Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi i okien wewnętrznych oraz regulacja wskazanych okien |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INTERFERIE S.A Ul. Chojnowska 41 59-220 Legnica powiat: Legnica tel. 76 749 54 00, tel. 605 578 725 interferie@interferie.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. 76 749 54 00, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi i okien wewnętrznych oraz regulacja wskazanych okien w Sanatorium Uzdrowiskowym ARGENTYT w Dąbkach, Ul. Wydmowa 17, 76-156 Dąbki (woj. zachodniopomorskie), zgodnie z poniższym zestawieniem : Budynek Zakres usługi Szt. Wymiary (mm) Opis STOŁÓWKA (KUCHNIA) wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicą na drzwi metalowe 4 900x2050 drzwi metalowe z okuciami, zamkiem i klamką wraz z ościeżnicą w kolorze białym z podcięciem SYLWIA, POKÓJ NR 2206 wymiana drzwi balkonowych jednoskrzydłowych PVC 1 830x2210 drzwi balkonowe jednoskrzydłowe z okuciami i klamką wraz z ościeżnicą w kolorze białym, potrójnie szklone ADRIAN, I PIĘTRO, KORYTARZ PRZY WINDZIE wymiana drzwi balkonowych jednoskrzydłowych PVC+ FIX 1 2110x2230 drzwi balkonowe jednoskrzydłowe PVC+ FIX wraz z ościeżnicą w kolorze białym, potrójnie szklone Składanie ofert: Sposób i termin składania ofert Oferty należy składać w wersji elektronicznej w terminie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 15.00 na adresy e- mailowe : interferie@interferie.pl; jerzy.dziewieckie@interferie.pl; Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 14.06.2024 r. Lokalizacja: Sanatorium Uzdrowiskowym ARGENTYT w Dąbkach, Ul. Wydmowa 17, 76-156 Dąbki (woj. zachodniopomorskie) Wymagania: Oferent, którego oferta będzie przyjęta zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie obmiarów przed realizacją zlecenia. Usługa będzie realizowana w czynnym obiekcie przy udziale służb obiektu. IV. Opis warunków udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia. 2. Gwarantują wysoką jakość zleconej usługi. 3. Gwarantują bezpieczeństwo gości w trakcie realizacji usługi poprzez właściwą organizację i oznakowanie miejsca robót. 4. Posiadają polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. w zakresie przedmiotu zlecenia. 5. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Oferent musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi oraz uprawnionymi do wykonania zamówienia. 7. Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości. 8. Oferent musi oświadczyć, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się przyjąć od Zamawiającego zlecenie. 9. Wymaga się, aby Oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Oferentów w postępowaniu przetargowym. Oferent ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty. 11. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej. 12. Oferent musi gwarantować wymagany poziom jakości wykonania przedmiotu oferty poprzez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 13. Zamawiający może wezwać Oferenta, którego oferta została najwyżej oceniona lub innych Oferentów zakwalifikowanych do dalszej części postępowania, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, w szczególności a. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert) odpisu z właściwego dla jednostki gospodarczej rejestru albo ewidencji w celu udokumentowania prawa do prowadzenia działalności gospodarczej oraz statusu jednostki; b. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnych (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; c. oryginał pełnomocnictwa - w sytuacji działania przez pełnomocnika; 14. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Oferent nie posiada wymaganych zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Oferenta w inne przedsięwzięcia gospodarcze Oferenta może mieć wpływ na możliwości realizacji przedmiotowego zamówienia. 15. Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty karty techniczne drzwi i okien będących przedmiotem wymiany. Podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykluczeniu podlega Oferent: 1. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późniejszymi zmianami); 2. który zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. który w razie konieczności nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą; 5. w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów 6. który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. który z innymi podmiotami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 8. który został wykluczony z postępowania, a jego oferta nie jest rozpatrywana i uznaje się ją za odrzuconą; O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Oferenta, podając uzasadnienie. Informacja na temat wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. VII. Wynagrodzenie i warunki płatności 1. Oferent określi cenę netto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia; do powyższej kwoty zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powyższe wynagrodzenie jest kwotą ostateczną i obejmuje wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Przy zapłacie faktury za wykonanie usługi Zamawiający stosuje mechanizm podzielonej płatności (split payment). 3. Termin płatności faktury: 30 dni od dnia złożenia w siedzibie Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury. VIII. Kryteria oceny ofert 1. Cena - waga 100 % (100 pkt) Kontakt: Osoba prowadząca postępowanie: Jerzy Dziewiecki, Kierownik Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami, tel. 605 578 725, jerzy.dziewiecki@interferie.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024