Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów preizolowanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów preizolowanych

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o
ul. Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
Faks: +48158421950, Tel: + 48 15 8423411, +48 158423341, tel. +48158440274 wew. 27
sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: ---
Nr telefonu: Faks: +48158421950,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zarząd Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia oferty na zamówienie pn.: ,,DOSTAWA materiałów preizolowanych dla Zakładu Energetyki Cieplnej w Stalowej Woli".
Określenie przedmiotu zamówienia.
Nazwa zadania: ,,DOSTAWA materiałów preizolowanych dla Zakładu Energetyki Cieplnej w Stalowej Woli".
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów preizolowanych dla Zakładu Energetyki Cieplnej w Stalowej Woli.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2024), dopuszczony do obrotu i stosowania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego
Materiały preizolowane muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 3.

CPV: 44163000-0, 44163100-1

Dokument nr: ZP. 271.KC.15.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert.
1. Zapoznanie się komisji z ofertami nastąpi w dniu 17.05.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć do godz. 10:00 do dnia 17.05.2024 r. w formie:
1) pisemnej w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie MZK Sp. z o.o., Ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola.
Ofertę w formie pisemnej należy oznaczyć w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta). Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. Ul. Komunalna 1 37-450 Stalowa Wola
i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób
następujący:
,,DOSTAWA materiałów preizolowanych dla Zakładu Energetyki Cieplnej
w Stalowej Woli",
nie otwierać przed terminem otwarcia ofert
elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl.
Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania umowy.
Termin realizacji zamówienia : do 3 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być objęty min. 60-miesięczną gwarancją.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem i na koszt Dostawcy, zgodnie z zasadami i warunkami opisanymi w Załączniku Nr 2 - Wzorze umowy, stanowiącym integralną całość przedmiotu zamówienia.
8. Za termin wykonania zamówienia uważa się dzień podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.
11. Adres dostawy: 37-450 Stalowa Wola, ul. Handlowa 11.
12. Przedmiot umowy będzie dostarczony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem Wykonawcy. Rozładunek materiałów stanowi obowiązek Zamawiającego.
13. Wykonawca, z którym, w wyniku przeprowadzonego postępowania, zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do dostaw zgodnych z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym oraz zaoferowanych w formularzu ofertowym.
§ 3. Warunki współpracy i płatności.
Termin płatności: 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
§ 4. Opis kryteriów.
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie: cena oferty -100%.
2. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w odniesieniu do kryterium.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym.
§ 5. Opis sposobu przygotowania oferty od strony formalnej.
1. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
5. Preferowana forma oferty - oferta w postaci elektronicznej (postać elektroniczna to każda forma wyrażenia woli w formie elektronicznej).
6. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
9. Oferty sporządzone wadliwie, złożone po terminie lub na niewłaściwym formularzu mogą zostać odrzucone.
§ 6. Dokumenty wymagane od Oferentów.
Do oferty sporządzonej na wymaganym formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku, gdy ww. dokumenty pozostają aktualne w wyznaczonym terminie składania ofert, prosimy o wskazanie bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. W przeciwnym przypadku prosimy o dołączenie aktualnych dokumentów do oferty.
2. ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej).
3. Wraz z ofertą Wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty (o których mowa w pkt 12.2 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego):
1) Krajowe deklaracje zgodności dostarczanych wyrobów z wymaganiami norm:
- PN-EN 253,
- PN-EN 448,
- PN-EN 488,
- PN-EN 449,
- PN-EN 14419.
2) Deklarację określającą system surowcowy zastosowany do produkcji pianki PUR.
3) Sprawozdanie z badania współczynnika przewodzenia ciepła przeprowadzonego przez akredytowane laboratorium badawcze na aparacie rurowym, zgodnie z normami PN-EN ISO 8497 oraz PN-EN 253. Wartość współczynnika przewodzenia ciepła 7.50 (W/mK) ma być podana razem z gęstością oraz wytrzymałością na ściskanie pianki PUR, w odniesieniu do zastosowanego systemu surowcowego.
4) Sprawozdanie z badania wytrzymałości na ścinanie osiowe i styczne przed i po starzeniu przeprowadzonego przez akredytowane laboratorium badawcze.
5) Deklarację określającą materiał, z którego wykonany jest płaszcz osłonowy HDPE.
6) Aktualne (nie starsze niż pół roku) wyniki badań płaszcza osłonowego HDPE - gęstości, odporności na pękanie, skurczu wzdłużnego, wydłużenia, MFR, OH.
7) Wymiary geometryczne (średnicę i grubość ścianki) rury przewodowej i płaszcza osłonowego HDPE w funkcji DN rur preizolowanych objętych dostawą.
8) Sprawozdanie z badania obciążenia od gruntu (tzw. badania w skrzyni z piaskiem) wszystkich typów złączy preizolowanych objętych przetargiem, wykonane na 1000 cykli zgodnie z PN-EN 489.
9) Badanie obciążenia od gruntu, zgodnie z wymaganiami PN-EN 489, jest badaniem typu, co oznacza, że świadectwo ma zawierać wyniki badań co najmniej trzech złączy.
10) Złącza zgrzewane elektrycznie mają dodatkowo posiadać świadectwo badania odporności na pękanie wg ISO 16770.
11) Dla złączy zgrzewanych elektrycznie deklarację określającą materiał, z którego wykonane są mufy z wynikami badań osłony (gęstość, MFR).
12) Wytyczne układania i montażu oferowanego systemu rur preizolowanych wraz z instrukcją wykonywania złączy preizolowanych na połączeniach spawanych (w formie elektronicznej).
13) Producent systemu rur preizolowanych musi posiadać certyfikat ISO 9001, ISO 14001, PN-EN 18001 oraz certyfikat Euroheat and Power zarówno dla rur produkowanych metoda tradycyjną jak i metodą ciągłą ,,conti". Certyfikaty należy załączyć do oferty.
Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna zostać przygotowana jak oferta w formie pisemnej- skany podpisanych dokumentów zapewniających ich pełną czytelność należy przesłać na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiającego. W tytule maila należy wskazać numer postępowania oraz informacje, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Wykonawca może również złożyć ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym (nie jest to wymagane). Dopuszczona jest postać elektroniczna oferty. ,,Dopuszczalna przez Zamawiającego wielkość wiadomości e-mail zawierająca ofertę wraz załącznikami to 80 MB."
2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych warunków.
§ 8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1. Oferent określi ceny jednostkowe wymienione w formularzu ofertowym.
2. Oferent obliczy wartość pozycji poprzez przemnożenie ceny jednostkowej dla danej pozycji przez ilość jednostek.
3. Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga!
Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
4. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia.
5. Ceny jednostkowe winny być określone przez Oferenta z uwzględnieniem ewentualnych upustów.
6. Cena ofertowa powinna być podana w jednym wariancie i określona cyfrowo i słownie.
7. Jeżeli wystąpi rozbieżność pomiędzy ceną wyrażoną cyframi i słownie, ważna będzie cena wyrażona słownie.
§ 9. Okres związania ofertą.
Oferenci są związani złożoną ofertą do czasu zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
§ 10. Dodatkowe informacje.
1. Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Treść zapytań
do niniejszego postępowania prosimy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl
Pytania i odpowiedzi zostaną umieszczone na stronie https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
2. Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiedzi umieszczając informacje na stronie internetowej
https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne, jeżeli wniosek wpłynie do niego w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze przed terminem złożenia ofert. W przypadku niedochowania ww. terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania bez odpowiedzi.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, powiadamiając
0 tym niezwłocznie wszystkich Oferentów, umieszczając informacje na stronie internetowej https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
4. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego
1 Oferentów odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
5. Oferenci mogą zastrzec w ofercie informacje poufne, Zamawiający nie ma prawa tych informacji ujawnić
innym osobom. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: ,,tajemnice przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego".
3. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.
4. Zamawiający może nie podać do publicznej wiadomości kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzjelenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie uzupełnił dokumentów lub nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty jeżeli oferta Wykonawcy nie będzie ofertą najkorzystniejszą.
6. W trakcie dokonywania oceny ofert Zamawiający ma prawo do poprawienia oczywistych omyłek w tekście oferty, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Oferenta. Jeżeli Oferent nie wyrazi zgody na poprawienie oczywistych omyłek w tekście oferty, to jego oferta będzie odrzucona. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną liczbowo i słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami lub wezwania Wykonawców do ponownego złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego oraz unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
§ 12. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy.
1. Oferenci biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty pisemnie lub pocztą
elektroniczną. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana wraz z zawiadomieniem o wyniku postępowania otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.
3. Jeżeli wybrany Oferent uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.

§ 15. Regulacja prawna.
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych w Miejskim Zakładzie Komunalnym Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł i zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej progi unijne".
2. Sprawy nie ujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Kontakt:
Informacje o kontakcie z Zamawiającym.
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Oferentami jest:
> Joanna Surma, tel. +48 15 842 - 33 -41 lub tel. +48 15 844 - 02 -74 wew. 27, e-mail: jsurma@mzk.stalowa-wola.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.