Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polska Akademia Nauk
pl. Defilad 1
00-901 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. +48 22 182 61 82
bm@pan.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 182 61 8
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Do zainteresowanych wykonawców
Kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych należących do
Polskiej Akademii Nauk

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT w celu rozeznania rynku cen
na wykonanie usługi pn.: ,,Kontrola okresowa polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego (kontrola techniczna): roczna, półroczna, pięcioletnia wybranych obiektów budowlanych będących w zasobie nieruchomości Polskiej Akademii Nauk, położonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej", z możliwością udzielenia zamówienia.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Kontrolę obiektów należy przeprowadzić w oparciu o art. 62 ust.1 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), § 4, 5 i 6 rozporządzenia MSWiA z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. nr 74 poz. 836
z późn. zm.), art. 23 Ustawy o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2021 r., poz. 497 - wykaz obiektów przeznaczonych do kontroli wraz z określeniem rodzaju kontroli stanowi Załącznik nr 2.
2. Z przeprowadzonych kontroli należy sporządzić dokumentację pokontrolną
w formie protokołów z kontroli wraz z dokumentacją fotograficzną w wersji papierowej - 2 egz. oraz elektronicznej - 1 x nośnik zewnętrzny (pendrive - w wersji edytowalnej i pdf), dla każdego budynku oddzielnie. Przykładowy wzór protokołu przekazuje Zamawiający a wykonawca uzupełni go zgodnie ze stanem faktycznym i obowiązującymi przepisami.
3. Protokół w zakresie kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych
i wentylacyjnych) przeprowadzonej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c) i 62a ust. 1,2,3,5,6 w/w ustawy Prawo budowlane jest sporządzany w formie dokumentu elektronicznego
(tzw. e-protokół), z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego obsługującego centralną ewidencję emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U z 2022 r. poz. 438, 1561, 1576, 1967 i 2456). Minister właściwy do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa określa wzór protokołu,
w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.,
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Zamawiający wymaga dodatkowo przedłożenia przez Wykonawcę jednego egzemplarza w formie papierowej stanowiącego wydruk e-protokołu z CEEB, dla każdego budynku objętego obowiązkową kontrolą stanu technicznego przewodów kominowych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zestawienie wszystkich sporządzonych e-protokołów, ze wskazaniem unikalnego identyfikatora dokumentu w CEEB.
4. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać określenie:
a) stanu technicznego elementów objętych kontrolą,
b) stopnia zużycia lub uszkodzenia elementów objętych kontrolą,
c) orientacyjnego zakresu robót remontowych do wykonania (przedmiaru), szacunkowego kosztu i kolejności ich wykonania (z określeniem stopnia pilności ich wykonania),
d) zakresu niewykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji
w protokołach z poprzedniej kontroli okresowej rocznej/pięcioletniej.
5. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywaniem przedmiotu zapytania.
6. Sprawdzenie zalecenia z poprzedniej kontroli, o ewentualnych nieprawidłowościach poinformowanie Zamawiającego.

Dokument nr: BM.DZN.223.3.2024/RS, BM 248.2024.JS.EW

Składanie ofert:
6. TERMIN SKŁADANIA ofert:

Ofertę należy przesłać w terminie do 16.05.2024 r. do godz. 15:00 na adres
e-mail: bm@pan.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia kontroli okresowej: data podpisania UMOWY
2. Termin zakończenia kontroli okresowej:
2.1. o której mowa w art. 62 ust.1 pkt 3 Ustawy Prawo Budowlane - do 31.05. 2024 r. oraz do 30.11.2024 r.
2.2. dla pozostałych kontroli okresowych - 15.07.2024 r.

Wymagania:
3. Warunki udziału w procedurze dla Wykonawców ubiegających się
o zamówienie publiczne

1. Wykonawca powinien dysponować personelem technicznym, w tym osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, w szczególności:
1.1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, obejmującą swym zakresem przeprowadzanie kontroli okresowych stanu technicznego obiektów budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
1.2. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmującą swym zakresem przeprowadzanie kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i piorunochronowych lub posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia SEP (D i E)
1.3. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmującą swym zakresem przeprowadzanie kontroli stanu technicznego w zakresie sieci
i instalacji wod-kan, gazowych, instalacji p.poż. i wentylacyjnych, zgodnie
z ustawą Prawo budowlane,
1.4. co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie przeprowadzania kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

Ww. osoby muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 poz. 1392).

4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Cena musi obejmować wszystkie koszty, poniesione przez Wykonawcę w związku
z wykonaniem zamówienia w zakresie wskazanym w pkt II Zaproszenia.

5. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć według załączonego do niniejszego zamówienia wzoru stanowiącego ofertę cenową (formularz ofertowy - Załącznik nr 1) oraz wykazu obiektów stanowiącego Załącznik nr 2 wraz z:
1. listą osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy - Załącznik nr 5 - niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,
2. pełnomocnictwem do podpisywania oferty, jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji w KRS/CEiDG. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
3. kopią dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia określonych w pkt. IV niniejszego Zaproszenia - poświadczonych za zgodność z oryginałem,
4. odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub KRS,
5. Kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - potwierdzoną za zgodność
z oryginałem.
Oferty należy przesłać w formie elektronicznej (plik .pdf podpisany przez uprawnioną osobę) na adres wskazany w pkt VII.

8. Inne istotne postanowienia dotyczące warunków realizacji zamówienia:

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tylko dokonania czynności szacowania wartości zamówienia na podstawie dokonanego rozeznania rynku w oparciu
o złożone oferty do niniejszego Zaproszenia bez dokonania wyboru oferty
i nieudzielenia zamówienia na podstawie niniejszego zaproszenia do składania ofert.
3. Wykonawca niespełniający warunków udziału określonych w pkt IV zaproszenia będzie wykluczony z procedury, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wyłącznie na jedną branżę.
6. Zamawiający zastrzega prawo do żądania wyjaśnień do złożonych ofert, możliwość przesyłania dodatkowych pytań do ofert oraz do wezwania Wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert.
7. Z Wykonawcą który złoży ofertę z najniższą ceną zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszego Zaproszenia. Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych u Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 2.
8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przesłaniem oferty do niniejszego Zaproszenia.
9. W niniejszej procedurze nie stosuje się. ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzania Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje się, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Polska Akademia Nauk, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa. Dane osobowe Wykonawcy zostały przekazane dobrowolnie w celach związanych z zawarciem i wykonaniem umowy i zostaną udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych to adres mailowy: iod@pan.pl.
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane, gdyż jest to konieczne w celu zawarcia
i realizacji umowy o i odbywa się na podstawie tej umowy (art. 6 ust. 1 lit b) RODO
4. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane i przechowywane do momentu ustania obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa.
6. Wykonawca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia (o ile jest to prawnie dopuszczalne), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
8. Dane osobowe Wykonawcy nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
7. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami:

Osoby do kontaktu oraz udzielenia informacji:
- Joanna Sosnowska - Naczelnik Działu Zarządzania Nieruchomościami BM PAN, tel. 22 182 64 42

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.