Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja karawanu pogrzebowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja karawanu pogrzebowego

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Wsi Kieleckiej
ul. Jana Pawi a II 6
25-025 Kielce
powiat: Kielce
Tel . : (41) 344-92-97, tel. 41 315 41 71 wew. 118
zapytaniaofertowe@mwk.com.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel . : (41) 344-92-
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn. ,,Konserwacja karawanu pogrzebowego ze Zbiorów Muzeum Wsi Kieleckiej"
DYREKTOR Katarzyna Korus
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Konserwacja karawanu pogrzebowego ze Zbiorów Muzeum Wsi Kieleckiej"
zgodnie z programem prac konserwatorskich wskazanym w Załączniku nr 1 do Zapytania.
2. W trakcie przeprowadzonych prac, nie może zostać naruszona oryginalna substancja obiektów. Wszystkie przeprowadzone podczas prac badania i identyfikacje mają być badaniami nieniszczącymi. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem prac konserwatorskich oraz zapisami postanowień umowy (Załącznik nr 5 do Zapytania).
3. Wszystkie prace konserwatorskie należy realizować zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (t.j. Dz. U.2018 r poz.1609 ze zm.).
4. Prace konserwatorskie na obiektach wykonane będą w pracowni Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również przewiezienie eksponatu przez Wykonawcę prac konserwatorskich z pracowni konserwatorskiej Zamawiającego do pracowni konserwatorskiej Wykonawcy i ich retransport. Miejsce odbioru eksponatu: Muzeum Wsi Kieleckiej, Park Etnograficzny w Tokarni, Tokarnia 33, 26-026 Chęciny.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest w ramach określonej w Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 do Zapytania ceny ryczałtowej za całość przedmiotu zamówienia, ubezpieczyć eksponat na czas transportu, pobytu w pracowni konserwatorskiej Wykonawcy oraz na czas retransportu do pełnej wartości eksponatu, tj. 30 000,00 zł

CPV: 92521220-7, 92522100-7, 92520000-2

Dokument nr: MWK.DKZ.271.11.2024

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 należy przesłać na adres poczty elektronicznej zapytaniaofertowe@mwk.com.pl do dnia 15 maja 2024 r. do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ OKRES RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI
1. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (jednakże nie później niż do dnia 13 grudnia 2024 r. )
2. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru Przedmiotu umowy bez uwag.

Wymagania:
Czas pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Adres strony internetowej: www.mwk.com.pl Adres e-mail do korespondencji: zp@mwk.com.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Muzeum Wsi Kieleckiej o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, w związku z art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. 2022 poz. 1360 z późn. zm.).
7. Szczegółowe zasady i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia wraz z programem prac konserwatorskich - Załącznik Nr 1 do Zapytania,
b) Dokumentacja fotograficzna obiektu - Załącznik Nr 1a do Zapytania,
c) Projektowane postanowienia umowy - Załącznik Nr 5 do Zapytania.
8. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich zniszczeń dokonanych w majątku Zamawiającego i powstałych w trakcie realizacji zamówienia, a niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej.
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane już na etapie składania oferty. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
10. Umożliwia się dokonanie Wykonawcy wizji lokalnej i zapoznanie się ze stanem eksponatów w siedzibie Zamawiającego w Muzeum Wsi Kieleckiej Oddział: Park Etnograficzny w Tokarni i zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić w dni robocze w godzinach 7.00 - 15:00, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiajacym. W sprawie wizji należy kontaktować się mailem na adres: konserwacja@mwk.com.pl bądź telefonicznie 41 315 41 71 wew. 118
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie Zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę który spełnia przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 poz. 129 z późn. zm.)1
2. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o której mowa w Rozdziale V oraz spełnią warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą skierowaną przez niego do realizacji niniejszego zamówienia publicznego - konserwatorem drewna bądź konserwatorem dzieł sztuki specjalność konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej, UWAGA!
1) wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich w zakresie drewna (lub dzieł sztuki specjalność konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej), tj. zgodnie z art. 37 a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z 2021 r., poz. 710 ze zm.) ma ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytuacją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii , o których mowa w art. 14 a ust. 2 Lista Skarbów Dziedzictwa.
2) zgodnie z art. 37 h ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - "wykształcenie i tytuły zawodowe, o których mowa w art. 37a, art. 37b, art. 37d i art. 37e, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi
1 Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą1, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu nr 269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.
3) zgodnie z art. 37f ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - "Przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, uwzględnia się udział w tych pracach, badaniach lub robotach, prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011 r." 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez
Wykonawcę ,,wykazu osób" - wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
VII. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODMIOTÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia wskazane w Rozdziale V ust. 2 Zapytania ofertowego składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę.
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU
1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
5) ,,wykaz osób" wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganego pełnomocnictwa albo złoży wadliwe, Wykonawca wezwany zostanie do jego uzupełnienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
3. W przypadku nie złożenia lub złożenia wadliwego dokumentu o którym mowa w ust. 1 punkt 4) i 5) Wykonawca wezwany zostanie do jego uzupełnienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
4. Zamawiający odstąpi od wezwania, o którym mowa w ust. 2 i 3, jeżeli oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
IX. WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym, lub w formie skanu dokumentów sporządzonych w formie pisemnej (zawierającej zwykły podpis pisemny osoby uprawnionej) i przesłanych w formacie np.
jpg, jpeg, pdf, png.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia a jej zawartość i sposób sporządzenia musi być zgodny z postanowieniami Zapytania ofertowego.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1233).
7. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:
a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,
b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
XI. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy: MWK.DKZ.271.11.2024
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane na adres: zapytaniaofertowe@mwk.com.pl
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze Stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej www.mwk.com.pl.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania. Dokonaną zmianę treści Zapytania Zamawiający udostępni na stronie internetowej www.mwk.com.pl
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako
obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w pełnym zakresie objętym Zapytaniem ofertowym poprzez wskazanie w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) całkowitej ceny brutto (wraz z podatkiem VAT).
3. Do wyliczenia ceny brutto Wykonawca zastosuje właściwą stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości procentowej obowiązującej w dniu składania ofert.
4. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny oferty brutto.
5. Cena musi zostać podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia -poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
6. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Informację o wyniku postępowania upublicznione zostaną w taki sposób, w jaki zostało upublicznione Zapytanie ofertowe.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą winien dostarczyć informacje o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazanie pełnomocnictw, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
3. Wykonawca przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile będzie dotyczyć).
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych złożonych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ
UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO; OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA OUDZIELENIE ZAMÓWIENIA,
0 ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY
1. Projektowane postanowienia umowy określone zostały w Załączniku nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy:
1) konieczności wprowadzenia zmian w programie działań konserwatorskich,
2) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
3) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności powodującej przerwanie wykonywania prac przez
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy polegających na zmianie sposobu dokonywania płatności za wykonaną usługę poprzez zmianę jej częstotliwości z płatności jednorazowej na płatności częściowe w sposób i na warunkach uzgodnionych pomiędzy Stronami.
XVII. WARUNKI ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ DOKONANIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Uwagi:
XIV. OCENA OFERT, KRYTERIA OCENY OFERT, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
NA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERUM OCENY OFERTY
1. W pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z treścią niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Jeżeli w wyniku oceny ofert okaże się, że oferta zawiera oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający je poprawi, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego,
b) oferta została złożona z przekroczeniem terminu wskazanego w niniejszym Zapytaniu ofertowym,
c) jej forma nie odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym,
5. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
6. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny (C) - waga 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Maksymalna liczba punktów do otrzymania przez Wykonawcę w ramach tego kryterium wynosi 100. Punkty przyznane Wykonawcy za to kryterium będą wynikały z wyliczenia na podstawie poniższego wzoru: C min.
C =-x 100 % x 100 [pkt]
C bad.
gdzie:
C - liczba punktów badanej oferty,
Cmin. - najniższa cena wypływająca z ważnych ofert,
Cbad. - cena oferty badanej.
7. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów w ramach przyjętego kryterium. Największa liczba punktów, jaką można uzyskać to 100. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XVIII. KLAUZULA INORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
1 w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce;
b) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych którym jest Pani Anna Rubinkiewicz, tel. 41 344 92 97 wew. 114, kom. 602 779 754; e-mail: odo@mwk.com.pl, abcrodo@onet.pl;
c) dane osobowe przekazane Zamawiającemu w związku z niniejszym postepowaniem przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, są one niezbędne do wyboru Wykonawcy w oparciu o sformalizowane procedury udzielania zamówień publicznych spoczywające na Zamawiającym i przepisy ustawy Pzp;
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli, jak również zostaną udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej;
e) administrator będzie przetwarzać dane osobowe w zakresie przedmiotowego postępowania, mającego na celu wynegocjowanie postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to, że danymi chronionymi w zakresie procedury udzielania zamówienia będą wszelkie dane osobowe znajdujące się w ofertach i/lub wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku prowadzonego postępowania. Przetwarzanie dotyczy danych osobowych tylko osób fizycznych, takich jak: samych wykonawców, podwykonawców, osób trzecich udostępniających swój potencjał, ich pełnomocników, pracowników, reprezentantów osób prawnych, itp., ujawnionych w toku postępowania na każdym jego etapie. Jednocześnie Zamawiający podkreśla, że wystarczające będzie wskazanie jedynie tych danych, których Zamawiający wyraźnie żąda i/lub tych, które wprost potwierdzają spełnienie wymagań przez Wykonawcę;
f) administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy;
g) dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania tej umowy i archiwizowane w okresie wyznaczonym w wewnętrznych regulacjach obowiązujących w Muzeum Wsi Kieleckiej;
h) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
i) w odniesieniu do danych osobowych, przekazanych przez Wykonawcę, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (w tym nie podlegają profilowaniu), stosowanie do art. 22 RODO;
j) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
k) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą
i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) niniejszego postępowania oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Kontakt:
6. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest:
Wioletta Brzezińska-Marjanowska, tel. 41 315 41 71 wew. 118, e-mail: konserwacja@mwk.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.