Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Winnica ul. Pułtuska 25 06-120 Winnica powiat: pułtuski tel. (23) 691 40 87 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Winnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (23) 691 40 87 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Usunięcie i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Winnica". I. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Winnica w zakres, którego wchodzi: ? Zadanie nr 1 - Zbieranie, załadunek, przygotowanie do transportu oraz transport, a także przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwiania w ilości 85 Mg 2. Usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. poz. 649 ze zm.) 3. Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do usunięcia. 5. Przewidywana ilość odpadów zawierających azbest przeznaczona do usunięcia wynosi 85Mg. 6. Odbiór, przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek, transport, a także przekazanie wyrobów zawierających azbest na miejsce składowania należy do Wykonawcy. II. Obowiązki Wykonawcy 1. Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest oraz zasadach wykonania usługi, wg kolejności na otrzymanej liście nieruchomości wskazanych do odbioru lub demontażu wraz z odbiorem. 2. Przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, a także z terenu prac, zgłoszenie pracy właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy i właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. poz. 649 ze zm.) 3. Odbiór, pakowanie, ważenie i załadunek odpadów przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 4. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 5. Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko posiadające zezwolenie na składowanie tego rodzaju odpadów niebezpiecznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Ważenie odbieranych płyt azbestowo - cementowych ma odbyć się w obecności: oddającego eternit, przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru; Zleceniobiorca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół, który ma zawierać, co najmniej następujące informacje: nazwa zadania, nazwa Wykonawcy, imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w m2 i Mg), Łączny koszt odbioru i utylizacji eternitu od oddającego eternit. 7. Zbieranie pisemnych potwierdzeń od osób, od których odpady będą odebrane. 8. Zapewnienie odpowiedniej organizacji i zabezpieczenia placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po przeprowadzonych pracach 9. Podczas odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację: - dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: kart przekazania odpadów, - protokołów odbioru eternitu od właścicieli posesji objętych zadaniem potwierdzające ilość odebranych odpadów, 10.Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. Dokument nr: IS.271.2.24.2024 Składanie ofert: VIII. Termin miejsce składania ofert 1. Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres pocztowy Gminy Winnica, Ul. Pułtuska 25, 06-120 Winnica do 15.05.2024 r. lub złożyć za pomocą platformy e-puap na skrytkę pocztową /ugwinnica/SkrytkaESP. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: o Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany od dnia podpisania umowy do dnia 28.06.2024 r. Wymagania: 11. Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi. 12.Ochrona danych osobowych zawartych w przekazanej liście nieruchomości. Dane tam zawarte Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.). 13. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i jego realizacja uwarunkowana jest zawarciem umowy pomiędzy Zamawiającym a WFOŚiGW. V. Warunki złożenia oferty: Ofertę w formie pisemnej według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zapytania - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w następujący sposób: osobiście lub listownie na adres Urząd Gminy Winnica, 06-120 Winnica, ul. Pułtuska 25. O zachowanym terminie decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Winnica. Kontakt: Szczegółowych informacji udziela Pani Paulina Otłowska, tel. (23) 691 40 87 |
© eurobudowa.pl 2004-2024