lubelskie (Nowodwór)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa czyszczenia rynien w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdański Uniwersytet Medyczny ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. (58) 349 10 59, 58 349 11 11 agnieszka.borys-tancula@gumed.edu.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (58) 349 10 59, |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa czyszczenia rynien w budynkach W imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia rynien deszczowych z liści, osadów/nanosów w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, zgodnie z zapisami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 2. Typy powierzchni do mycia wraz z szacunkową ilością: Lp- Wyszczególnienie Liczba metrów 1 Czyszczenie rynien 8 000 3. Powyższe wyszczególnienie ilości metrów jest wartością szacunkowa niezbędna do przeprowadzenia postępowania zakupowego. W ramach realizacji umowy ilości mogą ulec zmianie, zgodnie z postanowieniami umowy. 4. Wykonawca realizuje umowę za pomocą: a) własnego sprzętu; b) własnych środków czystości; c) przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem; Dokument nr: IGN.4/2024 Składanie ofert: V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty można składać do dnia 16 maja 2024 r. do godz. 11.00. a) Pocztą: Gdański Uniwersytet Medyczny Ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk z dopiskiem na kopercie ,,Dział Gospodarczy" b) Osobiście: Budynek Administracyjny - Dział Gospodarczy, Ul. Dębinki 1, c) E-mail: agnieszka.borys-tancula@gumed.edu.pl oraz gospodarczy@gumed.edu.pl Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Umowa obowiązuje od dnia podpisania do wyczerpania kwoty wartości niniejszej umowy lub do czasu dwukrotnego wyczyszczenia rynien we wszystkich obiektach będących przedmiotem umowy w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. Wymagania: IV. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W celu potwierdzenia ubiegania się o udzjelenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, 2. oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego, Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę - oryginał powyższych dokumentów złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy. Uzupełniając ww. ofertę wraz z załącznikami, w pozycjach, które nie dotyczą Wykonawcy zaleca się dokonanie wpisu tekstu o treści ,,nie dotyczy" lub przekreślić daną część w oświadczeniu oraz złożyć podpis poniżej, w oznaczonym do tego miejscu. Proszę nie modyfikować wzoru oświadczenia, tj. nie usuwać jego treści. VI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Cena oferty musi być ceną brutto oraz być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku. 2. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki od towarów i usług wynikające z obowiązujących przepisów 3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Kontakt: VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniona jest: mgr Agnieszka Borys-Tańcula - tel. (58) 349 10 59 E-mail: agnieszka.borys-tancula@gumed.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024