Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana drzwi i okien wewnętrznych oraz regulacja wskazanych okien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana drzwi i okien wewnętrznych oraz regulacja wskazanych okien

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: INTERFERIE S.A
Ul. Chojnowska 41
59-220 Legnica
powiat: Legnica
tel. 76 749 54 00, tel. 605 578 725
interferie@interferie.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 76 749 54 00, t
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi i okien wewnętrznych oraz regulacja wskazanych okien w
Sanatorium Uzdrowiskowym ARGENTYT w Dąbkach, Ul. Wydmowa 17, 76-156 Dąbki (woj.
zachodniopomorskie), zgodnie z poniższym zestawieniem :
Budynek Zakres usługi Szt. Wymiary (mm) Opis
STOŁÓWKA (KUCHNIA) wymiana drzwi
wewnętrznych z
ościeżnicą na drzwi
metalowe
4 900x2050 drzwi metalowe z okuciami,
zamkiem i klamką wraz z
ościeżnicą w kolorze białym
z podcięciem
SYLWIA, POKÓJ NR 2206 wymiana drzwi
balkonowych
jednoskrzydłowych
PVC
1 830x2210 drzwi balkonowe
jednoskrzydłowe z okuciami
i klamką wraz z ościeżnicą w
kolorze białym, potrójnie
szklone
ADRIAN, I PIĘTRO,
KORYTARZ PRZY WINDZIE
wymiana drzwi
balkonowych
jednoskrzydłowych
PVC+ FIX
1 2110x2230 drzwi balkonowe
jednoskrzydłowe PVC+ FIX
wraz z ościeżnicą w kolorze
białym, potrójnie szklone

Składanie ofert:
Sposób i termin składania ofert
Oferty należy składać w wersji elektronicznej w terminie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 15.00 na adresy
e- mailowe :
interferie@interferie.pl;
jerzy.dziewieckie@interferie.pl;

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 14.06.2024 r.
Lokalizacja: Sanatorium Uzdrowiskowym ARGENTYT w Dąbkach, Ul. Wydmowa 17, 76-156 Dąbki (woj.
zachodniopomorskie)

Wymagania:
Oferent, którego oferta będzie przyjęta zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie obmiarów
przed realizacją zlecenia.
Usługa będzie realizowana w czynnym obiekcie przy udziale służb obiektu.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia.
2. Gwarantują wysoką jakość zleconej usługi.
3. Gwarantują bezpieczeństwo gości w trakcie realizacji usługi poprzez właściwą organizację i
oznakowanie miejsca robót.
4. Posiadają polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł. w zakresie przedmiotu
zlecenia.
5. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Oferent musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi oraz
uprawnionymi do wykonania zamówienia.
7. Oferent nie znajduje się w stanie likwidacji ani upadłości.
8. Oferent musi oświadczyć, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje
się przyjąć od Zamawiającego zlecenie.
9. Wymaga się, aby Oferent zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do
przygotowania oferty.
10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Oferentów w postępowaniu przetargowym.
Oferent ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania oferty.
11. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą
osobowości prawnej.
12. Oferent musi gwarantować wymagany poziom jakości wykonania przedmiotu oferty poprzez
posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
13. Zamawiający może wezwać Oferenta, którego oferta została najwyżej oceniona lub innych
Oferentów zakwalifikowanych do dalszej części postępowania, do złożenia w wyznaczonym
terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów
potwierdzających spełnienie wymienionych powyżej warunków, w szczególności
a. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnego
(wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert)
odpisu z właściwego dla jednostki gospodarczej rejestru albo ewidencji w celu
udokumentowania prawa do prowadzenia działalności gospodarczej oraz statusu
jednostki;
b. w przypadku podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą - kserokopię aktualnych
(wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert)
zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego)
potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
c. oryginał pełnomocnictwa - w sytuacji działania przez pełnomocnika;
14. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Oferent nie posiada wymaganych
zdolności, jeśli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Oferenta w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Oferenta może mieć wpływ na możliwości realizacji
przedmiotowego zamówienia.
15. Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty karty techniczne drzwi i okien będących
przedmiotem wymiany.
Podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu
Wykluczeniu podlega Oferent:
1. w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu
restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub
sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo
restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem
wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym
postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację
majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy
z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późniejszymi
zmianami);
2. który zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
3. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
4. który w razie konieczności nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą;
5. w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd
przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w
postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych
dokumentów
6. który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd
Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. który z innymi podmiotami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą
stosownych środków dowodowych;
8. który został wykluczony z postępowania, a jego oferta nie jest rozpatrywana i uznaje się ją za
odrzuconą;
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego Oferenta, podając
uzasadnienie.
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Wynagrodzenie i warunki płatności
1. Oferent określi cenę netto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego
przedmiotu zamówienia; do powyższej kwoty zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi
przepisami. Powyższe wynagrodzenie jest kwotą ostateczną i obejmuje wszelkie koszty, jakie Wykonawca
poniesie przy realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Przy zapłacie faktury za wykonanie usługi Zamawiający stosuje mechanizm podzielonej płatności (split
payment).
3. Termin płatności faktury: 30 dni od dnia złożenia w siedzibie Zamawiającego poprawnie wystawionej
faktury.
VIII. Kryteria oceny ofert
1. Cena - waga 100 % (100 pkt)

Kontakt:
Osoba prowadząca postępowanie:
Jerzy Dziewiecki, Kierownik Działu Inwestycji i Zarządzania Nieruchomościami, tel.
605 578 725, jerzy.dziewiecki@interferie.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.