Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi fumigacji kościoła

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi fumigacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rzeczenica
ul. Człuchowska 26
77-304 Rzeczenica
powiat: człuchowski
Telefon/Faks: 59 833 17 22 wew. 26, tel. 511 916 998
inwestycje@rzeczenica.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Rzeczenica
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon/Faks: 59 833
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach zadania pn. Remont kościoła pw. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 złotych
Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach zadania
pn. ,,Remont kościoła p.w. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie" dofinansowanego
z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1.
Przeprowadzenie fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie,
w celu likwidacji szkodników drewna
2.
Do zabiegu fumigacji należy użyć gazu - fosforowodoru PH3.
3.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 36 m-cy,
od daty odbioru końcowego prac.
4.
Fumigacja kościoła w zakresie niniejszego zapytania ofertowego obejmuje
w szczególności:
a) uszczelnienie zewnętrzne kościoła,
b) zagazowanie kościoła,
c) kontrolne elektrochemiczne pomiary stężenia gazu i dogazowania kościoła,
d) rozebranie uszczelnienia i odwietrzenie kościoła,
e) ozonowanie kościoła w niezbędnym zakresie.
5.
W ramach zadania Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną
z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r.
w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty
realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506). Projekt tablicy zostanie
przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego.
6.
Komisyjny odbiór prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego,
przedstawiciela właściwego organu ochrony zabytków, proboszcza parafii przy udziale
Wykonawcy.
7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9.
Zamawiający dopuszcza
powierzenie
części
lub
całości
zamówienia
podwykonawcom.

CPV: 92522100-7, 90922000-6

Dokument nr: PP.271.10.2024

Otwarcie ofert: 10.3 Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
10.1 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Rzeczenicy
ul. Człuchowska 26, sekretariat - pok. nr 16 w terminie do dnia: 7.06.2024 r. do godz. 15.00
lub przesłać mailem na adres: inwestycje@rzeczenica.pl

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Do 15.11.2024 r. (szczegółowy termin do uzgodnienia z proboszczem parafii)

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
2.1 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. Wybór oferty
nastąpi zgodnie
z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do równowartości kwoty 130 000
złotych, wprowadzonym zarządzeniem Wójta Gminy Rzeczenica nr 3/2021 z dnia
04.01.2021 r.
2.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia
(SIWZ) stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1509 z późn. zm.)
W celu przeprowadzenia wizji lokalnej prosimy o kontakt z proboszczem parafii,
tel. 511 916 998.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia
tych warunków :
5.1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: Wykonawca
przedstawi wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał min. 5 zabiegów fumigacji wraz z kontrolnymi pomiarami
elektrochemicznymi zabytków objętych ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru
zabytków nieruchomych lub ujęcie w gminnej ewidencji zabytków* o wartości każdej usługi
minimum 60.000 zł brutto (PLN), przy czym referencje lub inne dokumenty potwierdzające
należyte wykonanie dotyczyć mają wyłącznie zabiegów fumigacji gdzie wykonane było
uszczelnienie zewnętrzne całego dachu budynku lub całego budynku.
b) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia: Wykonawca spełni warunek
jeśli przedłoży wraz z ofertą dokumenty wykazujące, że dysponuje osobami, posiadającymi
określone poniżej uprawnienia:
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia o ukończeniu szkolenia w zakresie fumigacji
fosforowodorem PH3 tj. posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie
stosowania środków ochrony roślin metodą fumigacji - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 maja 2013 r.
c) W zakresie potencjału technicznego: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli
Wykonawca dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jednym miernikiem
elektrochemicznym do pomiarów stężenia fosforowodoru PH3 powyżej 150 ppm i przedłoży
wraz z ofertą:
- certyfikaty kalibracji miernika/-ów elektronicznego/-ych z ostatnich, kolejnych 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie oraz aktualny certyfikaty kalibracji miernika/-ów elektronicznego/-ych.
Oferty niespełniające warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w pkt a),
b), c) nie będą brane pod uwagę
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt a), b), c)
powyżej muszą być załączone wraz z ofertą w celu oceny ich przez Zamawiającego.
*przez zabytek nieruchomy rozumie się zgodnie z art. 3 pkt. 1 i pkt. 2 Ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.):
nieruchomość, jej część lub zespół nieruchomości będące dziełem człowieka lub związane z
jego działalnością i stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, których
zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na posiadaną wartość historyczną,
artystyczną lub naukową. .Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży
oświadczenie w powyższym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty
oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
5.2 Niespełnienie warunku udziału stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy
i odrzucenia oferty, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia dokumentów.
6.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt 5.1, Wykonawcy winni załączyć
następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wykaz usług - Załącznik nr 2
b) Wykaz osób - Załącznik nr 3
c) Dokumenty potwierdzające doświadczenie (np. referencje)
d) Certyfikaty kalibracji
7.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.
7.1 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą mailową.
8. Termin związania ofertą.
8.1 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Opis sposobu przygotowywania ofert
9.1
9.2
9.3
9.4
9.5
9.6
9.7
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie składające się na
przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod
rygorem nieważności.
Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje
oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Ofertę należy sporządzić wg Formularza ofertowego (Załącznik nr 1) oraz załączyć
wymagane oświadczenia i dokumenty.
Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy - uprawnienie to powinno wynikać z dokumentów
załączonych do oferty.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:
Oferta na: Wykonanie usługi fumigacji kościoła pw. św. Marcina Biskupa w ramach
zadania pn. ,,Remont kościoła p.w. św. Marcina Biskupa z Tours w Gwieździnie"
lub przesłać na adres mailowy: inwestycje@rzeczenica.pl.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego,
składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty według takich samych zasad
jak składanie oferty, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej ,,zmiana oferty" lub
,,wycofanie oferty".
10.2 Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert
zwraca się Wykonawcom bez otwierania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny
11.1 Cenę oferty brutto należy wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1).
11.2 Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym,
z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
11.3 Cena zawiera wszelkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie
z warunkami zapytania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, podatki po stronie
Zamawiającego i jest niezmienna w toku realizacji niniejszego zamówienia.
12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
12.1 Kryteria i ich znaczenie:
CENA - 100 %
Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
12.2 Sposób oceny ofert.
Ocenie w oparciu o ww. kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie
podlegające odrzuceniu.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt.) w kryterium CENA
ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację całego zamówienia. Punkty
w
pozostałych
ofertach
zostaną
wyliczone
ze wzoru:
Najniższa oferowana cena spośród wszystkich ofert
C = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 100 %
Cena ofertowa badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników
do dwóch miejsc po przecinku.
12.3 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
12.4 Zamawiający poprawia w ofercie :
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Uwagi:
1.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzeczenica,
ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica
?
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rzeczenica jest Pani Joanna Maculewicz,
kontakt: iod@zeto.koszalin.pl lub pisemnie na adres Urząd Gminy Rzeczenica,
ul. Człuchowska 26, 77-304 Rzeczenica;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 z dnia 2019.10.24) oraz
w związku z zawieraną umową i czynnościami zmierzającymi do jej zawarcia zgodnie
art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego ,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości
Brzezie", w formie zapytania ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 raz art. 74
ustawy PZP;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy. Czas przetwarzania danych może się dodatkowo wydłużyć w związku
z możliwością finansowania zamówienia ze środków zewnętrznych (przez
darczyńców);
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
**
;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7.2 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Anna Chwedoruk - w godz. pomiędzy 8.00 a 15.00, tel. 59 833 17 22 wew. 26, e-mail:
inwestycje@rzeczenica.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.