Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu i konserwacji ławek i stołów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Lublińcu ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502 sport2@lubliniec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel +48 (34) 353-01- |
Termin składania ofert: | 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie remontu i konserwacji ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont i konserwacja ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu. Zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Każda pozycja wymieniona w powyższym załączniku jest częścią składową zamówienia. Dokument nr: ZP.7021.00008.2024 Składanie ofert: III. TERMIN SKŁADANIA OFERT W nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.05.2024 r. roku do godz. 13:00 (liczy się data wpływu do urzędu). IV. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać: 1.W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A 42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, osobiście. 2.Drogą elektroniczna - skan wypełnionych dokumentów, na adres e-mail: sport2@lubliniec.pl Miejsce i termin realizacji: VIII. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w terminie nieprzekraczalnym od dnia zawarcia umowy do dnia 06.06.2024r. Wymagania: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że nie jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia w podanych ilościach danego asortymentu określonych w załączniku nr 1, które mają charakter jedynie szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Niektóre pozycje usług mogą zostać w ogóle niezrealizowane. Wykonawca zobowiązuje się zatem do utrzymania cen jednostkowych podanych w ofercie, według których będą realizowane poszczególne prace zgodnie z poleceniem rozpoczęcia prac. W przypadku zmniejszenia zakresu realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez możliwości ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta. 4.Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu ofertowym Zamawiającego (Załącznik nr 2), w języku polskim. 7.Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen w przedziale od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób zostanie odrzucona. 8.Oferta powinna zawierać: a)dokładny adres i nazwę oferenta; b)wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, określone wyłącznie w walucie polskiej; c)oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;d) oświadczenie w sprawie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego; 9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem: "Oferta cenowa - remont i konserwacja ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu. Nr zamówienia: ZP.7021.00008.2024" oraz nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT 1.Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu. 2.Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę. 3.Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w pkt II ust. 8. 4.Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego. KRYTERIA WYBORU OFERT Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag: Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%. Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych - tylko w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w przypadku zastosowania rabatów, upustów promocji, należy uwzględnić w całkowitej cenie brutto oferty). Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści niniejszego zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia wszystkich warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej.VII. WYNIK POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru. 2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia zlecenia lub umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie upłynął termin związania ofertą. X. INFORMACJE DODATKOWE 1. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili, bez podania przyczyny. 3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 4. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania (art. 2 ust. 1 pkt.1 Pzp) i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia Oferenta do zawarcia umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili, bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. Uwagi: XI. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW ZAPYTANIA OFERTOWEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że:Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100. 1) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do kore- spondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5. 2) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO). 3) Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego, a następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat. 5) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6) Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy. 7) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że: 8) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100. 9) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do kore- spondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5. 10)Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO). 11)Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 12)Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego, a następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat. 13)Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 14)Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy. 15)Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: IX. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW: Sławomir Skwarski: tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502 - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedury; |
© eurobudowa.pl 2004-2024