Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
131z dziś
6141z ostatnich 7 dni
20642z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wibroprasa z formami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wibroprasa z formami

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Topmix Jankowski Jarosław
10
98-210 Dzigorzew
powiat: sieradzki
603500668
biuro@betontopmix.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189322
Województwo: łódzkie
Miasto: Dzigorzew
Wadium: ---
Nr telefonu: 603500668
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wibroprasa do produkcji prefabrykatów betonowych wraz z kompatybilnym zestawem form - 1 kpl.
Powstaje w kontekście projektu
FEWP.10.02-IZ.00-0068/23 - Wzrost konkurencyjności firmy TOPMIX w Przykonie poprzez wdrożenie nowej usługi produkowania prefabrykatów oraz udoskonalanej gamy produktowej - prefabrykatów betonowych

Część 1
Wibroprasa do produkcji prefabrykatów betonowych z formami

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Wibroprasa do produkcji prefabrykatów betonowych wraz z kompatybilnym zestawem form - 1 kpl.
Stan: fabrycznie nowe
I. Wibroprasa - 1 szt.
Do produkcji prefabrykatów betonowych
Minimalne parametry urządzenia:
- moc zainstalowana - min. 30 kW,
- możliwość podłączenia 4 wibratorów,
- ilość wibratorów - min. 2+2,
- moc wibratorów - min. 19,6 kN,
- czas cyklu - max. 10 min,
- wysokość leja zasypowego - min. 2300 mm - max. 2700 mm,
- pojemność zbiornika na beton - min. 1,5 m3 -max. 2,4 m3,
- zasięg szuflady min. 1300 mm - max. 1900 mm,
- maszyna musi posiadać system natrysku środka antyadhezyjnego,
- maszyna musi być wyposażona, w dwa niezależne układy hydrauliczne odrębne dla maszyny i form,
- wszystkie zużywające się części muszą być przykręcone, a nie przyspawane,
- wszystkie połączenia sworzniowe maszyny muszą posiadać wymienne panewki
- wszystkie układy elektryczne maszyny muszą być podłączone do szafy sterowniczej przez szybkozłącza,
- połączenia hydrauliczne między maszyną, a formą za pomocą szybkozłączy hydraulicznych, tak aby wymiana formy nie wymagała użycia narzędzi,
- urządzenie w pełni automatycznie, minimalizujące podczas obsługi użycie siły fizycznej.
II. Formy do produkcji płyt parkingowych (2 szt.)
Formy do produkcji płyt o specyfikacji zgodnej z rys. stanowiącym zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
- do wyrobu płyt o wymiarach 600 mm x 600 mm x 100 mm (1 szt.) oraz 610 mm x 610 mm x 100 mm (1 szt.),
- 8 zaworów odpowietrzających,
- 2 wibratory z płytami montażowymi, kablami i wtyczkami.
III. Forma do produkcji płyt drogowych (1 szt.),
- do wyrobu płyt drogowych o wymiarach min. 3000 mm x 1500 mm x 150 mm,
- boki otwierane za pomocą siłowników hydraulicznych,
- 4 haki do podnoszenia płyty drogowej,
- fazka górna 7x7 [mm], dolna 10x10[mm]
- 2 wibratory z płytami montażowymi, kablami i wtyczkami.
W przypadku, gdy w opisie lub wymogach podano do zastosowania nazwy ze wskazaniem określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia, mogą być one zastąpione rozwiązaniami równoważnymi lub lepszymi, o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podane.
Okres gwarancji
Minimum 12 miesięcy

CPV: 42636100-4, 42641300-4, 43415000-5

Dokument nr: 2024-68518-189322, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-05

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
turecki
Gmina
Przykona
Miejscowość
Przykona

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy warunkowej i ostatecznej zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
- Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
- Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
- Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
- Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Brak spełnienia przesłanek świadczących o wykluczeniu (zgodnie ze wskazanym
w zapytaniu ofertowym zakresem wykluczeń).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1 100 000,00 PLN.
- Złożenie specyfikacji przedmiotu zamówienia, pozwalającej na weryfikację wszystkich wymagań minimalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (wzór własny oferenta).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-07
Data ostatniej zmiany
2024-05-07 21:33:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
? Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN, będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = (C min / C r) x 65
C min - cena minimalna w zbiorze
C r - cena oferty rozpatrywanej
A n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
- Punkty w ramach kryterium okres gwarancji w miesiącach, będą przyznawane wg następującej formuły:
B n = G r/ G max x 15
G r - okres gwarancji oferty rozpatrywanej
G max - okres gwarancji - wartość maksymalna w zbiorze (w miesiącach)
B n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
- Punkty w ramach kryterium pro środowiskowego: moc zainstalowana wibroprasy w kW, będą przyznawane wg następującej formuły:
C n = (M min / M r) x 10
M min - moc minimalna w zbiorze
M r - moc oferty rozpatrywanej
C n - liczba punktów przyznana ofercie
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
- Punkty w ramach kryterium zapewnienie dostępności części zamiennych przez okres min. 10 lat liczonych od dnia odbioru urządzeń, będzie przyznawane wg następującej zasady:
Spełnia - 10 pkt.
Nie spełnia - 0 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Stanisław Marcinkowski
tel.: 603500668
e-mail: biuro@betontopmix.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.