarowe sieciowe będą montowane na istniejącej, uprzednio przystosowanej do tego celu infrastrukturze tj. w studniach pomiarowych wykonanych z betonu. Przygotowanie infrastruktury do montażu urządzeń oraz montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Uruchomienie i wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników obsługi operatora sieci (GZK Tomice) leży po stronie dostawcy urządzeń i będzie prowadzone przez cały okres montażu urządzeń.
9. Punkty zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody będą montowane u odbiorców usług Gminnego Zakładu Komunalnego. Montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Włączenie punktów indywidualnych do systemu będzie prowadzone przez operatora sieci wodociągowej (GZK Tomice) pod nadzorem dostawcy urządzeń.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentach postępowania, w tym w szczególności w Załączniku nr 2 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

CPV: 38421110-6

Dokument nr: 2024/BZP 00313233, RRG.271.2.6.2024.PK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca stosowanie formatu PDF. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Złożenie oferty na ww. Platformie nie wymaga rejestracji.
5. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania określone zostały w Rozdziale XI, pkt 5 SWZ.
6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Paweł Polak - Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych UG Tomic;
2) w zakresie merytorycznym: Przemysław Karski - Kierownik GZK Tomice, Edyta Drogi - GZK Tomice.
7. Jednocześnie Zamawiający informuje, że porozumiewanie się - zarówno z Zamawiającym, jak i z osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami - jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem sprawy (numer referencyjny postępowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tomice
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem poczty e-mail: iod.gmina@tomice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: ,,System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza - dostawa urządzeń pomiarowo - odczytowych wraz z oprogramowaniem" - nr referencyjny RRG.271.2.6.2024.PK.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-15 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w Rozdziale VIII za pośrednictwem Platformy Przetargowej (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html)

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.6.2024.PK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza - dostawa urządzeń pomiarowo - odczytowych wraz z oprogramowaniem".
2. Zamówienie stanowi część zadania inwestycyjnego pn.: "System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza".
3. Przedmiot zamówienia obejmuje::
3.1 wybór odpowiednich urządzeń spełniających parametry opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
3.2 dostawę urządzeń wraz z oprogramowaniem;
3.3 uruchomienie i wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej obsługiwanej przez GZK Tomice;
3.4 przeszkolenie pracowników GZK Tomice w zakresie obsługi systemu.
4. System monitoringu sieci wodociągowej ma zapewnić monitorowanie punktów u indywidualnych odbiorców usług zaopatrzenia w wodę oraz monitorowanie kluczowych punktów na sieci wodociągowej.
5. Planowany do uruchomienia system będzie obejmował:
5.1 14 sieciowych punktów pomiarowych sieciowych;
5.2 650 punktów zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody;
5.3 urządzenie mobilne wraz z oprogramowaniem do zbierania, przetwarzania i archiwizacji danych z odczytów.
6. Koszty transportu związane z dostawą urządzeń objętych przedmiotem zamówienia leżą po stronie Wykonawcy (dostawcy urządzeń).
7. Miejsce dostawy: Gminny Zakład Komunalny w Tomicach, ul. Wadowicka 3, 34-103 Witanowice (Stacja Uzdatniania Wody w Witanowicach).
8. Punkty pomiarowe sieciowe będą montowane na istniejącej, uprzednio przystosowanej do tego celu infrastrukturze tj. w studniach pomiarowych wykonanych z betonu. Przygotowanie infrastruktury do montażu urządzeń oraz montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Uruchomienie i wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników obsługi operatora sieci (GZK Tomice) leży po stronie dostawcy urządzeń i będzie prowadzone przez cały okres montażu urządzeń.
9. Punkty zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody będą montowane u odbiorców usług Gminnego Zakładu Komunalnego. Montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Włączenie punktów indywidualnych do systemu będzie prowadzone przez operatora sieci wodociągowej (GZK Tomice) pod nadzorem dostawcy urządzeń.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentach postępowania, w tym w szczególności w Załączniku nr 2 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421110-6 - Przepływomierze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII na załączniku nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
1. Dokumenty (w tym m. in. katalogi, foldery lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych urządzeń pomiarowych (przepływomierzy) lub równoważne zawierające minimalne parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ. Dokumenty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku obcym tj. powszechnie używanym w handlu międzynarodowym (dokumenty: katalogi, foldery lub dokumentacje techniczne - pochodzące od producenta oferowanych urządzeń - Zamawiający nie wymaga załączenia tłumaczeń dokumentów na język polski. Za język powszechnie używany w handlu międzynarodowym Zamawiający uznaje język angielski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ jeżeli wykonawca ich nie złoży lub złożone przez niego przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VII SWZ na załączniku nr 3 do SWZ
2. Do oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ (jeżeli dotyczy),
2) dowody na odstąpienie od wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
3) oświadczenie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na załączniku nr 3a do SWZ - zgodnie z art. 117 ust 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do SWZ).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Do umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną wprowadzone projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zmiany umowy, jakie przewiduje Zamawiający określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy - § 11, ust. 1 PPU.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-13

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.