śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Likwidacja ujęcia wód podziemnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lębork ul. Wojska Polskiego 32 84-300 Lębork powiat: lęborski tel: (059)8635951, fax: (059)8622027, tel. 696-451-323 lebork@gdansk.lasy.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Lębork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (059)8635951, f |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Likwidacja ujęcia wód podziemnych zlokalizowanego na dz. nr 350 obr. Pogorzelice Likwidacja ujęcia wód podziemnych zlokalizowanego na dz. nr 350 obr. Pogorzelice Zamówienie realizowane ze środków własnych 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pod nazwą: ,,Likwidacja ujęcia wód podziemnych zlokalizowanego na dz. nr 350 obr. Pogorzelice". Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza oraz zabezpiecza Wykonawca. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.4.Roboty likwidacyjne polegać będą na demontażu armatury w studni - typu pompa głębinowa, przewody elektryczne, przewody wodociągowe oraz rozebraniu obudowy studni z kręgów betonowych, a także demontażu rur i filtra, umieszonych wgłębnie w ziemi. Otwór ujściowy należy zasypać chlorowanym żwirem, a końcowy odcinek odwiertu zalać na mokro betonem warstwą ok. 2,0 m. (tzw. korek w otworze geologicznym). Wykop otwarty po demontażu obudowy ujęcia należy zasypać gruntem rodzimym, tj. piaskiem gliniastym. Teren należy uprzątnąć z odpadów. Na terenie w miejscu zasypanej studni pozostawić i osadzić płytę betonową fi 1200, gr. 15 cm, z tabliczką: zlikwidowana studnia głębinowa. Roboty należy przeprowadzić przy użyciu sprzętu mechanicznego typu: koparka, samochód ciężarowy, dźwig: o Demontaż przewodu elektrycznego - 4 mb, o Demontaż przewody PE40 - 4 mb, o Demontaż pompy głębinowej - 1 szt. o Demontaż rur stalowych - 30 m, o o o o o o o o o Zasypka odwiertu chlorowanym żwirem - 4,0 m3, Zabetonowanie odwiertu - 0,5 m3 betonu, Skucie opaski betonowej o powierzchni - 3,0 m2, Demontaż studzienki z kręgów ?1200, H = 2,2 m (4 kręgi), Demontaż resztek pozostałości ogrodzenia, Zasypka wraz z zagęszczeniem wykopu po kręgach betonowych - 15,7 m3, Utylizacja odpadów typu: gruz i stal, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Inne obowiązki wynikające z Decyzji pozwolenie wodnoprawne, ustawy Prawo wodne. 3.5.Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia techniczne, wyroby i materiały ze wskazaniem producenta lub nazw własnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały i urządzenia równoważne nie mogą zmienić funkcjonalności czy standardu, zaprojektowanych rozwiązań oraz umożliwić uzyskanie efektu zamierzonego przez Zamawiającego (technicznego, ekonomicznego i ekologicznego). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7.Szczegółowy opis prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w złączniku nr 6 do zapytania ofertowego. CPV: 45111300-1, 45000000-7 Dokument nr: SA.270.28.2024 Otwarcie ofert: 7.2.Otwarcie ofert nastąpi dnia 17 maja 2024 r. o godz. 10:15 w świetlicy Nadleśnictwa Lębork, ul. Wojska Polskiego 32. 7.3.Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: 7.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT. 7.1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 10:00, w Nadleśnictwie Lębork, Ul. Wojska Polskiego 32 w pokoju nr 2. Miejsce i termin realizacji: 3.2.Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest obszar administracyjny Nadleśnictwa Lębork. Adres administracyjny obiektu: województwo pomorskie, powiat lęborski, gmina Nowa Wieś Lęborska, obr. Pogorzelice, dz. nr 350. 4.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 4.1.Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od podpisania umowy. Wymagania: ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W PRZEDZIALE KWOTOWYM DO 65 000 zł Na podstawie Zarządzenia nr 1/2021 z dnia 04.01.2021r. Nadleśniczego Nadleśnictwa Lębork w sprawie wprowadzenia do stosowania ,,w sprawie ustalania zasad zamawiania usług, dostaw i robót budowlanych w Nadleśnictwie Lębork" Podstawa prawna - z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych 2.TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA 2.1.Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przepisami kodeksu cywilnego oraz zasadami wynikającymi z przepisów o finansach publicznych, w tym art. 44 ust. 3. 2.2.Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. 3.6.Zamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Kryteria oceny ofert: 100% cena. 5.1. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w zapytaniu ofertowym przedstawi wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Referencje dokumentujące, że Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej 1 robotę o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: likwidacja studni głębinowej o głębokości co najmniej 20 m. 2) Polisę od odpowiedzialności cywilnej na wartość min. 50 tyś. wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 7.4.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 7.5.Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny. 7.6.Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) informacje dotyczące ceny. 7.7.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. 8.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY. 8.1.Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8.2.OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 4) Wykaz wykonanych robót, 5) Wykaz osób, 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej). 8.3. FORMA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą: ,,ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM". Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.4. PODPISY: Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych (zgodnie z wpisem do właściwego rejestru albo przez osobę umocowaną przez osobę (osoby) uprawnioną, przy czym umocowanie (pełnomocnictwo) musi być załączone do oferty (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty). Zamawiający, uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodne z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 8.5. PEŁNOMOCNICTWO: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (znak postępowania i przedmiot zamówienia). Jego treść powinna także identyfikować Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców, w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego Wykonawcy. 8.6. FORMA OFERTY: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3) Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. 4) Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 5) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 6) Załączniki do ofert stanowią jej integralną część i muszą być czytelnie oznaczone oraz podpisane. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem, opracowaniem i złożeniem oferty. 8.7. OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE OFERT: Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana: Nazwa i adres Wykonawcy: ................................................ ................................................ Adres Zamawiającego: Nadleśnictwo Lębork ul. Wojska Polskiego 32 84-300 Lębork Oferta na: ,,Likwidacja ujęcia wód podziemnych zlokalizowanego na dz. nr 350 obr. Pogorzelice" Nie otwierać przed dn. 17 maja 2024 r. do godz. 10:15. Kontakt: 6.INFORMACJE O Z WYKONAWCAMI. SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO 6.1.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy jest Robert Krawiec - tel. 696-451-323. |
© eurobudowa.pl 2004-2024