Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
155z dziś
6165z ostatnich 7 dni
20666z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie łazienki, wyremontowanie pomieszczenia socjalnego powstałego przy nowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie łazienki, wyremontowanie pomieszczenia socjalnego powstałego przy nowej łazience, remont magazynku przy sali gimnastycznej, korytarza i wejścia ewakuacyjnego, szatni, wejścia głównego w budynku

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych w Korytnicy
Korytnica 206
28-305 Sobków
powiat: jędrzejowski
tel. 41 3871025
zoeao@op.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sobków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 3871025
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na:
,, Wykonanie łazienki, wyremontowanie pomieszczenia socjalnego powstałego przy nowej łazience, remont magazynku przy sali gimnastycznej, korytarza i wejścia ewakuacyjnego, szatni, wejścia głównego w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy".
2. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
,,Wykonanie łazienki , wyremontowanie pomieszczenia socjalnego powstałego przy nowej łazience, remont magazynku przy Sali gimnastycznej, korytarza i wejścia ewakuacyjnego, szatni, wejścia głównego w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy".
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1) Wyodrębnienie pomieszczenia z przeznaczeniem na łazienkę dla personelu wraz z odprowadzeniem kanalizacji, wyremontowanie pozostałego pomieszczenia socjalnego.
Wyszczególnienie robót rozbiórkowych:
a) Wykucie otworu pod drzwi -90cm, Wyszczególnienie robót montażowych:
a) Postawienie ścianki działowej z płyty GK - 9,6m2,
b) Montaż podwieszanego sufitu - 12,5m2,
c) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz pomalowanie na biało - 73,3m2,
d) Położenie płytek na ścianach kolor - jasne pastele do wysokości 2 m oraz na podłodze - 3 lm2; antypoślizgowość RIO. Zaprawa do spoinowania płytek wodoodporna, elastyczna, odporna na zabrudzenia, na pęknięcia i ścieranie oraz plamoodporna,
e) Wymiana skrzydeł drzwiowych wejściowych do pomieszczenia socjalnego: drzwi białe
f) Montaż ościeżnicy i drzwi wejściowych do łazienki: drzwi białe z otworami wentylacyjnymi,
g) Podpięcie łazienki do istniejącej kanalizacji,
h) Montaż armatury:
- 1 umywalka, 1 bateria, - 1 sedes, 1 spłuczka
i) Założenia i podłączenie nowych gniazdek, j) Założenie 1 lustra,
k) Założenie uchwytu na papier
1) Zamontowanie i podłączenie 1 suszarki do rąk,
2) Remont magazynku na sprzęt sportowy
Wyszczególnienie robót montażowych:
a) Wylanie nowej posadzki - 2,2m2,
b) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz pomalowanie na biało - 21,2m2,
c) Położenie płytek na podłodze oraz cokolików - 2,2m2; antypoślizgowość RIO. Zaprawa do spoinowania płytek wodoodporna, elastyczna, odporna na zabrudzenia, na pęknięcia i ścieranie oraz plamoodporna
3) Remont korytarza oraz wejścia ewakuacyjnego
Wyszczególnienie robót rozbiórkowych:
a) Usunięcie starej, drewnianej futryny wraz z progiem - 1 szt,
b) Usunięcie starej, drewnianej boazerii, Wyszczególnienie robót montażowych:
a) Wylanie nowej posadzki - 3,4m2,
b) Położenie płytek na podłodze wraz z cokolikami - 3,4m2,
c) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz pomalowanie na biało - 76,8m2,
d) Pomalowanie lamperii farbą wodną
4) Remont szatni
Wyszczególnienie robót rozbiórkowych:
a) Usunięcie starej, drewnianej boazerii,
b) Skucie płytek na podłodze - 22,5m2, Wyszczególnienie robót montażowych:
a) Położenie płytek na podłodze - 22,5m2'
b) Położenie cokolika-21 mb,
c) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz pomalowanie na biało -- 89,7m2,
d) Pomalowanie lamperii farbą wodną.
5) Remont wejścia głównego
Wyszczególnienie robót rozbiórkowych:
a) Usunięcie starej, drewnianej boazerii,
b) Usunięcie starej, drewnianej futryny wraz z drzwiami oraz zlikwidowanie wejścia z wiatrołapu na korytarz - 1 szt.
Wyszczególnienie robót montażowych:
a) Wymiana drzwi wejściowych do podpiwniczenia oraz do szatni - 2 szt. białe 90 cm.,'
b) Wymiana drzwiczek do rozdzielni elektrycznej - 3 szt.,
c) Wykonanie gładzi na ścianach i suficie oraz pomalowanie na biało - 33,7m2,
d) Pomalowanie lamperii farbą wodną
6) Przed złożeniem oferty Wykonawca dokona oględzin w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (ograniczenia lub zwiększenia ) zakresu zamówienia.
8) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9) Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia znalazły się zapisy wskazujące na określoną rzecz lub wskazanie producenta czy dostawcy lub wynika to z podanych w opisie przedmiotu parametrów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rzeczy równoważnych tzn. o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej równym parametrom określonym przez Zamawiającego.
10) Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z zakresem wykonywanych robót, posiada doświadczenie i wiedzę techniczną pozwalające na zrealizowanie całego zamówienia złożonego przez Zamawiającego wg wymaganiom Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) i z przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa BHP.
11) Wszystkie niezbędne materiały do realizacji całego zamówienia Wykonawca dostarcza na własny koszt. Na wszystkie wbudowane materiały Wykonawca przedłoży Zamawiającemu atesty i certyfikaty potwierdzające dopuszczenie o stosowaniu w krajach Unii Europejskiej.

Dokument nr: ZO.261.3.5.2024

Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert: 14.05.2024 godz. 9.30

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin złożenia oferty:
4.1. Ofertę należy złożyć do dnia 14.05.2024, do godz. 9.00 w Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie, Ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków, lub elektronicznie na adres: zoeao@op.pl z opisem:
,, Wykonanie łazienki, wyremontowanie pomieszczenia socjalnego powstałego przy nowej łazience, remont magazynku przy sali gimnastycznej, korytarza i wejścia ewakuacyjnego, szatni, wejścia głównego w budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Korytnicy".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 15.08.2024 r.

Wymagania:
4.2. Termin dokonania wizji - wg uzgodnienia telefonicznego.
4.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
7. Warunki płatności:
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będą na zasadach określonych w załączniku do zapytania ofertowego - Wzór do umowy Załącznik nr 3
8. Sposób przygotowania oferty:
8.1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania, w języku polskim, czytelnym pismem.
8.2. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 3.
8.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
9.1. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (PLN).
9.2. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9.3. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierować przy wyborze oferty,
wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny.
10.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami: Kryteria oceny ofert: Cena oferty-100%
10.2. W ramach niniejszego zapytania ofertowego planowany jest wybór Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która będzie miała najniższą cenę brutto.
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu udzjelenia zamówienia:
Wykonawca, którego oferta została ceniona jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu.
o w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
12. Gwarancja:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonana pracę na okres 36 miesięcy od daty odbioru robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia uprawnień wynikających z gwarancji.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna dotycząca RODO na okoliczność pozyskania danych osobowych od osoby fizycznej, której dane te dotyczą:
Zgodnie żart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
Administrator Danych
Administratorem Państwa danych osobowych będzie Zespół Placówek Oświatowych w Korytnicy, Korytnica 206, 28-305 Sobków,
Możesz się z nami skontaktować:
-- listowanie: Korytnica 206, 28-305 Sobków;
-- telefonicznie: 41 3874 016.;
-- drogą mailową: zpo.korytnica@wp.pl.
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Mariusz Piskorczyk. Można się z nim skontaktować telefonicznie: 665 586 173 lub za pomocą korespondencji elektronicznej adres: biuro@opentech.com.pl;
Cel i podstawa przetwarzania oraz okres przetwarzania:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RO DO;
4. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela pracownik ZOEAO w Sobkowie - Edyta Kupis tel. 41 3871025, e-mail: zoeao@op.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.