Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
822z dziś
6832z ostatnich 7 dni
21333z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany uszkodzonej jednostki klimatyzacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany uszkodzonej jednostki klimatyzacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich
ul. Strzelców Bytomskich 11
41-500 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. 697 702 053
kgross@zsm.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 697 702 053
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany uszkodzonej jednostki klimatyzacyjnej typ split
moc chłodnicza 3,5kW w sterowni Pracowni SPECT 2} Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3) W ramach umowy Wykonawca dokona wymiany uszkodzonej jednostki klimatyzacyjnej typ split moc chłodnicza 3,5kW w sterowni Pracowni SPECT oraz odbierze zdemontowany sprzęt celem utylizacji.
4) Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącej instalacji elektrycznej jak i instalacji rurowej gazów jedynie w sytuacji gdy instalację będą kompatybilne z nowymi urządzeniami i również zostaną objęte gwarancją.
A. Pozostałe warunki
5) Dokładne terminy wykonania wymiany będzie ustalone na podstawie uzgodnień z użytkownikami urządzenia
6) Wykonane czynności będą potwierdzone raportem serwisowym wraz z poświadczeniem sprawności urządzenia.
7) Ze względu na specyfikę instalacji istnieje możliwość, że konieczne będzie umawiane terminów przeglądów w godz.ch popołudniowych, nocnych lub w dni wolne od pracy.

Dokument nr: TDT/SPR/43

Składanie ofert:
9) Ofertę należy złożyć w następującej formie:
a) w postaci elektronicznej - na adres: biuropodawcze@zsm.com.pl (dopuszcza się przyjmowanie skanów dokumentów) albo
b) w formie papierowej -osobiście w Biurze Podawczym w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego - w tym przypadku wszystkie wymagane dokumenty należy opatrzyć własnoręcznym podpisem przez osobę do tego upoważnioną.
8. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2024 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Ostateczny termin wykonania wymiany w ramach realizacji zamówienia - 31.05.2024r

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1 - wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000,00 złotych netto.
8) Niezależnie od przysługującego Zamawiającemu uprawnienia wynikającego z prawa rękojmi za wady, Wykonawca udziela Zamawiającego gwarancji na zamówiony i zainstalowany sprzęt na okres 36 miesięcy od dnia dostawy.
9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa oraz z wytycznymi określonymi przez producentów urządzenia będącego przedmiotem niniejszej umowy.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo i kapitałowo.
2) Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, podlegające w szczególności na:
a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) Posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków w udziału postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w oświadczeniach Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiający (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), złożonych zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi niniejszym zapytaniem.
6. KRYTERIA WYBORU WYKONAWCY:
1) Zamawiający dokona oceny ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym
na podstawie następujących kryteriów: Cena oferty brutto(PLN) -100%. 2} Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Sposób przyznania punktów w kryterium ,,cena brutto":
najniższa cena
C = ---------------------------------------------------x 100 pkt.
cena w ofercie ocenianej Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki nin. postępowania i zostanie uznanaza najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, tj. oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
3) Opis sposobu określenia ceny ofertowej:
a) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną, obejmującą wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
b) Wyszczególniona w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) cena ma charakter niezmienny, czyli ryczałtowy w rozumieniu art.632 Kodeksu cywilnego.
c) Cena winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Cena winna zawierać cenę netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zapytania zgodnie z zapisami.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani ofert częściowych.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Oferta złożona przez Wykonawcę powinna zawierać:
a) Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1) podpisany przez Wykonawcę lub osoby do tego upoważnione -1 egz.
b) Prawidłowo wypełniony Formularz oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym (załącznik nr 2) podpisany przez Wykonawcę lub osoby do tego upoważnione-1 egz.
c) Zaakceptowany (zaparafowany) Wzór umowy (załącznik nr 3) -1 egz.
d) W przypadku działania przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Oferta, dla której Zamawiający określił wzory w formie załączników do zapytania, powinna być sporządzona zgodnie z tymi wzorami, co do treści.
7) Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty tradycyjnej Zamawiający będzie brał pod uwagę datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego, a nie datę nadania przesyłki. Adres, pod który należy przesłać ofertę pocztą tradycyjną został wskazany w pkt 1 niniejszego zapytania.
Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane.
9. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY:
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę:
1) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
2) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zapytaniu ofertowym,
3) gdy Oferent podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 835},
4) który pomimo wezwania we wskazanym terminie nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa,
5) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, jako oczywiste omyłki rachunkowe,
6) oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
7) gdy Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia,Zamawiający zastosuje w tym zakresie odpowiednio regulację z art. 224 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).
8) oferta została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji,
9) gdy Wykonawcaw okresie ostatniego roku od wyznaczonej daty składania ofert:
a) uchylił się od podpisania umowy z Zamawiającym z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub,
b) z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał wcześniej zawartą umowę z Zamawiającym, co doprowadziło do rozwiązania umowy.
10 INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA:
Zamawiający powiadomi Wykonawców o rozstrzygnięciu niniejszego zapytania ofertowego. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy. W przypadku, gdy podpisanie umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawcazobowiązany jest do wskazania innego terminu podpisania umowy z zastrzeżeniem, że termin ten nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze względem terminu pierwotnie wyznaczonego przez Zamawiającego.
11.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA, ZAMKNIĘCIE POSTĘPOWANIA BEZ DOKONANIA WYBORU KTÓREJKOLWIEK Z OFERT:
1) Niniejsze postępowanie zostanie unieważnione w przypadku:
a) gdy nie zostanie złożona żadna oferta,
b) gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy, bądź nie będzie leżał w interesie Zamawiającego,
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie oraz bez podania przyczyny.
2} Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem zamawiającego w przypadku
skorzystania z niego z uprawnień wskazanego w niniejszym zapytaniu. 3) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13.INNE:
1} Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi żadnego zobowiązania Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie do zawarcia umowy, ani też nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu podpisania umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania.
2) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
3) Warunki zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zapytania zostały określone w załączonym Wzorze umowy {załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Niniejsze zapytanie ofertowe oraz oferta Oferenta będzie stanowiła integralną część umowy.

Uwagi:
15.KLAUZULA INFORMACYJNA OKREŚLAJĄCA ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO - stanowi załącznik nr 1 do załączonego wzoru umowy.

Kontakt:
12.0SOBA DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
Krzysztof Gross
tel. 697 702 053
e-mail: kgross@zsm.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.