dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Gliwice)
śląskie (Żory)
śląskie (Pszczyna)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowychwraz z fundamentami |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki (+48) 71 787 35 34, 32 718 50 29, 32 718 50 33; helpdesk@logintrade.net |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | 4 000,00 zł |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla nieczynnego rurociągu, zbiornika naziemnego, podpór wraz z fundamentami zlokalizowanego na terenie JSW S.A.KWK ,,Knurów- Szczygłowice" Ruch Knurów. 6. Lista produktówLp. 1 Nazwa produktu Ilość Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla nieczynnego rurociągu, zbiornika naziemnego, 1 podpór wraz z fundamentami zlokalizowanego na terenie JSW S.A.KWK ,,Knurów- Szczygłowice" Ruch Knurów. Jednostka Uwagi miary pakiet Dokument nr: 12240138 Otwarcie ofert: 9. Terminy Termin rozpoczęcia licytacji: 21.05.2024 r. godz. 10:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 14.05.2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 101. ? w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 12240138. ? w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji. Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć: oferta do postępowania nr 12240138. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania Termin realizacji do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy: a) Etap 1 - do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy b) Etap II - do 2 miesięcy od daty zakończenia etapu I.. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji Wymagania: (tryb postępowania - Aukcja elektroniczna) 1. Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. dalej: Regulamin. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 50 29. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: uolejarczyk@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: uolejarczyk@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym postępowaniu. 4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. Nazwa kryterium 1. Cena 8. Reguły Aukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Czas na decyzję (w sekundach): 60 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 6. Kryterium oceny- 100 % cena 7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodniez wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty 14. Warunki płatności 1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Rozliczenia między Oferentem a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 3. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za poszczególne etapy oraz osobna faktura za przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego 5. Podstawą do wystawienia faktur będą Protokoły odbioru podpisane przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. 6. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 4 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności. 7. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. Warunki udziału Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert. Wysokość wadium: 4 000,00 zł Termin w jakim wadium zabezpiecza obowiązki Wykonawcy wynikające z udziału w niniejszym postępowaniu wynosi: zgodnie z Regulaminem. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym): Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK Knurów- Szczygłowice" 44-190 Knurów ul. Dworcowa 1, PKO BP S.A. nr konta 29 1020 2498 0000 8002 0443 8719 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 12240138 nt.: Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla nieczynnego rurociągu, zbiornika naziemnego, podpór wraz z fundamentami zlokalizowanego na terenie JSW S.A.KWK ,,Knurów- Szczygłowice" Ruch Knurów.. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium. I. 2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert: ? w kasie JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice" 44-190 Knurów ul. Dworcowa 1 zostanie złożona gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, ? oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. ? oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej) zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej wskazany w punkcie 12. W szczególności treść gwarancji powinna zawierać: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjachokreślonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021 r. , b) wskazanie sumy gwarancyjnej, c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji, d) określenie terminu ważności gwarancji. Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu. Kasa JSW S.A. KWK Knurów-Szczygłowice" jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek w godzinach od 700 - 1000 oraz 1200 - 1430 3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe: ? w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto, ? w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto. Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia). Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań). W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 48 82, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 47 16 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 47 39. Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW. III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia o aukcji. 2. Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium. 3. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider, bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) przedstawi wykaz robót wskazujących, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres) Wykonawca(w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na opracowaniu projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla obiektu budowlanego. Ww. wykaz winien zawierać przedmiot wykonanych robót, daty ich wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane. 4. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby na rzecz których wskazane w wykazie roboty były wykonane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. 6. Oświadczenie złożone na druku Formularza Ofertowego o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia osób zgodnie z ustępem IV punkt 3 i 4. Specyfikacji technicznej UWAGA Jeżeli zostaną dołączone kopie dokumentów, to muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: ? w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisaną informacją: ,,Oferta do postępowania nr 12240138 na Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonanie robót rozbiórkowych dla nieczynnego rurociągu, zbiornika naziemnego, podpór wraz z fundamentami zlokalizowanego na terenie JSW S.A.KWK ,,Knurów-Szczygłowice" Ruch Knurów. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: uolejarczyk@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu. 19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej 1. Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna. Informacje i dokumenty Wykonawca przesyła na adres e - mail: uolejarczyk@jsw.pl. W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer postępowania 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach ----- 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne ------ Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów - Szczygłowice"): Urszula Olejarczyk nr tel.: 32 718 50 29; e-mail: uolejarczyk@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Jacek Ferens tel.. 32 718 50 33; jferens@jsw.pl, |
© eurobudowa.pl 2004-2024