lubelskie (Nowodwór)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Budowa instalacji gazowej w budynku komunalnym" |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łękawica Wspólna 24 34-321 Łękawica powiat: żywiecki 338651601 lekawica@lekawica.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Łękawica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 338651601 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa instalacji gazowej w budynku komunalnym przy Ul. Żywieckiej 52 w Łękawicy" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dot. budowy instalacji gazowej w budynku komunalnym przy Ul. Żywieckiej 52 w Łękawicy. 2. Zakres prac obejmuje wymianę pieca na kocioł gazowy oraz wykonanie instalacji gazowej wraz z pracami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: a) Przedmiarze robót - Załącznik nr 4 SWZ, b) Dokumentacji technicznej - Załącznik nr 5 SWZ - c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załączniki nr 6 SWZ. CPV: 45333000-0, 45331110-0,45330000-9-,45331000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00315581, RI.272.2.2024.IS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-818d6085-0d22-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą(nie dotyczy składania ofert) ; - poczty elektronicznej lekawica@lekawica.com.pl -elektronicznej skrzynki podawczej ePUAPu pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - skrytka ePUAP: /lekawica123/skrytka 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa ,,Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: -administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Łękawica z siedzibą: Ul. Wspólna 24, 34-321 Łękawica; administrator ochrony danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Łękawicy, z którym można się skontaktować: adres e-mail: iod@lekawica.com.pl -dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; -odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 i 74-76 ustawy PZP; -dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku realizacji umowy przez okres 5 lat od zakończenia jej realizacji; -obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; -w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane; Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jego danych osobowych; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca posiada: -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Nie przysługuje Wykonawcy: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-23 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.2.2024.IS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dot. budowy instalacji gazowej w budynku komunalnym przy ul. Żywieckiej 52 w Łękawicy. 2. Zakres prac obejmuje wymianę pieca na kocioł gazowy oraz wykonanie instalacji gazowej wraz z pracami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: a) Przedmiarze robót - Załącznik nr 4 SWZ, b) Dokumentacji technicznej - Załącznik nr 5 SWZ - c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załączniki nr 6 SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - cena brutto (C): waga 60 pkt - gwarancja (G): waga 40 pkt Ilość punktów poszczególnym Wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad: Kryterium - cena (C): Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena, brana będzie pod uwagę całkowita cena brutto wskazana w formularzu ofertowym. Ilość punktów zostanie ustalona według wzoru: C = (C min : Cx) x 60 pkt. gdzie: C min - najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert, C x - cena ocenianej oferty, C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie. Kryterium - gwarancja (G): Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym okresu gwarancji wyrażonego w miesiącach odpowiednio: 36 lub 48 lub 60. Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia oferowanego okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym. W przypadku nie dokonania wyboru co do oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym, Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium gwarancja Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie: a) za okres udzielania gwarancji wynoszący 36 miesięcy - 0 pkt b) za okres udzielania gwarancji wynoszący 48 miesięcy - 20 pkt c) za okres udzielania gwarancji wynoszący 60 miesięcy - 40 pkt Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę P = C+ G C - ilość punktów w kryterium cena; G - ilość punktów w kryterium gwarancja; P - łączna ilość punktów w kryterium cena oraz gwarancja. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 273 ust 1 ustawy PZP nie będzie wzywał Wykonawcy, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje w formularzu ofertowym Załącznik nr 1 SWZ zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych lub/oraz rozwiązań równoważnych to jest zobowiązany przedstawić wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w szczególności dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa, certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wskazano i opisano w pkt 5.8 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, który został upoważniony do wykonania tej czynności. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w ust. 1, pkt VIII SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy określona jest na zasadach opisanych w § 16 Projektu Umowy stanowiącego Załącznik 3 SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: - cena brutto (C): waga 60 pkt - gwarancja (G): waga 40 pkt Ilość punktów poszczególnym Wykonawcom za dane kryterium przyznawana będzie według poniższych zasad: Kryterium - cena (C): Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena, brana będzie pod uwagę całkowita cena brutto wskazana w formularzu ofertowym. Ilość punktów zostanie ustalona według wzoru: C = (C min : Cx) x 60 pkt. gdzie: C min - najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert, C x - cena ocenianej oferty, C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie. Kryterium - gwarancja (G): Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym okresu gwarancji wyrażonego w miesiącach odpowiednio: 36 lub 48 lub 60. Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia oferowanego okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym. W przypadku nie dokonania wyboru co do oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym, Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium gwarancja Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie: a) za okres udzielania gwarancji wynoszący 36 miesięcy - 0 pkt b) za okres udzielania gwarancji wynoszący 48 miesięcy - 20 pkt c) za okres udzielania gwarancji wynoszący 60 miesięcy - 40 pkt Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę P = C+ G C - ilość punktów w kryterium cena; G - ilość punktów w kryterium gwarancja; P - łączna ilość punktów w kryterium cena oraz gwarancja. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024