lubelskie (Nowodwór)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Ugoszczy Kościół Filialny pw. Królowej Polski w Sominach ul. Bytowska 3 77-143 Ugoszcz powiat: bytowski tel. 661-922-533 ariel28@wp.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ugoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 661-922-533 |
Termin składania ofert: | 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele p.w. Matki Boskiej Królowej Polski w Sominach 1. Nazwa zadania; ,,Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele p.w. Matki Boskiej Królowej Polski w Sominach". Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach udzielonej dotacji przez Gminę Studzienice (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansowania z RPOZ z przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i empory oraz dwóch żyrandoli z drewnianego kościoła z 1755-57r. w Sominach, wg załączonego przedmiaru prac i dokumentacji fotograficznej. Wnętrze kościoła jest odeskowane z płaskim stropem i fasetą, chór muzyczny wsparto na słupach o prostej linii parapetu. Obiekt był wielokrotnie przemalowywany czego widać skutki. Zniszczenia obiektu: -liczne przemalowania -ogromne spękania będące na łączeniu wszystkich desek -ślady po zalaniu -łuszcząca się farba m.in. na stropie, chórze i podchórzu -odspajająca się taśma płócienna, która była przyklejona na łączeniu desek oraz w miejscu różnych dziur w celu zaślepienia ubytku -ślady po starej instalacji elektrycznej -wymiana desek wnętrza po stronie południowej nawy (deski niepomalowane) i podchórza -zniszczenia mechaniczne (obtłuczenia i dziurki po wkrętach, kołkach czy innych zaczepach) Zauważalne jest lokalne osłabienie struktury oraz ubytków drewna desek ścian. Na wielu deskach występują wzdłużne pęknięcia skurczowe drewna. Lokalnie obserwuje się także ślady wcześniejszych napraw w postaci wypełniania ubytków drewna kitem zawierającym mączkę drzewną i trociny. Polichromia ścian nosi ślady licznych przemalowań. W mniejszym stopniu odnosi się to do malowideł na deskach stropowych, a dotyczy głównie ścian świątyni. Ogólny stan zachowania polichromii jest zły. Powierzchnia jest silnie zabrudzona, w wielu miejscach widoczne ubytki i odspojenia farby. Występują także liczne ślady korozji pochodzące od gwoździ, którymi przybijano deski stropowe. Niekorzystny wpływ na stan zachowania warstwy malarskiej miało naklejenie pasów płóciennych w miejscach łączenia czy ubytków. Klej glutynowy zakładano większym pędzlem niż szerokość płóciennego pasa. Powstały w ten sposób nadmiar kleju uległ z czasem degradacji powodując zniszczenia malowidła. Odspojone pasy płótna uwidaczniają szczeliny między deskami, a także pociągają za sobą warstwę malarską. Po wstępnych oględzinach i analizie wizualnej można stwierdzić, iż warstwa malarska w dużej mierze była monochromatyczna. W miejscu odspojeń farby lub odkrywek z lat wcześniejszych można zauważyć dominujący kolor zielony, który był częstym kolorem występującym w kościołach luterańskich. Zamówienie udzielone będzie w podziale na części: Część nr 1: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i empory. Część nr 2: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch żyrandoli. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Część nr 1: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i empory. a) Dokumentacja fotograficzna obiektu b) Wykonanie powiększonych odkrywek. c) Usunięcie wtórnych elementów d) Usunięcie wtórnych warstw malarskich e) Impregnacja. f) Dezynfekcja odeskowania g) wykonanie koniecznych napraw stolarskich. h) Uzupełnienie ubytków drewna. i) Uzupełnienie lub rekonstrukcja warstwy malarskiej farbami odpowiednimi do drewna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Część nr 2: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch żyrandoli. a) Demontaż obiektu. b) Rozmontowanie żyrandola i usunięcie starej elektryki. c) Zalutowanie ewentualnych pęknięć ramion lutem mosiężnym, wyprostowanie zdeformowanych elementów. Sprawdzenie i korekta mocowań. d) Kąpiel obiektu w roztworze wodorotlenku sodu z dodatkiem detergentu w celu usunięcia patyny oraz usunięcia starych lakierów oraz zastosowanie innych środków w celu oczyszczenia mosiądzu z patyny e) Obfite płukanie obiektu w wodzie destylowanej. f) Wypolerowanie g) Zabezpieczenie metalu h) Wymiana elektryki i oprawek. i) Montaż obiektu. Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenia zamówienia: https://bip.studzienice.pl/ w zakładce ,,Zamówienia publiczne - > zapytania ofertowe 2024: https://bip.studzienice.pl/dokumenty/2065 Składanie ofert: Oferty w formie pisemnej, należy złożyć: pocztą na adres: Ul. Bytowska 3, 77-143 Ugoszcz LUB dostarczą osobiście na adres Parafii: Ul. Bytowska 3, 77-143 Ugoszcz 11. Termin złożenia oferty; ofert należy złożyć w terminie do dnia 07.06.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 1 lipca 2025 r. dla cz.1 i cz.2. Wymagania: 3. Sposób obliczenia ceny oferty: Przygotowując ofert Wykonawcy mając obowiązek zapoznać się z niniejszym ogłoszeniem oraz załączonymi do niego dokumentami. W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych do niego dokumentów. W celu przedstawienia ceny wymagane jest podanie w Formularzu Oferty ceny netto, wartości podatku VAT i ceny brutto za całość zamówienia. Cena oferty BRUTTO powinna być podana cyfrowo i słownie - wq wzoru Formularza Oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania, Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, Zamawiający załączył do niniejszego ogłoszenia przedmiary robót/prac. Przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowi 1:1 podstawy do sporządzenia wyceny. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania wszystkich części zamówienia przez jednego Wykonawcę. 5. Termin związania ofertą: 30 dni. 6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace na okres 24 miesięcy. Szczegółowe zapisy dot. gwarancji zawiera projekt umowy. 7. Sposób płatności; wynagrodzenie płatne przelewem, na podstawie wystawionej faktury VAT w terminie do 35 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Szczegółowe warunki dotyczące płatności zawiera projekt umowy załączony do ogłoszenia. 8. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferty należy przygotować w formie pisemnej, zgodnie z załączonym do niniejszego ogłoszenia Formularzem Oferty. 2. Oferta powinna zawierać: pełne dane Wykonawcy wraz z adresem siedziby, adresem mailowym, numerem telefonu kontaktowego, imię i nazwisko osoby (osób) upoważnionych ze strony Wykonawcy do podpisania umowy, cenę ofertową netto, brutto wraz z podaniem wartości podatku VAT, termin wykonania zamówienia, termin związania ofertą. 3. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a. jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego lub b. została złożona przez podmiot: i. niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowych lub ii. powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym c. została złożona po terminie składania ofert określonym w rozdziale XIII Zapytania ofertowego, d. oferowany produkt nie potwierdza zgodności z odpowiednimi normami lub z normami równoważnymi. 9. Warunki udziału w postepowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponować co najmniej jedną osobą, która spełnia warunki. a. Zamawiający uzna, ze ww. warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował zadania w zakresie zadań dotyczących prac przy obiektach zabytkowych ruchomych w latach 2020-2023 r., w tym: i. wykonał konserwację i restaurację wnętrza co najmniej jednego drewnianego kościoła lub kaplicy (dla części nr 1); ii. wykonał konserwację i restaurację co najmniej 2 obiektów drewnianych i polichromowanych (dla części nr 1); iii. wykonał konserwację i restaurację co najmniej jednego metalowego świecznika/ żyrandola (dla części nr 2). Za dokumenty poświadczające wykonane zlecenia poświadczają kopie protokołów odbiorów lub referencje. b. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami przy zabytkach, zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (dla części nr 1 oraz dla części nr 2) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data złożenia oferty u Zamawiającego. 12. Kryteria oceny ofert; Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Cena-100 % 13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie mailowo zawiadomi wybranego oferenta oraz telefonicznie. w toku badan ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. W sytuacji zaistnienia szczególnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postepowania bez podania uzasadnienia, a takie do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty. Uwagi: 14. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) Informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Ugoszczy, tel. 661-922-533 e-mail ariel28@wp.pl 2) kontakt z inspektorem ochrony danych w Diecezji: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Ugoszczy 3) dane osobowe przetwarzane będą w celu podpisania umowy i realizacja zadania, zgodnego z zapisami zapytania ofertowego, 4) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem; 5) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Dekretu; 6) podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celu określonego w pkt. 3. Kontakt: 15. Szczegółowych wyjaśnień i informacji w sprawie niniejszego zapytania ofertowego udzielają: Proboszcz Parafii Ksiądz Ariel Januszewski, tel. 661-922-533 e-mail: ariel28@wp.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024