Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości w ciągach dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al.Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra tel.: 683280300 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 683280300 |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - teren zamiejski OD Kłodawa III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres realizacji zamówienia jest ujęty w formularzu cenowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącymi załączniki do zapytania ofertowego. Dokument nr: RDWKŁ.2911.20.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2024-05-15 10:00:00 Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć pocztą elektroniczną lub przez platformę ePUAP w ciągu 5 dni roboczych od umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW Zielona Góra na stronie internetowej bip.zdw.zgora.pl..* do godz. 10:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30.11.2024r. Wymagania: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: 1) cena - waga 60% Zamawiający przyzna 60 pkt. ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = (Cmin /Co) x 60 pkt. gdzie: Strona 2 z 5 Cmin - najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) Co - cena brutto oferty badanej (zł) 2) czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - waga 40% tj. do 2,0 godz. - 40 pkt. (40%) pow. 2 godz. do 3 godz. - 20 pkt. (20%) pow. 3 godz. do 4,0 godz. - 0 pkt. (0%) z założeniem, że 1 pkt. odpowiada 1%. Jeżeli Wykonawca nie wykreśli w Formularzu oferty w pkt. 2 Czasu reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje Czas reakcji Wykonawcy w terminie powyżej 3 godzin do 4 godzin, a oferta w ramach tego kryterium otrzyma 0 pkt. 2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K o = C + T gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w zapytaniu ofertowym, a jego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej: 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu cenowym. 2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom. 4. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty winny być wyliczone według przepisów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Narodowym Banku Polskim. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert. Oferty można składać z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - teren zamiejski OD Kłodawa" pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę ePUAP na adres /ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP . IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie internetowej. X. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy - formularz nr 1, 2. Oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę - załącznik nr 1 do formularza ofertowego, 3. Wypełniony formularz cenowy - formularz nr 2, 4. Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, 5. Referencje potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonanie co najmniej 1 usługi w zakresie utrzymania czystości w ciągach dróg o wartości min. 80 600,00 zł brutto Dopuszcza się sumowanie usług w celu uzyskania wymaganej min. wartości brutto zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. 6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. wykażą: - zamiatarka mechaniczna samojezdna lub doczepna - 1 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. 7. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, tj. -wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, - zapewnią ciągłą dyspozycyjność i łączność przy pomocy telefonu kontaktowego, faksu, poczty elektronicznej W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek sprzętu może być spełniony łącznie. 8. Dokument potwierdzający sytuację ekonomiczną lub finansową tj. odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 80 600,00 zł brutto. XI. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia; b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego; c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Strona 4 z 5 XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra tel.: (0-68) 328-03-00, fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe udostępnione są na stronie internetowej www.zdw.zgora.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - teren zamiejski OD Kłodawa" nr sprawy: RDWKŁ.2911.20.2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zmianami) oraz realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176); 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego: Alina Sałata tel. 95 733 51 09 |
© eurobudowa.pl 2004-2024