Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana rur spustowych od strony zachodniej budynku z instalacją grzewczą rynien i rur...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana rur spustowych od strony zachodniej budynku z instalacją grzewczą rynien i rur spustowych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników' KRUS w Iwoniczu Zdroju
ul. ks. Jana Rąba 22
38-440 Iwonicz-Zdrój
powiat: krośnieński
Tel. 664 172 782
przetargi@crriwonicz.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Iwonicz-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 664 172 782
Termin składania ofert: 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiot zapytania :
Wymiana rur spustowych od strony zachodniej budynku z instalacją grzewczą rynien i
rur spustowych
2.Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres robót
Przewidziano następujący zakres robót na budynku od strony zachodniej i częściowo od strony północnej:
o demontaż rur spustowych metalowych bez zamocowań wraz z utylizacją zdemontowanych elementów,
o demontaż lejów spustowych z rynny dachowej i rynny daszku nad balkonem.
o montaż nowych lejów rynny dachowej (wymiana z podtynkowych na nadtynkow e),
o montaż rur spustowych metalowych RAL7016,
o demontaż rewizji z czyszczakiem
o montaż nowych rewizji z czyszczakiem
o montaż systemu automatycznego ogrzewania rynien i rur spustowych,
o demontaż rynny daszku nad balkonem od strony północnej,
o montaż nowej rynny daszku nad balkonem od strony północnej.
Wykonawstwo robót
1. Roboty rozbiórkowe
Demontaż istniejących rur spustowych metalowych wraz z utylizacją.
Demontaż lejów spustowych podtynkowych z rozbiórka części elewacji.
Demontaż rynien wraz z lejami na daszku od strony północnej.
2. Roboty7 budowlane.
1. Montaż rur spustowych metalowych o średnicy 100mm na ścianach budynku 5 szt. X 15m bez istniejących obejm zakotwionych w ścianie przy pomocy kołków rozprężnych.

Połączenie rury spustowej ze sztucerem za pomocą kolanek.
Odprowadzenie wody z rur spustowych za pomocą muf systemowych.
Montaż nowych rynien na daszku od strony północnej ok. 12m i podłączenie ich do rur spustowych.
Montaż nowych rewizji z czyszczakiem pomiędzy mrą spustową, a rurą kanalizacji deszczowej (5szt).
Zabezpieczenie termiczne i izolacyjne oraz uzupełnienie ubytków w części ściany i elewacji powstałych wskutek wymiany leja (z podtynkowego na zewnętrzny) ok. 2m2 (przywrócenie stanu pierwotnego elewacji).
2. Montaż instalacji ogrzewania rynien, rur spustowych.
Do sterowania pracą instalacji należy zastosować sterownik z czujnikiem temperatury.
Skrzynkę rozdzielczą należy umieścić w pomieszczeniu porządkowym przy szybie windowym. Wyjście zasilania i czujników temperatury poprzez połać dachową. Miejsce przejść uzgodnić z Zamawiającym.
Temiostat pracuje na jednej strefie z jednym czujnikiem temperatury, instalacja została podzielona na pięć oddzielnych stref, zasilane do każdej strefy z oddzielnych bezpieczników. Należy doprowadzić oddzielne zasilanie do skrzynki rozdzielczej z rozdzielni głównej zużycie energii wynosi ok. 6,5 kW ( ok. 20m)
Wymagania dotyczące materiałów.
I. Systemy rynnowe z blachy metalowej spełniające wymagania normy PN-EN 612 i PN- EN 988 - Specyfikacja techniczna płaskich wyrobów dla budownictwa.
Ze względów technologicznych i estetycznych wymagane jest zastosowanie sytemu rur spustowych od jednego producenta i kolon-stycznie dopasowanych do pozostałych (znajdujących się na budynku).
Weryfikacja spełnienia warunków zawartych w powyższych normach na podstawie Krajowej deklaracji właściwości użytkowej, którą Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji przez wbudowaniem.
Wymagana akceptacja przez Zamawiającego wszystkich materiałów i technologii zastosowanych podczas realizacji zadania.
2.System automatycznego podgrzewania rynien i rur spustowych.
Ponieważ przewłody grzejne muszą być instalowane w rurach spustowych, ich moc jednostkowa w zależności od strefy klimatycznej powinna wynosić:
II. III. IV strefa klimatyczna: 40 W/m (dla rur o średnicy nie większej od 12cm dopuszcza się przyjęcie mocy jednostkowej 20 W/m).
Należy przyjąć III strefę klimatyczną.
3. Do odbioru Wykonawca dostarczy wymagane przepisami certyfikaty, aprobaty techniczne, pomiary elektryczne .
3. Ważne informacje :
Opisy prac i podane obmiary mają dla Wykonawcy charakter wyłącznie pomocniczy. Wszystkie pomiary podane przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zwery fikować samodzielnie we własnym zakresie i na swój koszt, po dokonaniu pomiarów' bezpośrednio u Zamawiającego i przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (UWAGA: należy dokonać obmiarów z natury).

Zabezpieczenie terenu budowy
Prace będą prowadzone w trakcie trwania turnusu rehabilitacyjnego w obiekcie CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju, w związku z powyższym teren prac musi być odpowiednio zabezpieczony przed dostępem osób nieupoważnionych, a trwające prace nie będą stanowiły zagrożenia dla osób i zakłócenia pracy Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższego standardu utrzymania w czystości i w porządku terenu prac oraz otoczenia na bieżąco, utrzymania terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania prac, m.in. wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy - dotyczy zarówno pracowników Wykonawcy jak i osób trzecich.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia : 15.05.2024 r. o godz.: 10.30.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy złożyć do dnia 15.05.2024r. do godz. 10.00 w siedzibie Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu-Zdroju, Ul. ks, Jana Rąba 22 - pokój 112 w formie papierowej w zamkniętej kopercie, z podaniem nazwy i adresu oferenta i dopiskiem : ,,Oferta na wymianę rur spustowych" lub drogą elektroniczną na adres: przetargi@crriwonicz.pl - podpisany skan oferty' i załączników w ty tule w iadomości podać: ,,Oferta na wymianę rur spustowych". Sama oferta winna być złożona jako załącznik do emaila. W przypadku składania oferty drogą eletroniczną Zamawiający nie odpowiada za problemy wynikające z niepoprawności działania systemu informaty cznego, skutkiem których może być brak wpływu oferty lub jej w pływ po wyznaczonym terminie. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (Iwonicz-Zdrój, Ul. ks, Jana Rąba 22) lub na elektroniczną na skrzynkę emailową Zamawiającego (przetargi@crriwonicz.pl). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie (po 15.05.2024r. po godz. 10:00) nie będą podlegały ocenie.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania : do dnia 30.10.2024r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem stosowania art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 PLN
Wizja lokalna
Przed złożeniem oferty Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do odbycia wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu prac. Wizję lokalną należy przeprowadzić przy udziale przedstawiciela Zamawiającego - termin należy uzgodnić telefonicznie pod nr telefonu : 664 172 782. Wizji można dokonywać w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do 13:30. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. W sytuacji odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej wymaganej przez Zamawiającego, a nie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wg załącznika nr 3 Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełniania w określonym terminie. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej zostanie odrzucona.
Ubezpieczenie OC
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedłoży polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ubezpieczenia musi obejmować termin wykonania zamówienia.
4. Wymagania dla oferentów.
Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (zawartych w Formularzy ofertowym).
5. Okres związania ofertą : 30 dni
7. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia odbioru bezusterkowego.
8. Warunki płatności: Przelew : 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura może być wystawiona po wykonaniu całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru (zgodnie z umową). Zamawiający nie wypłaca zaliczek ani faktur
wystawinacych częściowo. Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (cena ryczałtowa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego ).
Wykonawca powinien wliczyć w cenę oferty wszelkie czynności związane z prawidłowym wykonaniem robót określonych w zadaniu, co do zasady będą to:
- wykonanie prac pomiarowych i prac przygotowawczych.
- koszt pracy sprzętu oraz koszty dowozu i odwozu sprzętu na/z terenu prac,
-koszt użytych materiałów wraz z kosztami ich zakupu. transportu i magazynowania.
- wywóz odpadów i/lub zużytych materiałów poza teren prac i zutylizowanie zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami,
- wykonanie prac zgodnie z wyżej opisana technologią oraz zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną,
- uporządkowanie terenu robót,
- wszystkie koszty związane z kosztami pośrednimi, zyskiem kalkulacyjnym i podatkami obligatoryjnymi.
9. Kry terium wyboru najkorzystniejszej oferty': Najniższa cena.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia/ uzupełnienia oferty. Nie dotyczy to przypadku, gdy Wykonawca w formularzu nie wskaże ceny oferty.
Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
11. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty :
1 )Podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1
2) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej -zał. Nr 3
3) Specyfikację cenową - kosztorys ofertowy
12. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji.
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w ciągu pięciu dni roboczych licząc od dnia otwarcia ofert. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej : www.crriwonicz.sanatoria.com.pl ( zakładka bip).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny w każdym czasie, również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert.

Kontakt:
13. Osoba do kontaktu
mgr inż. Andrzej Kuliga - Kierownik Działu administracyjno-technicznego
tel. 664 172 782 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.