dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych wraz z badaniami wyłączników ppoż. i testami oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków powiat: Kraków Tel. 12 683 10 52, tel. 12-683-11-69, tel. 12-683-12-92 teresa.bajor@awf.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 12 683 10 52, t |
Termin składania ofert: | 2024-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych wraz z badaniami wyłączników ppoż. i testami oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w obiektach i budynkach AWF im. B. Czecha w Krakowie 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych wraz z badaniami wyłączników ppoż. i testami oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w obiektach i budynkach Akademii Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia. Dokument nr: K-2.381/24/BIP/2024 Otwarcie ofert: 12.2. Otwarcie ofert odbędzie się 15.05.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego AWF Kraków Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, pokój 305. Specyfikacja: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.awf.krakow.pl/ Składanie ofert: 12.1. Oferty należy składać do dnia 15.05.2024 r. do godz. 10:00 w jednej z poniższych form do wyboru: a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: ,,Wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych wraz z badaniami wyłączników ppoż. i testami oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w obiektach i budynkach AWF im. B. Czecha w Krakowie" Znak sprawy: K-2.381/11/BIP/2024 b) Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub dokumenty w formie elektronicznej opatrzone: kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na adres: teresa.bajor@awf.krakow.pl Miejsce i termin realizacji: 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 6.1. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2024. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest w progu poniżej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023r. poz. 1605). 3. WIZJA LOKALNA Zamawiający, przed złożeniem oferty zaprasza do odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 13.05.2024 roku. Zbiórka w holu Budynku Głównego przy portierni o godzinie 09:00. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone jako niezgodne z ogłoszeniem o zamówieniu. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu okresowych pomiarów instalacji elektrycznych o wartości prac minimum 15 000 zł brutto każda lub w budynku o ilości punktów pomiarowych min 500 szt. wraz dołączeniem dowodów potwierdzających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Ocena spełnienia warunku doświadczenia będzie dokonana na podstawie wykazu usług (załącznik nr 5 do ogłoszenia) na zasadzie spełnia / nie spełnia. 5.2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z następującymi uprawnieniami: Wykonawca musi przedstawić wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia spełniających poniższe kryteria wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Każda osoba musi posiadać Świadectwo Kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828, Nr 129 poz. 1184 oraz Dz.U. 2005 nr 141 poz.1189). a) co najmniej dwie osoby musza posiadać Świadectwo Kwalifikacji na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie wykonywania czynności: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowych - Grupy 1 Sieci, urządzenia i instalacje energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną o 1kV b) co najmniej jedna osoba musi posiadać Świadectwo Kwalifikacji na stanowisku dozoru urządzeń, instalacji i sieci w zakresie wykonywania czynności: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowych - Grupy1 Sieci, urządzenia i instalacje energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną do 1kV. Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie wskazanych powyżej uprawnień (tj. uprawnień na stanowisku eksploatacji i dozoru) pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te uprawnienia wszystkich wymagań dla poszczególnych uprawnień. Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób realizujących zamówienie. 5.3. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - oświadczenie o posiadaniu sprzętu pomiarowego spełniającego wymagane normy. 8. WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ DOSTARCZY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY Lp.Wymagany dokument 1Formularz oferty - załącznik nr 2 do ogłoszenia 2Wykaz ilości punktów pomiarowych(kalkulacja ofertowa) - załącznik nr 3 do ogłoszenia 3Wykaz osób - załącznik nr 4 + kserokopie świadectw kwalifikacyjnych tych osób 4 5 Wykaz usług - załącznik nr 5 + Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług Oświadczenie o posiadaniu sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia 6Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia 7Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - załącznik nr 7 do ogłoszenia 8Podpisane oświadczenie - załącznik nr 8 do ogłoszenia 9 10 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 9.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 9.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia wraz z wypełnionym załącznikiem nr 3 do ogłoszenia - wykazem punktów pomiarowych. 9.3. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. 9.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9.5. Oferta musi być napisana w języku polskim. 10. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 10.1. Należy wypełnić wszystkie pozycje Wykazu ilości punktów pomiarowych (kalkulacja ofertowa) - załącznik nr 3 do ogłoszenia. Następnie należy zsumować kwoty brutto wszystkich pozycji w kolumnie - Razem brutto PLN i tą SUMĘ należy przenieść do formularza oferty. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji kalkulacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia. 10.2. Zamawiający przyjmie do oceny ofert cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podaną w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do ogłoszenia. 10.3. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 10.4. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2023. 168 tj. z dnia 2023.01.23). 10.5. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 10.6. Cenę należy podać w złotych polskich. 10.7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 10.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.9. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być koniecznie do wykonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędem skalkulowania ceny lub pominięciem w wycenie elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 11. KRYTERIUM OCENY OFERT 11.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium: cena 100% 11.2. Przyznane punkty będą liczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 11.3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 11.4. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 12.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 13. TERMINY PŁATNOŚCI 13.1. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 13.2. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy. 14. POSTANOWIENIA UMOWY 14.1. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zasady realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. 15. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 15.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację. 15.2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego. 16. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 16.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert. 16.2. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w ogłoszeniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie. 16.3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy. 16.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie. 16.5. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia. Kontakt: 7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ 7.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: mgr Teresa Bajor, tel. 12 683 10 52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl 7.2. W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcą są: a) inż. Jerzy Ozimek, tel. 12-683-11-69 e-mail: jerzy.ozimek@awf.krakow.pl b) inż. Marek Guziec, tel. 12-683-12-92 e-mail: marek.guziec@awf.krakow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024