lubelskie (Nowodwór)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi fumigacji kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rzeczenica ul. Człuchowska 26 77-304 Rzeczenica powiat: człuchowski Telefon/Faks: 59 833 17 22 wew. 26, tel. 511 916 998 inwestycje@rzeczenica.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Rzeczenica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon/Faks: 59 833 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach zadania pn. Remont kościoła pw. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach zadania pn. ,,Remont kościoła p.w. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków 3. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przeprowadzenie fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie, w celu likwidacji szkodników drewna 2. Do zabiegu fumigacji należy użyć gazu - fosforowodoru PH3. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 36 m-cy, od daty odbioru końcowego prac. 4. Fumigacja kościoła w zakresie niniejszego zapytania ofertowego obejmuje w szczególności: a) uszczelnienie zewnętrzne kościoła, b) zagazowanie kościoła, c) kontrolne elektrochemiczne pomiary stężenia gazu i dogazowania kościoła, d) rozebranie uszczelnienia i odwietrzenie kościoła, e) ozonowanie kościoła w niezbędnym zakresie. 5. W ramach zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506). Projekt tablicy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Komisyjny odbiór prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela właściwego organu ochrony zabytków, proboszcza parafii przy udziale Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. CPV: 92522100-7, 90922000-6 Dokument nr: PP.271.10.2024 Otwarcie ofert: 10.3 Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: 10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 10.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Rzeczenicy ul. Człuchowska 26, sekretariat - pok. nr 16 w terminie do dnia: 7.06.2024 r. do godz. 15.00 lub przesłać mailem na adres: inwestycje@rzeczenica.pl Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia Do 15.11.2024 r. (szczegółowy termin do uzgodnienia z proboszczem parafii) Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: 2.1 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do równowartości kwoty 130 000 złotych, wprowadzonym zarządzeniem Wójta Gminy Rzeczenica nr 3/2021 z dnia 04.01.2021 r. 2.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2021 r., poz. 1509 z późn. zm.) W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z proboszczem parafii, tel. 511 916 998. 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 5.1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: Wykonawca przedstawi wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 5 zabiegów fumigacji wraz z kontrolnymi pomiarami elektrochemicznymi zabytków objętych ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych lub ujęcie w gminnej ewidencji zabytków* o wartości każdej usługi minimum 60.000 zł brutto (PLN), przy czym referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dotyczyć mają wyłącznie zabiegów fumigacji gdzie wykonane było uszczelnienie zewnętrzne całego dachu budynku lub całego budynku. b) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca spełni warunek jeśli przedłoży wraz z ofertą dokumenty wykazujące, że dysponuje osobami, posiadającymi określone poniżej uprawnienia: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia o ukończeniu szkolenia w zakresie fumigacji fosforowodorem PH3 tj. posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin metodą fumigacji - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 maja 2013 r. c) W zakresie potencjału technicznego: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jednym miernikiem elektrochemicznym do pomiarów stężenia fosforowodoru PH3 powyżej 150 ppm i przedłoży wraz z ofertą: - certyfikaty kalibracji miernika/-ów elektronicznego/-ych z ostatnich, kolejnych 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz aktualny certyfikaty kalibracji miernika/-ów elektronicznego/-ych. Oferty niespełniające warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt a), b), c) nie będą brane pod uwagę Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt a), b), c) powyżej muszą być załączone wraz z ofertą w celu oceny ich przez Zamawiającego. *przez zabytek nieruchomy rozumie się zgodnie z art. 3 pkt. 1 i pkt. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.): nieruchomość, jej część lub zespół nieruchomości będące dziełem człowieka lub związane z jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową. .Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. 5.2 Niespełnienie warunku udziału stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia dokumentów. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5.1, Wykonawcy winni załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykaz usług - Załącznik nr 2 b) Wykaz osób - Załącznik nr 3 c) Dokumenty potwierdzające doświadczenie (np. referencje) d) Certyfikaty kalibracji 7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 7.1 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą mailową. 8. Termin związania ofertą. 8.1 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9. Opis sposobu przygotowywania ofert 9.1 9.2 9.3 9.4 9.5 9.6 9.7 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie składające się na przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 1) oraz załączyć wymagane oświadczenia i dokumenty. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób: Oferta na: Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach zadania pn. ,,Remont kościoła p.w. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie" lub przesłać na adres mailowy: inwestycje@rzeczenica.pl. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty według takich samych zasad jak składanie oferty, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej ,,zmiana oferty" lub ,,wycofanie oferty". 10.2 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się Wykonawcom bez otwierania. 11. Opis sposobu obliczenia ceny 11.1 Cenę oferty brutto należy wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1). 11.2 Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 11.3 Cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z warunkami zapytania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, podatki po stronie Zamawiającego i jest niezmienna w toku realizacji niniejszego zamówienia. 12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 12.1 Kryteria i ich znaczenie: CENA - 100 % Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 12.2 Sposób oceny ofert. Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru: Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 % Cena ofertowa badanej oferty W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 12.3 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12.4 Zamawiający poprawia w ofercie : 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Uwagi: 1.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rzeczenica jest Pani Joanna Maculewicz, kontakt: iod@zeto.koszalin.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Rzeczenica, ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24) oraz w związku z zawieraną umową i czynnościami zmierzającymi do jej zawarcia zgodnie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzezie", w formie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 raz art. 74 ustawy PZP; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Czas przetwarzania danych może się dodatkowo wydłużyć w związku z możliwością finansowania zamówienia ze środków zewnętrznych (przez darczyńców); ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 7.2 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Anna Chwedoruk - w godz. pomiędzy 8.00 a 15.00, tel. 59 833 17 22 wew. 26, e-mail: inwestycje@rzeczenica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024