Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup mieszanki kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Nadbrzeżna 11 57-500 Bystrzyca Kłodzka powiat: kłodzki tel.: +48 74 8110 415, tel. 887173552 zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bystrzyca Kłodzka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 74 8110 41 |
Termin składania ofert: | 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Przedmiot zamówienia: Zakup mieszanki kruszywa dla zadania ,,Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Niedźwiedź, droga p.poż. nr 45" 2.1. Nazwa zamówienia: Zakup mieszanki kruszywa dla zadania ,,Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Niedźwiedź, droga p.poż. nr 45" 2.2. Postępowanie jest prowadzone w trybie "procedury otwartej" na podstawie pkt. 5 załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 13/2023 Dyrektora Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej z dnia 12.09.2023 w sprawie wdrożenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto 3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup: a. mieszanki kamiennej 0/63 mm w ilości 3 300 ton; b. miału kamiennego w ilości 130 ton 2) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż kruszywa, jego załadunek sprzętem Wykonawcy, oraz ważenie na wadze Wykonawcy 3) Zawilgocenie kruszywa w momencie załadunku nie może przekraczać 12% 4) Kruszywa muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2024 rok ,,O wyrobach budowlanych" i posiadać: o Certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm lub aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, o Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Polską Normą Przenosząco Normy Zharmonizowane, o Aprobatę techniczną w wypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy CPV: 14212300-3 Dokument nr: A.270.11.2024 Otwarcie ofert: 5.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.05.2024 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 5. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 5.1. Ofertę należy złożyć do 16.05.2024 zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl r. do godz. 11.00 na adres Zamawiającego: Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Zamówienie realizowane będzie w terminie do 30.08.2024. Powyższe nie uchybia możliwości wykonywania uprawnień wynikających z umowy po terminie, jak również możliwości przedłużenia okresu realizacji zamówienia w drodze zmiany umowy. 4.2. Terminy wykonania poszczególnych dostaw będą określane w Zleceniach sporządzanych przez Przedstawiciela Zamawiającego. Wymagania: Postępowanie jest prowadzone w trybie "procedury otwartej" na podstawie pkt. 5 załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 13/2023 Dyrektora Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej z dnia 12.09.2023 w sprawie wdrożenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto 3.3. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne czynności jak w opisie przedmiotu zamówienia ("Opcja"). Dodatkowe zlecenia w ramach "Opcji" mogą zostać zlecone do wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia wynikającej ze złożonej oferty (ceny ofertowej). Opcja może zostać uruchomiona zostanie przez Zamawiającego w przypadku zrealizowania ilości określonej w pkt. 3.1. SWZ któregoś z kruszywa. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawca nie może rościć prawa do jej zlecenia. 6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 6.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 7.1. Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 7.2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, informacje oraz ofertę będą przekazywane wyłącznie drogą elektroniczną. 7.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 7.4. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 7.5. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości domniema się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią. 7.6. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl 7.7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmieniać treść Zaproszenia, a dokonaną zmianę treści Zaproszenia udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 7.8. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zaproszenia konieczna będzie zmiana oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert nie więcej niż o trzy dni robocze. 8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 8.1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności. 8.2. Oferta musi być napisania w języku polskim. 8.3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 8.4. Na ofertę składają się: a. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z zał. Nr 1 do Zapytania. Formularz ofertowy musi być, pod rygorem nieważności i odrzucenia oferty, podpisany podpisem elektronicznych (podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym) b. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w pkt. 3.1.4) Zapytania ofertowego c. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na wzorze stanowiącym zał. nr 2. d. Dokument potwierdzający aktualną legalizację wagi na której Wykonawca będzie dokonywał ważenia sprzedawanego kruszywa Niezłożenie któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty !!! 8.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 9.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium: ceną - max. 100 % 9.2. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez siebie ofert dodatkowych. 9.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył w terminie wskazanym w wezwaniu wyjaśnień. 10. WARUNKI STAWIANE WYKONAWCY 10.1. Od wykonawcy wymagane jest spełnienie poniższych warunków: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał lub dysponował w miejscu załadunku wagę z aktualną legalizacją do ważenia pojazdów z kruszywem. b. Zamawiający wymaga, aby miejsce z którego będzie odbierał sprzedawane przez Wykonawcę kruszywo nie było oddalone więcej niż 25 km od miejsca budowy określonego współrzędnymi GPS 50o31'26.5"N 17o03'25.7"E Odległość 25 km liczona będzie po drogach publicznych na których nie ustanowiono ograniczenia tonażu poruszających się pojazdów poniżej 25 ton. 11. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE 11.1. Wykonawca przestawi wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że przez oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, min. Aprobaty Techniczne, ew. Certyfikaty dopuszczające do stosowania proponowanych materiałów w drogownictwie. 11.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów o których mowa w pkt. 11.1., Zamawiający wezwie wykonawcę do uzupełnienia dokumentów. 11.3. W przypadkach, gdy przedłożone dokumenty o których mowa w pkt. 11.1. budzą wątpliwości Zamawiającego w zakresie ich zgodności z opisem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie. 12. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZMIAN ZAWARTEJ UMOWY 12.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie określonym załączniku nr 3 Uwagi: 13. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 13.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. - dalej ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej, e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl, tel. 74 811 04 15. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: piotrkensicki.iod@interia.eu 13.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 13.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 13.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 13.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 - 19 oraz 74 - 76 PZP. 13.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.7. Niezależnie od postanowień pkt 20.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. 13.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 13.10. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 13.11. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 13.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13.13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Kontakt: 7.9. Osoba do kontaktu po stronie Zamawiającego w zakresie procedury zamówienia - Piotr Kensicki zulbystrzyca@wroclaw lasy.gov.pl; tel. 887173552 |
© eurobudowa.pl 2004-2024