Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbiórka budynków gospodarczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbiórka budynków gospodarczych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Korsze
ul. A. Mickiewicza 13
11-430 Korsze
powiat: kętrzyński
TEL.: 897541828
ugim_korsze@korsze.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Korsze
Wadium: ---
Nr telefonu: TEL.: 897541828
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie określonym
zarządzeniem Nr OG.0050.161.2020 Burmistrza Korsz z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie
wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty
130 tys. zł netto
,,Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych
przy ulicy Wolności w Korszach (działka nr 52
obręb 3 m. Korsze)"
DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka dwóch budynków gospodarczych znajdujących się na przy ul.
Wolności w Korszach.
Budynek gospodarczy nr 1
Pierwszy budynek gospodarczy, parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem aktualnie nieużytkowym,
wykonany w technologii tradycyjnej.
Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o kącie nachylenia ~45 o .
Pokrycie dachu dachówką ceramiczną esówką, bez rynien i rur spustowych.
W środkowej części dachu wykonano wykusz z wrotami umożliwiający składowanie płodów rolnych
np. siana.
Strop nad przyziemiem drewniany belkowy przykryty deskami.
Dostęp na poddasze z poziomu przyziemia za pomocą wewnętrznych drewnianych schodów
policzkowych.
Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej grubości 38 cm z obustronną cementowo
wapienną wyprawą tynkarską.
Fundamenty budynku ceglane gł. ok. 1 m - z cegły ceramicznej pełnej
gr. 38 cm. Systemowej wentylacji grawitacyjnej - brak.
Odwodnienie połaci dachowej na przyległy teren. Opaski odwadniającej wokół budynku - brak (jedynie
wzdłuż ściany szczytowej budynek przylega bezpośrednio do chodnika przy Ul. Wolności)
Podstawowe parametry budynku
- powierzchnia zabudowy 132,08 m 2
- kubatura 660,13 m 3
- wymiary budynku w rzucie 15,27x8,65 m
- wysokość budynku 8,36m
Stan techniczny budynku określono jako stabilny, jednocześnie większość elementów konstrukcyjnych
uległa technicznemu zużyciu na skutek braku bieżących napraw i konserwacji. W dokumentacji
fotograficznej uwidoczniono wiele nieprawidłowości: zawilgocone, spękane i zarysowane ściany
zewnętrzne budynku, znaczne ubytki tynków, zniszczona stolarka drzwiowa i okienna, zawilgocona
więźba dachowa, brak rynien, w znacznym stopniu zniszczona podłoga na poddaszu z desek
drewnianych, zniszczone wewnętrzne drewniane schody.Budynek gospodarczy nr 2
Drugi budynek gospodarczy, parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem aktualnie nieużytkowym,
wykonany w technologii tradycyjnej.
Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o kącie nachylenia ~35 o .
Pokrycie dachu blachą, bez rynien i rur spustowych.
Od strony wschodniej budynku widoczne otwory w górnej części ścian umożliwiający składowanie
płodów rolnych np. siana.
Strop nad przyziemiem drewniany belkowy przykryty deskami.
Ściany zewnętrzne murowane z cegły ceramicznej pełnej grubości 38 cm z obustronną cementowo
wapienną wyprawą tynkarską.
Fundamenty budynku ceglane gł. ok. 1 m - z cegły ceramicznej pełnej gr. 38 cm. Komin wentylacyjny
+ spalinowy murowany z cegły ceramicznej pełnej z cementowo-wapienną wyprawą tynkarską.
Opaski odwadniającej wokół budynku - brak.
Podstawowe parametry budynku
- powierzchnia zabudowy 65,52 m 2
- kubatura 251,50 m 3
- wymiary budynku w rzucie 12,5x4,82 m
- wymiary ,,dobudówki" w rzucie 1,7x3,10 m
- wysokość budynku 5,10m
Stan techniczny budynku określono jako stabilny, jednocześnie większość elementów konstrukcyjnych
uległa technicznemu zużyciu na skutek braku bieżących napraw i konserwacji. W dokumentacji
fotograficznej uwidoczniono wiele nieprawidłowości: zawilgocone, spękane i zarysowane ściany
zewnętrzne budynku, znaczne ubytki tynków, zniszczona stolarka drzwiowa i okienna, zawilgocona
więźba dachowa, brak rynien, w znacznym stopniu zniszczona podłoga na poddaszu z desek
drewnianych.
Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został zawarty w dokumentacji projektowej, która
stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.

Dokument nr: GT.7013.13.2024

Składanie ofert:
DZIAŁ V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert 17.05.2024 r., do godz. 15:00
Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, listem) w sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Korszach Ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, mailem na adres: ugim_korsze@korsze.pl, w terminie:
do dnia 17.05.2024r. do godz. 15:00.
Koperta zawierająca ofertę powinna być następująco zaadresowana:Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
Oferta na: ,,Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych przy ulicy Wolności
w Korszach (działka nr 52 obręb 3 m. Korsze)"

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zadania -- zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie.

Wymagania:
DZIAŁ II. TRYB POSTĘPOWANIA
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości mniejszej niż 130 tys. zł.
stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.
DZIAŁ IV. KRYTERIA OCENY OFERT
Nazwa kryterium
Czas realizacji zadania:
do 4 tygodni
Waga
%
100%
powyżej 4 tygodni
50%
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podawania przyczyn.
DZIAŁ VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia;
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia, tj. kierownikiem rozbiórki;
c) dokona wizji w terenie i udokumentuje to informacją o odbytej wizji lokalnej potwierdzoną
przez przedstawiciela Zamawiającego wg załącznika nr 3 do zaproszenia,
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawca:
a) dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika
nr 2 do zaproszenia;
b) dołączy do oferty potwierdzoną przez Zamawiającego informację o odbytej wizji lokalnej wg
załącznika nr 3 do zaproszenia;
c) na wezwanie zamawiającego, po dokonaniu przez niego wyboru najkorzystniejszej oferty
Wykonawca złoży kopie dokumentów dotyczących uprawnień zawodowych oraz aktualnego
zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osoby/osób
przewidzianych do realizacji zamówienia.
DZIAŁ VII. PODWYKONAWCY
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie
powierzy Podwykonawcom.
Brak złożenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek oświadczenia w tym przedmiocie zostanie uznane
przez Zamawiającego jako zamiar wykonania przez wykonawcę zamówienia siłami własnymi.
DZIAŁ VIII. OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
Najwyżej oceniona zostanie oferta Wykonawcy, który zadeklaruje najkrótszy czas realizacji zadania
oraz wyrazi zgodę na rozliczenie za wykonane prace poprzez przekazanie materiałów
pozyskanych z rozbiórki. Termin wskazany w ofercie musi uwzględniać czas jaki jest wymagany na
wykonanie pełnego zakresu prac.
DZIAŁ IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - projekt umowy.
DZIAŁ X. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
NIE DOTYCZY

Uwagi:
DZIAŁ XI. INFORMACJA DLA WYKONAWCY ZGODNIE Z ART. 13 RODO W ZWIĄZKU
Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:a) Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Korszach z siedzibą w Korszach,
ul. Adama Mickiewicza 13 11-430 Korsze
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Paulina Więckiel, tel. 534 860 829 w godz. 8-19
e-mail: iod@korsze.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.:
,,Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych przy ulicy Wolności w Korszach (działka nr 52
obręb 3 m. Korsze)".
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO -
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.