dolnośląskie (Ziębice)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Beskidzki Zespół Leczniczo - Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ul. Słoneczna 83 43-384 Jaworze powiat: bielski tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63 przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jaworze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (33) 817 21 66, |
Termin składania ofert: | 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, a w tym: a) kompletnej instalacji sygnalizacji automatycznej pożaru (SSP/SAP); b) kompletnej instalacji oddymiania i klap przeciwpożarowych; c) bram kurtynowych. II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądów technicznych, konserwacji i serwisu instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, a w tym: a) kompletnej instalacji sygnalizacji automatycznej pożaru (SSP/SAP); b) kompletnej instalacji oddymiania i klap przeciwpożarowych; c) bram kurtynowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ZO oraz zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu jest jednostką ochrony zdrowia Samorządu Województwa ŚląskiegoIII. Dokument nr: ZP/BZLR/0014/2024 Składanie ofert: V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83, na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE, e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl; faks: (33) 817 - 34 - 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę należy złożyć do dnia 17.05.2024 r. do godz. 1000. Miejsce i termin realizacji: III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1. Termin realizacji zamówienia od 01.08.2024 r. do 31.07.2026 r. - przeglądy zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy - harmonogram. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze, Ul. Wapienicka 142 oraz Ul. Słoneczna 83. Wymagania: Zamawiający kieruje do Państwa zapytanie ofertowe, gdyż szacowana wartość przedmiotu zamówienia jest poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.). 2. Wykonawca gwarantuje, że wartość brutto przedmiotu umowy nie wzrośnie przez okres trwania umowy. 3. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury za wykonany przegląd. 5. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w szpitalu czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nieutrudniający ciągłej pracy Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do ZO oraz harmonogramem przeglądów stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy i potwierdza ten fakt w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ZO. 3.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4.Wykonawca nie może dzielić przedmiotu zamówienia. 5.Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6.Do oferty należy dołączyć: ?aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; ?wypełniony wzór formularza ofertowego; ?wypełniony załącznik nr 1 do wzoru umowy - formularz asortymentowo - cenowy;? kopię uprawnień w zakresie konserwacji i naprawy sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz bram kurtynowych poświadczającą posiadanie odpowiednich kwalifikacji, tj. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia. 7. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa - na podstawie dokumentu potwierdzającego to uprawnienie (np. : KRS). 8. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, odpowiedzialności cywilnej w że zakresie Wykonawca jest prowadzonej ubezpieczony od działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty- np. potwierdzenie przelewu). 9. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy uznaje się za odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie. IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1.Ofertę należy sporządzić w języku polskim: ?pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83 lub; ?e-mailem: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub; ?na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE; ?faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub; ?składać w siedzibie Zamawiającego , budynek administracji I piętro - Sekretariat. VII. KOMUNIKACJA 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego. 2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie: a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym; b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie. zeskanowanie.VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego; 2. Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana Zamawiającemu na 2 dni robocze przed terminem na składanie ofert; 3. Zamawiający umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła odpowiedzi w formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie. 4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. IX. MODYFKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 1. Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego przed terminem składania ofert. 2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w formie elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia. X. OTWARCIE OFERT: 1.Otwarcie ofert nie jest jawne. 2.Na prośbę Wykonawcy Zamawiający może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym, że informacje takie będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych. XI. UZUPEŁNIENIE OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty. 2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do uzupełnienia oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej, a także powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich, w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT: 1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty. 2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treściązapytania ofertowego, Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty. 3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w przypadku gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT: 1. Cena za wykonywanie przeglądów, konserwacji i serwisu - waga kryterium 80%- K1 Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe, uwzględniając wagę i stosując wzór: K1 ? Cmin ? 80 pkt Cn Cmin - cena minimalna za przegląd i konserwacje w zbiorze ofert Cn - cena za przegląd i konserwacje danej oferty 2. Ryczałtowy koszt dojazdu w dwie strony w przypadku przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K2 Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób: K2 = Cmin/Cn ? 10 pkt Cmin - cena minimalna za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu Cn - cena za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu 3. Koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K3 Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób: K3 = Cmin/Cn? 10 pkt Cmin - cena minimalna za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu Cn - cena za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu Razem: Wartość punktowa= K1 + K2 + K3XIV. NEGOCJACJE CENOWE: 1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności od ilości złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia od jednego Wykonawcy, wtedy można negocjować warunki tylko z jednym Oferentem. 2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana, Zamawiający może nie przeprowadzać negocjacji cenowych. 3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu przedstawiciela Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną. XV. ODRZUCENIE OFERTY: Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI). XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie, jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa wartość szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia; c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy; e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn. XVII. UMOWA 1. Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do Zamawiającego egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie Zamawiającego. 2. Dopuszcza się zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa formę zawarcia umowy z Zamawiającym. Zamawiający, |
© eurobudowa.pl 2004-2024