Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5344z ostatnich 7 dni
23313z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny w Ugoszczy Kościół Filialny pw. Królowej Polski w Sominach
ul. Bytowska 3
77-143 Ugoszcz
powiat: bytowski
tel. 661-922-533
ariel28@wp.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Ugoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 661-922-533
Termin składania ofert: 2024-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele p.w. Matki Boskiej Królowej Polski w Sominach
1. Nazwa zadania; ,,Renowacja ścian wewnętrznych oraz żyrandoli w kościele p.w. Matki Boskiej
Królowej Polski w Sominach".
Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach
udzielonej dotacji przez Gminę Studzienice (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansowania z RPOZ z
przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i
empory oraz dwóch żyrandoli z drewnianego kościoła z 1755-57r. w Sominach, wg załączonego
przedmiaru prac i dokumentacji fotograficznej. Wnętrze kościoła jest odeskowane z płaskim stropem i
fasetą, chór muzyczny wsparto na słupach o prostej linii parapetu. Obiekt był wielokrotnie
przemalowywany czego widać skutki.
Zniszczenia obiektu:
-liczne przemalowania
-ogromne spękania będące na łączeniu wszystkich desek
-ślady po zalaniu
-łuszcząca się farba m.in. na stropie, chórze i podchórzu
-odspajająca się taśma płócienna, która była przyklejona na łączeniu desek oraz w miejscu
różnych dziur w celu zaślepienia ubytku
-ślady po starej instalacji elektrycznej
-wymiana desek wnętrza po stronie południowej nawy (deski niepomalowane) i podchórza
-zniszczenia mechaniczne (obtłuczenia i dziurki po wkrętach, kołkach czy innych zaczepach)
Zauważalne jest lokalne osłabienie struktury oraz ubytków drewna desek ścian. Na wielu deskach
występują wzdłużne pęknięcia skurczowe drewna. Lokalnie obserwuje się także ślady wcześniejszych
napraw w postaci wypełniania ubytków drewna kitem zawierającym mączkę drzewną i trociny.
Polichromia ścian nosi ślady licznych przemalowań. W mniejszym stopniu odnosi się to do malowideł
na deskach stropowych, a dotyczy głównie ścian świątyni. Ogólny stan zachowania polichromii jest zły.
Powierzchnia jest silnie zabrudzona, w wielu miejscach widoczne ubytki i odspojenia farby. Występują
także liczne ślady korozji pochodzące od gwoździ, którymi przybijano deski stropowe. Niekorzystny
wpływ na stan zachowania warstwy malarskiej miało naklejenie pasów płóciennych w miejscach
łączenia czy ubytków. Klej glutynowy zakładano większym pędzlem niż szerokość płóciennego pasa.
Powstały w ten sposób nadmiar kleju uległ z czasem degradacji powodując zniszczenia malowidła.
Odspojone pasy płótna uwidaczniają szczeliny między deskami, a także pociągają za sobą warstwę
malarską.
Po wstępnych oględzinach i analizie wizualnej można stwierdzić, iż warstwa malarska w dużej mierze
była monochromatyczna. W miejscu odspojeń farby lub odkrywek z lat wcześniejszych można
zauważyć dominujący kolor zielony, który był częstym kolorem występującym w kościołach
luterańskich.
Zamówienie udzielone będzie w podziale na części:
Część nr 1: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i empory.
Część nr 2: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch żyrandoli.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Część nr 1: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich ścian, stropu i empory.
a) Dokumentacja fotograficzna obiektu
b) Wykonanie powiększonych odkrywek.
c) Usunięcie wtórnych elementów
d) Usunięcie wtórnych warstw malarskich
e) Impregnacja.
f) Dezynfekcja odeskowania
g) wykonanie koniecznych napraw stolarskich.
h) Uzupełnienie ubytków drewna.
i)
Uzupełnienie lub rekonstrukcja warstwy malarskiej farbami odpowiednimi do drewna.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Część nr 2: Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich dwóch żyrandoli.
a) Demontaż obiektu.
b) Rozmontowanie żyrandola i usunięcie starej elektryki.
c) Zalutowanie
ewentualnych
pęknięć
ramion
lutem
mosiężnym,
wyprostowanie
zdeformowanych elementów. Sprawdzenie i korekta mocowań.
d) Kąpiel obiektu w roztworze wodorotlenku sodu z dodatkiem detergentu w celu usunięcia patyny
oraz usunięcia starych lakierów oraz zastosowanie innych środków w celu oczyszczenia
mosiądzu z patyny
e) Obfite płukanie obiektu w wodzie destylowanej.
f) Wypolerowanie
g) Zabezpieczenie metalu
h) Wymiana elektryki i oprawek.
i)
Montaż obiektu.

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści zapytania
ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenia
zamówienia: https://bip.studzienice.pl/ w zakładce ,,Zamówienia publiczne - > zapytania ofertowe
2024: https://bip.studzienice.pl/dokumenty/2065

Składanie ofert:
Oferty w formie pisemnej, należy złożyć:
pocztą na adres: Ul. Bytowska 3, 77-143 Ugoszcz
LUB
dostarczą osobiście na adres Parafii: Ul. Bytowska 3, 77-143 Ugoszcz
11. Termin złożenia oferty; ofert należy złożyć w terminie do dnia 07.06.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do dnia 1 lipca 2025 r. dla cz.1 i cz.2.

Wymagania:
3. Sposób obliczenia ceny oferty:
Przygotowując ofert Wykonawcy mając obowiązek zapoznać się z niniejszym ogłoszeniem oraz
załączonymi do niego dokumentami.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi niezbędne do wykonania
przedmiotu umowy, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych
do niego dokumentów.
W celu przedstawienia ceny wymagane jest podanie w Formularzu Oferty ceny netto, wartości podatku
VAT i ceny brutto za całość zamówienia.
Cena oferty BRUTTO powinna być podana cyfrowo i słownie - wq wzoru Formularza Oferty
stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania, Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku,
Zamawiający załączył do niniejszego ogłoszenia przedmiary robót/prac. Przedmiary mają charakter
pomocniczy i nie stanowi 1:1 podstawy do sporządzenia wyceny.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na
każdą z części. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania wszystkich części zamówienia
przez jednego Wykonawcę.
5. Termin związania ofertą: 30 dni.
6. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace na okres 24
miesięcy.
Szczegółowe zapisy dot. gwarancji zawiera projekt umowy.
7. Sposób płatności; wynagrodzenie płatne przelewem, na podstawie wystawionej faktury VAT w
terminie do 35 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury
VAT.
Szczegółowe warunki dotyczące płatności zawiera projekt umowy załączony do ogłoszenia.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferty należy przygotować w formie pisemnej, zgodnie z załączonym do niniejszego ogłoszenia
Formularzem Oferty.
2. Oferta powinna zawierać: pełne dane Wykonawcy wraz z adresem siedziby, adresem mailowym,
numerem telefonu kontaktowego, imię i nazwisko osoby (osób) upoważnionych ze strony
Wykonawcy do podpisania umowy, cenę ofertową netto, brutto wraz z podaniem wartości podatku
VAT, termin wykonania zamówienia, termin związania ofertą.
3. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
a. jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego lub
b. została złożona przez podmiot:
i. niespełniający warunków udziału w postępowaniu ofertowych lub
ii. powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym
c. została złożona po terminie składania ofert określonym w rozdziale XIII
Zapytania ofertowego,
d. oferowany produkt nie potwierdza zgodności z odpowiednimi normami lub z
normami równoważnymi.
9. Warunki udziału w postepowaniu:
1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponować co
najmniej jedną osobą, która spełnia warunki.
a. Zamawiający uzna, ze ww. warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował zadania
w zakresie zadań dotyczących prac przy obiektach zabytkowych ruchomych w latach
2020-2023 r., w tym:
i. wykonał konserwację i restaurację wnętrza co najmniej jednego drewnianego kościoła
lub kaplicy (dla części nr 1);
ii. wykonał konserwację i restaurację co najmniej 2 obiektów drewnianych i
polichromowanych (dla części nr 1);
iii. wykonał konserwację i restaurację co najmniej jednego metalowego świecznika/
żyrandola (dla części nr 2).
Za dokumenty poświadczające wykonane zlecenia poświadczają kopie protokołów odbiorów lub referencje.
b. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami
przy zabytkach, zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. (dla części
nr 1 oraz dla części nr 2)
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data złożenia oferty u Zamawiającego.
12. Kryteria oceny ofert; Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena-100 %
13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający niezwłocznie mailowo zawiadomi wybranego oferenta oraz telefonicznie.
w toku badan ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
W sytuacji zaistnienia szczególnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego
postepowania bez podania uzasadnienia, a takie do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
14. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r.
(dalej: Dekret) Informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii Magdaleny
w Ugoszczy, tel. 661-922-533 e-mail ariel28@wp.pl
2) kontakt z inspektorem ochrony danych w Diecezji: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marii
Magdaleny w Ugoszczy
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu podpisania umowy i realizacja zadania, zgodnego z
zapisami zapytania ofertowego,
4) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
5) mają Państwo prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych, gdy uznają
Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy Dekretu;
6) podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celu określonego w pkt. 3.

Kontakt:
15. Szczegółowych wyjaśnień i informacji w sprawie niniejszego zapytania ofertowego udzielają:
Proboszcz Parafii Ksiądz Ariel Januszewski, tel. 661-922-533 e-mail: ariel28@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.