Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
353z dziś
6364z ostatnich 7 dni
20864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i przesuwania maszyn i materiałów

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wsparcia Produkcji JSW S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, tel.: 32 756 4968, tel. 32 756 2522, tel. 32 756 2229
dokumentacja@zwp.jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2024-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup maszyn i urządzeń ,,małej mechanizacji" oraz maszyn i urządzeń do podnoszenia i przesuwania maszyn i materiałów dla potrzeb JSW S.A. KWK ,,Pniówek"
316. Lista produktów
Lp.Nazwa zadaniaIlośćJednostka miary
1.Wciągarka łańcuchowa WŁG 1525szt.
2.Wciągnik łańcuchowy WŁG 32B15szt.
3.Wciągnik łańcuchowy WŁG 606szt.
4.Wiertarka hydrauliczna 2 3054 00108szt.
5.Wiertarka pneumatyczna górnicza2
3010 00105szt.
6.Wiertarka hydrauliczna HWG/SM 0,74szt.
7.Wiertarka hydrauliczna HWGS/SM
0,55szt.
8.Wiertarka pneumatyczna udarowa
WUP-2210szt.
9.Zakrętak udarowy hydrauliczny 6
1517 00104szt.
10.Zakrętak pneumatyczny udarowy 6
1411 00106szt.
11.Zakrętak udarowy hydrauliczny ZH-
3500 nowy typ8szt.
12.Zakrętak udarowy hydrauliczny ZH -
17001013.Piła taśmowa hydrauliczna MCHH10szt.
14.Piła taśmowa pneumatyczna MCHP10szt.
15.Piła taśmowa hydrauliczna PTH-230
H8szt.
16.Piła taśmowa pneumatyczna PTP-
230 P8szt.
17.Piła łańcuchowa pneumatyczna PPR-
35 N10szt.
18.Podciągarka PHT-5015szt.
19.Podpora P-62A L-800 MM4szt.
20.Podpora P-62A L-1300 MM10szt.
21.Młotek z napędem pneumatycznym
MP -9 K20szt.
22.Wiertarka pneumatyczna PV-16 K4szt.
23.Półautomat spawalniczy1szt.
szt.

Dokument nr: 118/INW/24, 9448

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2024-05-23 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-16 23:59
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, która składana jest w formie plików pdf
obejmujących treść oferty i została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl. W tytule
wiadomości e-mail Wykonawca podaje numer aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin dostawy: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
DOSTAWA do magazynu JSW S.A. ZWP przy KWK Pniówek.
DOSTAWA przedmiotu postępowania w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz.ch od 7.00 do
13.00.
DOSTAWA częściami na poszczególne pozycje, jednorazowa w ramach pozycji (dostawa całej pozycji).

Wymagania:
1. Języki
Język polski
312. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie
malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu
cenowego, widoczne go podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe
podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych
postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT(NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy
sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie
Operatora aukcji wynosi5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez
wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego
zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulamin określający sposób przygotowania i
prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych ustawą Prawo
Zamówień Publicznych" -załącznik do uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021r. dalej:
Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13: Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym
zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4968.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie
zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie:
https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym
linkiem: https://www.jsw.pl/dlakontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
dokumentacja@zwp.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną
na skrzynkę mailową o adresie:dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może
przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca
zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym
postępowaniu.
4. Waluta
PLN
317. Kryteria oceny
Lp.Nazwa kryterium
1.Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska multiobiektowa
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy jednej jednostki
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pozycje, nie dopuszcza składania
ofert częściowych w obrębie pozycji.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą
ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Oferenci będą zobowiązani
do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość
pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji.
3114. Warunki płatności
1. Zapłata ceny za przedmiot umowy nastąpi w formie przelewu w terminie do 60 dni od daty doręczenia
Odbiorcy prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Odbiorca uiszcza cenę przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
3. Strony uznają, że zapłata ceny następuje w dniu obciążenia rachunku bankowego Odbiorcy.
4. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
5. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: KWK Pniówek ul. Krucza 18, 43-251
Pawłowice.
6. Wykonawca każdorazowo zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz protokołem odbioru na adres
jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. CUW, ul. Armii Krajowej 56, 44-
330 Jastrzębie-Zdrój.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego.
8. Potwierdzeniem dostawy i wydania przedmiotu umowy będzie opatrzony datą sporządzenia protokół
zdawczo-odbiorczy (protokół odbioru) podpisany przez każdą ze Stron.
9. Ww. protokół będzie podstawą do wystawienia faktury za dostarczenie przedmiotu umowy
10. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek bez zgody Zarządu JSW S.A.
11. W przypadku gdy wynagrodzenie lub jego część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 5
przekroczy kwotę 15.000 złotych brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem
podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający
uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie
przekraczała kwoty 15 000 złotych brutto mechanizmem podzielonej płatności.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna
3117. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na
platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do godz.
23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod
adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.htmlRejestracja oraz udział w aukcji
są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wadium na wszystkie zadania: 35 000 zł w tym podział na poszczególne zadania:
Podział wadium na zadania:
Nr zadaniaKwota wadium
zadanie 11 600,00
zadanie 21 400,00
zadanie 3620,00
zadanie 41 800,00
zadanie 5780,00
zadanie 6630,00
zadanie 7700,00
31zadanie 82 400,00
zadanie 91 300,00
zadanie 101 600,00
zadanie 112 800,00
zadanie 122 700,00
zadanie 131 800,00
zadanie 141 900,00
zadanie 151 500,00
zadanie 161 500,00
zadanie 172 000,00
zadanie 181 200,00
zadanie 19630,00
zadanie 201 700,00
zadanie 212 900,00
zadanie 22600,00
zadanie 23940,00
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym):
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. Zakład Wsparcia Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, PKO
BP S.A. nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 118/INW/24".
Dokument wydrukowano przez Ewa Marcol w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2024-05-09 12:51
Strona 15 z 31Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku
bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych odpowiadających kwotowo
oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione (w jednym z poniższych sposobów), jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej.
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl.
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl.
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych
ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia
30.11.2021 r.,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od 08:00 do
09:00 oraz 12:30 do 13:30.3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w
wysokości odpowiadającej wartości wadium jest możliwe:- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie
przekracza 15 000,00 zł brutto,- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW JSW S.A.) o
przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenia
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości.
W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2
egzemplarzach).
CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i
dokonuje odpowiednich księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej
oferty, drugi pozostaje w CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię
podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl.Osobami zajmującymi się
blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani
Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.Wraz z ofertą należy
przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1
2. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna pkt. VII tj.:
a) Instrukcja stosowania lub DTR przedmiotu aukcji.
b) Wzór deklaracji zgodności WE/UE.
4. Wykaz dostaw (co najmniej jednej) dla podziemnych zakładów górniczych (dotyczy zadań 1-22)
urządzeń tzw. ,,małej mechanizacji" wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku
oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa
została wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia).
5. Wykaz dostaw (co najmniej jednej) elektronarzędzi, narzędzi, części maszyn lub urządzeń
spawalniczych (zadanie nr 23) wykonanych lub wykonywanych przez Wykonawcę (w przypadku oferty
złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została
wykonana lub jest wykonywana (załącznik nr 5 do ogłoszenia).
6. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez upoważnione osoby podmiotów na rzecz których
wskazane w wykazie dostawy były wykonywane, potwierdzające, że przedmiot zamówienia został
wykonany należycie.
7. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie
poświadczoną za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu przetargu muszą być w języku polskim.
UWAGA!!! Zmiana dopuszczalnych form złożenia oferty.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez
podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres email:dokumentacja@zwp.jsw.pl
do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
31Dokument wydrukowano przez Ewa Marcol w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2024-05-09 12:51
Strona 18 z 3120. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje, Ewa Marcol nr tel.: 32 756 4968; e-mail:
dokumentacja@zwp.jsw.pl
3113. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Janusz Mertens tel. 32 756 2522
Daniel Pukowiec tel. 32 756 2229

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.