Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego

Data zamieszczenia: 2024-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
WARSZAWSKA 20
21-560 Międzyrzec Podlaski
powiat: bialski (podlaski)
urzad@miedzyrzecgmina.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/922874
Województwo: lubelskie
Miasto: Międzyrzec Podlaski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 1 zam. - kącik wyciszenia (lokaliz.: Pub. Sz. Podstawowa im. K.Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia - ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp - w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 2 zam. - gabinet do Biofeedback (lokal.: Pub. Sz.Podstawowa im. M.Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia - ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp - w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukacyjnej do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 3 zamówienia - sala integracji sensor. (lokaliz: Publ. Sz.Podstawowa im. M.Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia - ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp - w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukacyjnej do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 4 zamówienia - sala integracji sensor. (lokaliz.: Publ. Sz.Podstawowa im. H.Sienkiewicza w Halasach, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia - ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp - w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
1.Przedm. zamówienia są dostawy wyposażenia branżowego z zakresu działalności terapeutyczno-edukac. do placówek oświat. na terenie Gminy Międzyrzec Podl. 2. część 5 zamówienia - sala integracji sensor.(lokaliz.: Pub. Sz.Podstawowa im. Kard.S.Wyszyńskiego w Krzewicy, Krzewica 44, 21-560 Międzyrzec Podl.);3.Zakres przedmiotu zam. obejmuje w szczeg. dostawę poszczeg. elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków: A)Dostawy będą realiz. do wymienionych w ust. 2. lokalizacji. B)Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie. C) Specyfikacja poszczeg. elementów wyposażenia - ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu - została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr do 1 SWZ. D)Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego o planowanej realizacji dostaw. E)Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.: 1)osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dn.27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234), 2)bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735), 3)osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4)osób z zaburzeniami psychicz.w rozumieniu ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123), 5)osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9) ustawy Pzp, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp - w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1 wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych. D)Spełnienie wymogu wskazanego w ust. 4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonego oświadczenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogranicz. ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż min. wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertow. Zam. dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.

CPV: 39000000-2, 39150000-8, 39160000-1, 39162100-6, 39150000-8, 39160000-1, 39162100-6, 33000000-0, 33196000-0, 32320000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00315548, IN.271.13.2024.KB

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/922874
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przez platformę zakupową, która dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyrzecgmina w zakładce postępowania, pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/922874
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej:
platformazakupowa.pl 2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie wszelkich dokumentów w szczególności: zapytań, wyjaśnień, informacji, zawiadomień, wezwań, wniosków lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub postaci elektronicznej (czyli opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zapewnionych przez platformę zakupową, która dostępna jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyrzecgmina poprzez formularz ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3.Składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyrzecgmina 4.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania oraz składanie ofert nie wymaga posiadania konta na Platformie zakupowej, ani logowania do Platformy zakupowej. 5.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452),określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 9.Pozostałe informacje w SEKCJI:IX
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/922874
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/miedzyrzecgmina. 2. 13.4. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.