śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa ławek trapezowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 8 im. kpt. ż.w. Konstantego Maciejewicza w Kołobrzegu ul. Bogusława X/22 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski Tel./fax: +48 94 352 46 24 sekretariat@sp8kg.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel./fax: +48 94 352 |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Dotyczące zakupu i dostawy ławek trapezowych regulowanych i krzeseł regulowanych do sali lekcyjnej II. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 13 stolików trapezowych o regulowanej wysokości i 26 regulowanych krzesełek według poniższej specyfikacji: Stoliki : o Kolory blatów - niebieski kobaltowy lub zbliżony, o Rozmiar blatów ok. 130x60 lub 140x70, o Grubość blatów 18-25 mm, o Bezpieczne zaokrąglone rogi, o Stelaż metalowy i nogi w kolorze aluminium o średnicy min. 40mm., o Regulacja wysokości w zakresie rozmiarów 3 i 4 /dopuszczalne dokrętki/. Krzesełka : o Siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej, o Zakres regulacji od numeru 3 do 5 (wysokość do siedziska od 35 do 43 em), o Stelaż górny wsuwany w podstawę, kolor szary/srebrny, o Blokady uniemożliwiające uczniom manipulowanie. Zestaw winien być wykonany z wysokiej klasy materiałów posiadających certyfikaty higieniczne, które spełniają wszystkie europejskie wymogi bezpieczeństwa. Dokument nr: SP.8.IV.26.6.2024 Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy w terminie do dnia 17/05/2024 roku do godz. 15:00: 1) złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ul. Bogusława X 22, 78-100 Kołobrzeg w zamkniętej kopercie z dopiskiem '"Nazwa przedmiotu zamówienia" NIE OTWIERAĆ PRZED 17/05/2024 r. 2) przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail : sekretariat@sp8kg.pl Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia : do 30/07/2024 roku. Wymagania: III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, powinna ona zawierać proponowaną cenę usługi netto i brutto, deklarację dotyczącą terminu realizacji zamówienia, dane dotyczące wykonawcy tj.: nazwa, adres, nr NIP, nr REGON, nr telefonu, adres e-mail, dane osoby do kontaktów w sprawie zamówienia tj. imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail. IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Kryteria oceny ofert: Cena -100 % IX. Dodatkowe informacje: 1. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (miejscowość, data) Przystępując do postępowania w sprawie udzjelenia zamówienia na: działając w imieniu wykonawcy:. (podać nazwę i adres wykonawcy) OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY Oświadczam, że podlegam/nie podlegam* wykluczeniu z postępowania w zakresie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Podstawa wykluczenia: art..... ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 - o ile dotyczy). Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Kontakt: V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Joanna Greczyńska- Kierownik Administracyjny tel. 94 35 246 24 w. 23, e-mail: j.greczynska@sp8kg.pl 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024