Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
379z dziś
6389z ostatnich 7 dni
20890z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43-384 Jaworze
powiat: bielski
tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63
przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (33) 817 21 66,
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie przeglądów technicznych,
konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych dla
potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w
Jaworzu, a w tym:
a) kompletnej instalacji sygnalizacji automatycznej pożaru (SSP/SAP);
b) kompletnej instalacji oddymiania i klap przeciwpożarowych;
c) bram kurtynowych.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem umowy jest
wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu
instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych dla potrzeb
Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w
Jaworzu, a w tym:
a) kompletnej instalacji sygnalizacji automatycznej pożaru (SSP/SAP);
b) kompletnej instalacji oddymiania i klap przeciwpożarowych;
c) bram kurtynowych.
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ZO oraz zgodnie z załącznikiem nr 1
do wzoru umowy.
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
jest jednostką ochrony zdrowia Samorządu Województwa ŚląskiegoIII.

Dokument nr: ZP/BZLR/0014/2024

Składanie ofert:
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki
Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83, na elektroniczną skrzynkę podawczą
ePUAP: BZLR_JAWORZE, e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl; faks: (33) 817 -
34 - 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2024 r. do godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Termin realizacji zamówienia od 01.08.2024
r. do 31.07.2026 r. - przeglądy zgodnie
z załącznikiem nr 2 do umowy - harmonogram.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital
Opieki Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze, Ul. Wapienicka 142 oraz Ul. Słoneczna 83.

Wymagania:
Zamawiający kieruje do Państwa zapytanie ofertowe, gdyż szacowana wartość przedmiotu
zamówienia jest poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.).
2. Wykonawca gwarantuje, że wartość brutto przedmiotu umowy nie wzrośnie przez okres trwania
umowy.
3. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury za
wykonany przegląd.
5. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w szpitalu czynnym przez całą dobę.
Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób
nieutrudniający ciągłej pracy Zamawiającego.
2.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego
załącznik nr 2 do ZO oraz harmonogramem przeglądów stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru
umowy i potwierdza ten fakt w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ZO.
3.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.Wykonawca nie może dzielić przedmiotu zamówienia.
5.Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
6.Do oferty należy dołączyć:
?aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej;
?wypełniony wzór formularza ofertowego;
?wypełniony załącznik nr 1 do wzoru umowy - formularz asortymentowo - cenowy;?
kopię uprawnień w zakresie konserwacji i naprawy sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram
kurtynowych poświadczającą posiadanie odpowiednich kwalifikacji, tj. certyfikaty, świadectwa,
zaświadczenia.
7. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich
przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa -
na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie (np. : KRS).
8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę
zobowiązany jest dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
innego
dokumentu potwierdzającego,
odpowiedzialności
cywilnej
w
że
zakresie
Wykonawca jest
prowadzonej
ubezpieczony od
działalności
związanej
z
przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty- np. potwierdzenie
przelewu).
9. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy
uznaje się za odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego
oferta jest najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie.
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1.Ofertę należy sporządzić w języku polskim:
?pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny
Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83 lub;
?e-mailem: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub;
?na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE;
?faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub;
?składać w siedzibie Zamawiającego , budynek administracji I piętro - Sekretariat.
VII. KOMUNIKACJA
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków
komunikacji elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego.
2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie:
a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym;
b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie
przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie.
zeskanowanie.VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego;
2. Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana
Zamawiającemu na 2 dni robocze przed terminem na składanie ofert;
3. Zamawiający umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła
odpowiedzi w formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie.
4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zamawiający nie ma
obowiązku udzielania odpowiedzi.
IX. MODYFKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania
ofertowego przed terminem składania ofert.
2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w
formie elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia.
X. OTWARCIE OFERT:
1.Otwarcie ofert nie jest jawne.
2.Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym,
że informacje takie będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych.
XI. UZUPEŁNIENIE OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki
rachunkowe lub pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie
odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera
omyłki rachunkowe lub pisarskie, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności
do uzupełnienia oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej,
a także powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich,
w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią
zapytania ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona,
a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treściązapytania ofertowego, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia
wątpliwości treści oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w
przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena za wykonywanie przeglądów, konserwacji i serwisu - waga kryterium 80%- K1
Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe, uwzględniając wagę i stosując
wzór:
K1 ?
Cmin
? 80 pkt
Cn
Cmin - cena minimalna za przegląd i konserwacje w zbiorze ofert
Cn - cena za przegląd i konserwacje danej oferty
2. Ryczałtowy koszt dojazdu w dwie strony w przypadku przyjazdu serwisu - waga
kryterium 10 %- K2
Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób:
K2 = Cmin/Cn ? 10 pkt
Cmin - cena minimalna za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu
Cn - cena za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu
3. Koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K3
Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób:
K3 = Cmin/Cn? 10 pkt
Cmin - cena minimalna za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu
Cn
- cena za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu
Razem:
Wartość punktowa= K1 + K2 + K3XIV. NEGOCJACJE CENOWE:
1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności
od ilości złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba,
że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia
od jednego Wykonawcy, wtedy można negocjować warunki tylko z jednym Oferentem.
2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana,
Zamawiający może nie przeprowadzać negocjacji cenowych.
3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu
przedstawiciela Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną.
XV. ODRZUCENIE OFERTY:
Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna
z treścią niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI).
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie,
jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa
wartość szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia;
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
umowy;
e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn.
XVII. UMOWA
1.
Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do
Zamawiającego egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie
Zamawiającego.
2.
Dopuszcza się zawarcie umowy w formie
elektronicznej, podpisanej za pomocą
kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
3.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa
formę zawarcia umowy z Zamawiającym.
Zamawiający,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.