Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu i konserwacji ławek i stołów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu i konserwacji ławek i stołów

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Lublińcu
ul. Paderewskiego 5
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502
sport2@lubliniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 (34) 353-01-
Termin składania ofert: 2024-05-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie remontu i konserwacji ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Remont i konserwacja ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu. Zakres prac został
przedstawiony w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Każda pozycja
wymieniona w powyższym załączniku jest częścią składową zamówienia.

Dokument nr: ZP.7021.00008.2024

Składanie ofert:
III.
TERMIN SKŁADANIA OFERT
W nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.05.2024 r. roku do godz. 13:00 (liczy się
data wpływu do urzędu).
IV.
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać:
1.W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu,
w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A
42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem
Poczty Polskiej, kuriera, osobiście.
2.Drogą elektroniczna - skan wypełnionych dokumentów, na adres e-mail:
sport2@lubliniec.pl

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w terminie nieprzekraczalnym od dnia zawarcia
umowy do dnia 06.06.2024r.

Wymagania:
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo
zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie, że nie jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia
w podanych ilościach danego asortymentu określonych w załączniku nr 1, które mają
charakter jedynie szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Niektóre pozycje usług mogą zostać w ogóle niezrealizowane. Wykonawca zobowiązuje się
zatem do utrzymania cen jednostkowych podanych w ofercie, według których będą realizowane
poszczególne prace zgodnie z poleceniem rozpoczęcia prac. W przypadku zmniejszenia zakresu
realizacji zadania Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
II.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu
składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez
możliwości ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty
musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta.
4.Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez
osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5.Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
6.Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu
ofertowym Zamawiającego (Załącznik nr 2), w języku polskim.
7.Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę
wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen w
przedziale od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób
zostanie odrzucona.
8.Oferta powinna zawierać:
a)dokładny adres i nazwę oferenta;
b)wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po
przecinku, określone wyłącznie w walucie polskiej;
c)oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - Załącznik nr 3 do
zapytania ofertowego;d)
oświadczenie w sprawie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę -
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej
kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem: "Oferta
cenowa - remont i konserwacja ławek i stołów w Lesie Komunalnym w Lublińcu. Nr
zamówienia: ZP.7021.00008.2024" oraz nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT
1.Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
2.Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę.
3.Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych
w pkt II ust. 8.
4.Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego.
KRYTERIA WYBORU OFERT
Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie
wybrana najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag:
Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%.
Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach
pieniężnych - tylko w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w przypadku zastosowania rabatów,
upustów promocji, należy uwzględnić w całkowitej cenie brutto oferty).
Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania
umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści niniejszego
zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia wszystkich
warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia
oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć
wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej.VII.
WYNIK POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku albo
o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie
Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia zlecenia lub umowy.
Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę
z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności, pod warunkiem, że nie
upłynął termin związania ofertą.
X.
INFORMACJE DODATKOWE
1. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania
w każdej chwili, bez podania przyczyny.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub
doprecyzowania ofert.
4. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu
ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego
postępowania (art. 2 ust. 1 pkt.1 Pzp) i nie jest równorzędne ze złożeniem
zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia Oferenta do zawarcia
umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania
w każdej chwili, bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez
wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie
przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów
przygotowania oferty.

Uwagi:
XI. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że:Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec
z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec.
Adres e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100.
1) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do kore-
spondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5.
2) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze
składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza
kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność
podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń
finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
3) Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie
przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego,
a następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat.
5) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
sprostowania (poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje
Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6) Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do
złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy.
7) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że:
8) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec
z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec.
Adres e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100.
9) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do kore-
spondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5.
10)Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze
składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza
kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność
podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń
finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
11)Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie
przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych.
12)Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego,
a następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat.
13)Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,
sprostowania (poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje
Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
14)Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do
złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy.
15)Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
IX.
OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW:
Sławomir Skwarski: tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502 - w zakresie przedmiotu zamówienia
i procedury;

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.